De Winnershow

Waar en wanneer er cardigans en hun baasjes op de catwalk te zien zijn en welke de catwalk-resultaten zijn vind je hier.
elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 16-11-2010 13:40

neen wij gaan niet showen :wink: dan heb ikhet mis dat hij zomaar binnen kan :? zal het nog even nakijken!!
We hebben het één en ander (niet veel :wink: ) bij Petra besteld voor Frodo en zijn zusje, daar gaan we het ophalen!!
als hij niet binnen mag haal ik het misschien wel op zaterdag op och we zien wel als Frodo niet binnen mag stop ik hem tocg gewoon in mijn handtas :roll: vast geen mens die het ziet !! :P
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 16-11-2010 13:45

elsje schreef:neen wij gaan niet showen :wink: dan heb ikhet mis dat hij zomaar binnen kan :? zal het nog even nakijken!!
We hebben het één en ander (niet veel :wink: ) bij Petra besteld voor Frodo en zijn zusje, daar gaan we het ophalen!!
als hij niet binnen mag haal ik het misschien wel op zaterdag op och we zien wel als Frodo niet binnen mag stop ik hem tocg gewoon in mijn handtas :roll: vast geen mens die het ziet !! :P
Hihi, hier ook nog wat besteld bij Petra :lol:
Jawel hoor, hij mag mee binnen zondag, maar dan moet je via een speciale ingang gaan.
Wacht, ik kopieer even het mailtje dat ik heb gehad...

Zondagmiddag 21 november moet u ten laatste tegen 13.00 uur in Kortrijk Xpo aanwezig zijn.
U moet zich inschrijven aan een aparte kassa ‘Super Woef’ aan de ingang Kortrijk Xpo IN/OUT ZUID, aan de kant Kennedylaan (waar ook de Kinepolis gelegen is).
Per ingeschreven hond betaalt u € 9.00 en per hond mag er één begeleider gratis binnen. Indien u met meerdere bezoekers de hond komt aanmoedigen, dan betaalt u de gewone toegangsprijzen.
De wedstrijd zal plaatsvinden in hal 4 waar een aparte showruimte zal worden voorzien. Via loting zal de volgorde van het showen van de honden worden vastgelegd.


Nu ga ik Hester alleen inschrijven omdat ze dan binnen mag. Of ik met haar mee doe aan die 'show' weet ik nog niet, maar gok van niet... Daar heb ik niet zoveel zin in :lol:
Maar laat iets weten als jullie gaan op zondag, dan kom ik jullie zoeken bij Beestenspul :wink:

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 16-11-2010 14:05

:P zal ik doen hihi
enig idee wat die superwoef moet kunnen? als het om humor draait doen we misschien wel mee :P :P je weet maar nooit pink_elephant
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 16-11-2010 14:08

elsje schreef::P zal ik doen hihi
enig idee wat die superwoef moet kunnen? als het om humor draait doen we misschien wel mee :P :P je weet maar nooit pink_elephant
Dat is een 'showtje' waar de honden door een bekende vlaming gekeurd worden.
Dus niet zo zeer op bouw, maar meer op uitstraling en karakter gok ik zo.

leontine
Berichten: 1015
Lid geworden op: 15-11-2010 22:03

Bericht door leontine » 16-11-2010 14:14

Lynn schreef:
elsje schreef::P zal ik doen hihi
enig idee wat die superwoef moet kunnen? als het om humor draait doen we misschien wel mee :P :P je weet maar nooit pink_elephant
Dat is een 'showtje' waar de honden door een bekende vlaming gekeurd worden.
Dus niet zo zeer op bouw, maar meer op uitstraling en karakter gok ik zo.
Is deze show 20nov in kortrijk

Gast

Bericht door Gast » 16-11-2010 14:15

Nee dat is enkel de 21e november, de zondag...

leontine
Berichten: 1015
Lid geworden op: 15-11-2010 22:03

Bericht door leontine » 16-11-2010 14:18

ok gezien
jammer ik kan niet
wordt hier ook gewerkt met zg en u en cac

Gast

Bericht door Gast » 16-11-2010 14:21

Nee dat niet. Dat zal echt een showtje voor de lol zijn... Geen plaatsingen en echte beoordelingen.
Denk ik toch hoor. De details kan ik je zondagavond geven :wink:

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 16-11-2010 14:32

de show is 20 en 21 november
de cardies en pems worden gekeurd op zo 21 november :wink:
Afbeelding

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 16-11-2010 19:36

ik kom ook naar de winner show in a'dam...

vorig jaar erggggg goed bevallen, en de honden waren hier erg blij met die 10 kg aan pensstaven! :mrgreen:
Afbeelding

Plaats reactie