Bedankt allemaal voor de fijne dag in Apeldoorn

Hier kom je te weten waar en wanneer er gewandeld kan worden met onze roedelleden. Ook vind je hier info over cardigan-activiteiten die georganiseerd worden.
Plaats reactie
Rietepiet
Berichten: 567
Lid geworden op: 15-11-2010 22:05

Bedankt allemaal voor de fijne dag in Apeldoorn

Bericht door Rietepiet » 25-06-2011 23:19

Beste allemaal,
vandaag een heel bijzondere dag in Apeldoorn beleefd.
Actief, sportief, leerzaam en zeker ook gezellig. En daar draait het om.
Hartelijk bedankt alle aanwezigen maar vooral degenen die meegewerkt hebben, om dit tot zo'n geslaagd evenement te maken.
Jeanette, Kirsten, Linda, Paulien hartjes en ook Christie met je geweldige assistentie die zoveel geduld met ons had kissss een grote knuffel.
Elly hebben we niet eens bemerkt, maar heeft voor iedereen prachtige kiekjes geschoten; zoveel, er is vast wel een mooie herinnering voor iedereen bij.
Yvon, helemaal uit het zuiden gekomen met haar cardi-koopwaar. Fijn dat je er was en hopelijk weer goed thuis gekomen.
Ondanks het natte weer, hebben we ons goed vermaakt, veel opgestoken en ook ontzettend gelachen.
Ook kwamen er nog cardi-kijkers, zeker weten dat dit cardigan-baasjes in de toekomst worden, na het zien van zo'n geweldig geheel.
Allemaal heel graag tot een volgende bijeenkomst,
hartelijke groeten van Miranda, Petra en Riet thumbsup bye throwakiss

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 26-06-2011 06:44

Ook al waren wij er niet bij! Toch vind ik het leuk dat door het initiatief van de WCCN vele mensen een leuke, leerzame en sociale namiddag hebben gehad!

Dankzij de foto's van Elly kunnen wij toch meegenieten

applaus voor de organisatie!!
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 26-06-2011 09:17

prachtig intitiatief, tof dat dit zo fijn uitgewerkt wordt en leuk om zien dat het een geslaagde dag wordt.

misschien volgende keer komen wij ook eens piepen met onze Cadell

knap werk
Afbeelding

Elly
Berichten: 476
Lid geworden op: 23-11-2010 16:29

Bericht door Elly » 26-06-2011 09:42

Ik wil de organisatoren en de mensen die de workshops gaven ook van harte bedanken. ik heb, ondanks het miezerige weer, genoten. En weer wat tips opgestoken!
Afbeelding

Plaats reactie