Sint is langs geweest bij Desh en Buffa

Hier komen fotos, filmpjes ... van onze trouwe vrienden (al dan niet met baasje) terecht.
courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 20-11-2010 18:47

Oh oh oh, wat een heerlijk verwende sikjes die Desh en Buffa.
Tja, voor 7 euro kun je nog eens uitpakken :wink:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 20-11-2010 19:42

Sanne en Sky schreef:wat is de carrefour roosje sEm_oops2
De carrefour is een grote winkel zoals jullie de C1000, ..... hebben. Het is geen dierenzaak maar een groot warenhuis waar je ook wasmachines, voeding, fietsen, boeken, ...... kan kopen. Trouwens het speelkleedje bevond zich in de baby-afdeling. En denk nu niet Roosje is .......... Helemaal niet. HEEEEEEEEEEEL toevallig lopen we door die rekken en zie ik het rode cijfer 7 staan bij een grote doos. Dus nieuwsgierig als ik ben (typisch vrouwelijk?) moest ik toch eens nagaan of die 7 euro wel bij die grote doos behoorde en idd : het bleek een speeltapijt voor baby's te zijn en vermits Desh ooit dit van onze kinderen had gehad (maar Buffa deze verwoest heeft) , heb ik gezegd : we doen er 2 mee. En zo kwam de sint langs.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 20-11-2010 20:00

morgen brengt de Sint uit Oudenaarde ook nog iets lekkers mee voor Desh en Buffa, omdat hun vriendje Frodo op bezoek mag komen :wink:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 20-11-2010 21:08

elsje schreef:morgen brengt de Sint uit Oudenaarde ook nog iets lekkers mee voor Desh en Buffa, omdat hun vriendje Frodo op bezoek mag komen :wink:
Hoho, ze liggen nu lekker te maffen : nu weet ik waarom. :lol: :lol:
De sint dacht dat Frodo zo'n kleedje zou 'kanelen', daarom hebben wij de kerstman aangesproken. Die is ook al langs geweest maar alles in de niet-honden kast verstopt tot de kerstboom staat :)
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Plaats reactie