Volgend jaar corgi-uitje naar crufts?

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
Michiel & Esther
Berichten: 495
Lid geworden op: 10-01-2011 19:01

Bericht door Michiel & Esther » 11-03-2013 16:19

Maar die heb ik al veeeeeel vaker gezien...
Dat haar vergeet je niet snel....Heb je het kapsel van Cruella de Ville en dan loop je mee op hondenshows. :wink: :wink: :wink:

Het is voor mij ook altijd weer een raadsel waar ze naar kijken hoor. Er zijn natuurlijk regels, maar smaak telt ook mee.

Bij de ene show die wij een keer gelopen hebben liep Cooper half kotsend van het dunne showketting zo hoog in zijn nek door de ring.
Het geluid wat eruit kwam... :oops: :oops: En toen werden we BOB....wie legt het mij uit.
De keurmeester houdt van grote witte kragen werd er toen tegen ons gezegd door andere deelnemers met een corgi.
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 11-03-2013 20:22

Michiel & Esther schreef:Dat haar vergeet je niet snel....Heb je het kapsel van Cruella de Ville en dan loop je mee op hondenshows. :wink: :wink: :wink:

Klopt, Cruella loopt hier ook wel shows voor een Nederlandse kennel. Gek genoeg heb ik niet een hond van die kennel op de uitslagen van de Crufts gelezen. Daar krab ik me van achter de oren :wink:

Ik was onder de indruk van de broek met de wijde pijpen. Dit hebben we in de jaren 70 of 80 hier ook gehad. Ik hoop niet dat die pijpen weer terug komen.

Over honden praten we niet, dat kan niet in de kynologie. Hoe dan ook vreten ze je daar over op. Dus gewoon maar over haar en kleding, :lol: :lol: .
Afbeelding

Michiel & Esther
Berichten: 495
Lid geworden op: 10-01-2011 19:01

Bericht door Michiel & Esther » 11-03-2013 21:11

courtly schreef:
Michiel & Esther schreef:Dat haar vergeet je niet snel....Heb je het kapsel van Cruella de Ville en dan loop je mee op hondenshows. :wink: :wink: :wink:

Klopt, Cruella loopt hier ook wel shows voor een Nederlandse kennel. Gek genoeg heb ik niet een hond van die kennel op de uitslagen van de Crufts gelezen. Daar krab ik me van achter de oren :wink:
Oke, je kan haar dus inhuren om met je hond te lopen?
Hoe dan ook kijken naar Crufts blijft wel leuk! :) En een leuk karakter bij een hond is ook erg belangrijk.
En als je dan zo aan het kijken bent vind ik altijd net de honden leuk die altijd net buiten de boot vallen qua prijzen... :D
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 12-03-2013 11:30

Nou gelukkig zit ik niet in de 'kynologie'.

Ik ken wel een hond die dol is op wijde broekspijpen :mrgreen:
Afbeelding

gigantjes
Berichten: 66
Lid geworden op: 12-04-2011 11:48

Bericht door gigantjes » 12-03-2013 13:17

Cruella de Ville die heeft toch Rijst met krenten honden :wink:

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 12-03-2013 17:45

Suzan schreef:Nou gelukkig zit ik niet in de 'kynologie'.

Ik ken wel een hond die dol is op wijde broekspijpen :mrgreen:
Haha, da's een goeie :mrgreen:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 12-03-2013 17:46

gigantjes schreef:Cruella de Ville die heeft toch Rijst met krenten honden :wink:
Klopt, maar het gaat ook niet om de honden. Kijk nog maar even verder, hihi.
Afbeelding

Plaats reactie