Zwolle

Waar en wanneer er cardigans en hun baasjes op de catwalk te zien zijn en welke de catwalk-resultaten zijn vind je hier.
courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 02-10-2011 16:02

Diana schreef:Gisteren zijn wij naar de show in zwolle geweest..
Het was een erg gezellige dag met weer allemaal bekenden.

Owain stond samen met Welshclan's Yale (Jelle) in de ring,
Jelle heeft een 1ZG gekregen en Owain 2ZG.

De keurmeester was niet zo vrijgevig dit keer... van de 9 cardi's hebben er maar 3 een Uitmuntend gekregen. En daar waren we allemaal een beetje verbaasd over..
Dit was mijn 5de show en kom er nu wel achter dat echt elk keurmeester zijn eigen voorkeuren heeft.. Maar we gaan gewoon door!! :D

Ik heb alle uitslagen van de cardi's opgeschreven maar weet niet of iedereen op prijs steld dat ik dat hier neer zet, dus doe het maar niet voor de zekerheid.. :wink:
Helemaal prima gedaan Owain en Diana. Neem maar niet het risico dat je wat vergeet want dan valt er altijd wel weer iemand over, haha, ik weet het uit ondervinding. 't Kan het niet altijd 'lijden' :wink:
Afbeelding

Diana
Berichten: 339
Lid geworden op: 27-12-2010 16:12

Bericht door Diana » 03-10-2011 08:45

courtly schreef: Helemaal prima gedaan Owain en Diana. Neem maar niet het risico dat je wat vergeet want dan valt er altijd wel weer iemand over, haha, ik weet het uit ondervinding. 't Kan het niet altijd 'lijden' :wink:

Hihi ik kan me er nog iets van herinneren... maar ik heb keurig het 'score bord' overgeschreven :wink: Dus niemand vergeten!

En Ati, hoe zorg ik ervoor dat Owain niet te trots door de ring loopt??
Stond in zijn beoordeling! 'a bit proud of its tail' Haha!

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 03-10-2011 09:08

Iedereen van harte gefeliciteerd met deze mooie resultaten

Knap gedaan hoor allemaal applaus.

Cooper BOB thumbsup Doggy
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 03-10-2011 11:50

Dat zijn nog eens knappe resultaten, Gefeliciteerd allemaal !
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 03-10-2011 13:11

Diana schreef:Ati, hoe zorg ik ervoor dat Owain niet te trots door de ring loopt?? Stond in zijn beoordeling! 'a bit proud of its tail' Haha!
Tja, wees blij dat hij trots op z'n staart is :lol: . Hier hetzelfde probleem met de Ak hoor! Natuurlijk kun je dat er uit trainen, maar de manier waarop daar werk ik niet aan mee. Ik wil m'n hond niet 'breken' voor de lol van een keurmeester.
Leer hem maar om als je stilstaat z'n staart naar beneden te doen. Veel aandacht van hem vragen en dan belonen als de staart bij een hiervoor gezocht commando naar beneden gaat. Dan is het beeld voor de keurmeester oké als hij stilstaat, daar moet hij/zij het dan maar mee doen :wink: .

Trots op z'n staart betekent bij mij dat je hond zelfverzekerd is en geen schijtlijster. Met andere woorden, hij voldoet aan de rasstandaard en daar moeten we naar fokken.
Ik kan er wel doorheen kijken, als een keurmeester dat niet kan verteld dit meer over de keurmeester dan over de hond :wink: .
Afbeelding

Diana
Berichten: 339
Lid geworden op: 27-12-2010 16:12

Bericht door Diana » 03-10-2011 14:31

Haha nou Ati, ik moest er eigenlijk hard om lachen! Bij het stilstaan doet Owain het ook wel, maar door de ring heen lopen niet.. ik vind het juist allemaal mooi en trots lijken, en wat jij zegt, hij voldoet aan het rasstandaard en dat is voor mij ook belangrijker dan wat zo'n keurmeester er van vind..
Rare gasten die keurmeesters! haha!

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 03-10-2011 19:11

proficiat voor alle deelnemers. Prima gedaan (had ook niet anders verwacht :) )
@Cooper : man,man, jij gaat de number1 worden applaus
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

leontine
Berichten: 1015
Lid geworden op: 15-11-2010 22:03

Bericht door leontine » 03-10-2011 21:18

Diana schreef:Ati, hoe zorg ik ervoor dat Owain niet te trots door de ring loopt??
Stond in zijn beoordeling! 'a bit proud of its tail' Haha!
Carl doet dat ook haha
Gewoon een vrolijk hondje
dat erg trots is

leontine
Berichten: 1015
Lid geworden op: 15-11-2010 22:03

Bericht door leontine » 03-10-2011 21:20

Diana schreef:Haha nou Ati, ik moest er eigenlijk hard om lachen! Bij het stilstaan doet Owain het ook wel, maar door de ring heen lopen niet.. ik vind het juist allemaal mooi en trots lijken, en wat jij zegt, hij voldoet aan het rasstandaard en dat is voor mij ook belangrijker dan wat zo'n keurmeester er van vind..
Rare gasten die keurmeesters! haha!
Diana ik zeg altijd ik neem mijn eigen kampioen mee naar huis

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 03-10-2011 22:05

Nou het is maar goed dat ik geen schows met sky loop hih
Die voldoet dan zeker aan de rasstandaart oftewijl hij draagd zijn staart ook hoog donald_D

Maar iedereen in ieder geval gefeliciteerd met de behaalde resultaten wonderful
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Plaats reactie