Music For Life - StuBru - hondenwandeling

Hier kom je te weten waar en wanneer er gewandeld kan worden met onze roedelleden. Ook vind je hier info over cardigan-activiteiten die georganiseerd worden.
Plaats reactie
Gast

Music For Life - StuBru - hondenwandeling

Bericht door Gast » 16-11-2010 11:47

Ik weet niet of ik dat hier zomaar mag neerzetten, dus Luc of Els, haal het maar weg als dat niet mag he...

Maar er wordt een wandeling georganiseerd voor Music For Life. Dit is een actie van een Belgische radiozender.

Afbeelding

Nog wat extra info:

Ten voordele van Music For Live 2010 wordt een grote (honden)wandeling georganiseerd op 19/12/2010.

Iedereen is welkom vanaf 12.30u, met of zonder hond natuurlijk!

Inschrijven kan aan het begin van de wandeling (zaaltje bij de taverne) tussen 12.30u en 15.30u.
www.miemaan.be

Er worden 2 verschillende wandelingen aangeboden: 7km en 5,1km.
We wandelen niet in één grote groep, zodat ieder op eigen tempo kan wandelen en er geen bijkomende stress is voor alle aanwezige honden.
Na de wandeling is er gelegenheid om iets te drinken of te knabbelen.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar hond!!!!!

Gelieve toe te zien op de netheid van het wandelgebied en voldoende poepzakjes te voorzien!
Een kleine attentie voor elke hond wordt eveneens voorzien.

MEN ZEGGE HET VOORT!!!! Laten we als hondenliefhebber samen onze schouders zetten voor een goed doel!!!

http://www.stubru.be/programmas/musicfo ... eskinderen

Deelnameprijs: 3€ per persoon
Je kan vooraf inschrijven via de website: www.dog-e.be/doggiesforlife2010

Laten we er samen voor zorgen dat we een mooi bedrag kunnen overmaken aan dit doel dat zeker de nodige aandacht verdient!

Wie graag een vrijwillige bijdrage doet, mag dit overschrijven op rekeningnr 001-6279258-39.


Misschien is dit een ideetje om als forumwandeling te doen? Het is wel in Belgie, maar niet zo heel ver over de grens... Ik ga er alvast naartoe!

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 16-11-2010 12:08

van mij mag dit hier zeker staan :wink: van Lukje ook en Miranda is ook moderator, we horen wel wat ze ervan vindt (volgens mij vindt zij dit ook oké) pink_elephant

Misschien gaan we wel wandelen, tenzij we dan net puppies gaan knuffelen!
Ja dat is een geval van overmacht :wink:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 16-11-2010 12:27

elsje schreef:van mij mag dit hier zeker staan :wink: van Lukje ook en Miranda is ook moderator, we horen wel wat ze ervan vindt (volgens mij vindt zij dit ook oké) pink_elephant

Misschien gaan we wel wandelen, tenzij we dan net puppies gaan knuffelen!
Ja dat is een geval van overmacht :wink:
Dat is heel zeker overmacht. Daar zou ik nu ook niet over moeten nadenken :wink:

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 18-11-2010 23:21

hihi, ik weet nu al dat ik andere plannen heb : het zijn examens en dan is't bij ons : wafelbak.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Plaats reactie