Sneeuwgijs deel II

Hier komen fotos, filmpjes ... van onze trouwe vrienden (al dan niet met baasje) terecht.
Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 21-12-2010 18:25

Neuh, dat valt allemaal wel mee. Die Leonberger wil nooit met hem spelen, daar loopt 'ie alleen stukjes mee op 8)

Die Cesky Fousek is niet heel veel groter dan Gijs hoor, als je de poten wat inkort :D
EN die speelt vrij voorzichtig. Het is vooral eromheen springen en net ernaast landen.

Maar ik maak me wel eens zorgen over bijvoorbeeld jonge golden retrievers, die zijn zwaar en kunnen heel ruw spelen, en dat breek ik dan na 5 minuten wel af...

Maar sinds Gijs boven de 15 kilo uitkomt, is het echt geen klein hondje meer. Dat maakte het een stuk minder eng allemaal :)
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 21-12-2010 20:19

Dat vind ik dus ook zo eng, die jonge labjes of goldens....die zijn soms zoooo lomp.
En het lijkt wel dat elke poot dan net even op de rug geplaats wordt.
Maar net als jij breek ik dit dan gauw af.
Wel leuk zijn natuurlijk zijn vriendjes de cairns, of de shit-zu van een vriendin (daar moet ik uitkijken dat hij niet bij haar op de rug gaat staan , zij weegt 3.5 kilo en sky net iets meer als 13..).
Helaas lopen hier heel erg veel grote "en dan ook nog lompe" honden 8) 8)
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 21-12-2010 20:48

Op zich spelen de meeste, normale, volwassen honden wel voorzichtig hoor.
Die poten zijn niet zo zwaar, die glijden wel van zijn vacht af.

Pas trof hij een volwassen labrador teefje, die niet wilde dat hij op haar ging rijden, en die in reactie maar even op Gijs ging rijden. Toen drukte ze dus echt op hem en ging hij meteen KEIHARD piepen, dus dat was heeeeel erg duidelijk dat hij dat niet leuk vond ;-)

Maar in het algemeen: ze moeten toch beweging krijgen. En van mij gaat het niet komen, want hij rent mij er zo uit ;-)

En hoe meer spieren hij krijgt, hoe beter die rug beschermd is!
Afbeelding

Plaats reactie