"heropvoeding" voor eigenaren

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 13-04-2013 19:46

ingrid schreef:goed gedaan, nu hopen dat het kwartje gevallen is ...succes
Maar ik wil nu ook wel het vervpmg weten. Is het kwartje wel degelijk gevallen?

Nu, een heel goede zet van je man! yourock
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 16-04-2013 08:51

nee :evil: :evil: het kwartje is niet gevallen....... vanmorgen weer raak.... nu is onze buurman waar dus standaard tegen zijn nieuwe auto aan gepiest word door hun hond ook boos...... dus het gaat nog een staartje krijgen.......

Ik kijk nu van een afstandje mee....... mij benieuwen wie de langste adem heeft.......

Grtz Daane
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 17-04-2013 14:18

Wat. een onfatsoenlijk gedrag.
Ik heb het 1x meegemaakt, toen we ons huidige huis kochten. Dat had maanden leeggestaan voordat wij het kochten. De komt de overbuurvoruw doodleuk haar hond in mijn nieuwe tuin laten schijten. Er stond een dikke conifeer in de voortuin en zij kwam op de stoep aangelopen en stond braaf te wachten totdat hondlief uitgescheten was in onze tuin. Ik heb haar gevraagd of ze dat in het vervolg ergens anders wilde doen en deze keer de stront deed opruimen. Ze liep schoorvoetend naar huis een zakje halen , maar bleef vervolgens weg, na 4 uur wachten heeft mijn broer aan gebeld met de vraag of ze de hondenstront nog kwam opruimen, ze had inmiddels tijd genoeg gehad om een zakje te zoeken. Binnen 30 min niet opgeruimd, dan vind je hem straks op je eigen drempel. Daarna was ze binnen 3 min terug om de stront op te ruimen en heeft het nooit meer gedaan !
Leuk om je nieuwe buurtgenoten te leren kennen, heb je er al ruzie meer voordat je kennis hebt gemaakt. Daarna is ze trouwens nooit meer aan onze kant vd weg ge signaleerd.
Ik persooonlijk loop elke dag 100m de straat uit waar de honden nergens mogen zitten of tegenaanplassen, na die 100m ben ik de bebouwde kom uit en is er berm zat waar ze kunnen plassen en poepen waar er niemand last van heeft.
Afbeelding

Plaats reactie