weer een keer terug van lang weggeweest.

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
Plaats reactie
Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

weer een keer terug van lang weggeweest.

Bericht door Chefke » 09-02-2013 18:16

Hoi allen,

Weer even geleden dat ik wat gepost heb, je kent het wel, druk, druk, druk. Ook FB is een geduchte oorzaak....Is maar een ding om te onderhouden en dat is, als je het druk hebt, net zo makkelijk.

Heb net even de gemiste berichten gelezen, maar niet veel gemist zag ik wel want veel van alles komt ook via FB voorbij :oops: pffff

Hier in Nieuwendijk-city gaat het goed. Druk. Een hoop leuke dingen maar ook een reorganisatie op mijn werk. Ook al treft het me, wat de verwachting nu is, niet persoonlijk, het geeft toch veel onrust. Sippe gezichten en gedoe. Ik zal blij zijn als het april is, dan is dat voorbij.

Het gaat met Chef en Lieve prima. Lieve zit denk ik in de puberteit, ze is kei ongehoorzaam, alles wat ze ooit geleerd heeft is ze weer vergeten. Ze is een echte cardi want buiten kroelen en kriebelen houdt ze ontzettend van Modder, Eten, en Chef en Heathcliff pesten. Ik ben benieuwd hoe ze 9 maart reageert als er nog meer ongeleide projectielen rondlopen die haar wel een keertje op haar nummer mogen zetten. Het zal niet lang meer duren of Chef delft het onderspit.

Ik zal een paar foto'tjes toevoegen (tja, moet dit nu onder beeldmateraal op onder koffiecorner, je 'ne se pas) van wat ons dreumessen allemaal hebben meegemaakt de laatste tijd. Ook kun je dan zien hoe mooi ze zijn... maar ik ben bevooroordeeld. Want buiten dat zijn het natuurlijk ook de liefste :wink:

Afbeelding
Op 1e kerstdag lekker wandelen in de Roestelberg, na al de regen is het er lekker modderig. En wat is er nu leuker om daar lekker doorheen te banjeren.



Afbeelding
Is hier nog wat te eten -het is ook overal hetzelfde denk ik-

Afbeelding
Maar weer een vrijheid-blijheid foto'tje. Deze is gemaakt tijdens de kerstwandeling, 2e kerstadag op de Aakvlaai te Hank.

Afbeelding
Are you talking to us? Soms hebben ze van die brutale koppies... zie deze foto.... haha


Afbeelding
Als je poetst en je haalt de vazen van de kast af, kan het zomaar gebeuren dat er een volledig nieuw object op de kast plaats neemt. Daarbij zit ik dan natuurlijk figuurlijk weer op de kast #puberteit

Waarschijnlijk zien we een aantal van jullie 9 maart weer met de wandeling, gezellig.

Die winter ben ik alweer aardig beu. Hoewel we nog wel een skivakantie gaan doen, de laatste was 6 jaar geleden, dus ik ben benieuwd of ik het nog leuk vind. De laatste keer zo geblesseerd dat ik in een banaantje naar beneden moest. Ik neem veel leesboeken mee, mocht ik bang zijn, dan is er altijd nog een plan B.

Tot snel allemaal,

Margreet.
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 10-02-2013 09:16

Leuk zo'n update uit Nieuwendijk, Nieuwendijk -city zelfs rollsmile
Mooie foto's!
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 10-02-2013 09:39

ZO nou Margreet wij zijn weer helemaal bij :wink: Spannend hoor op je werk, dat soort dingen geeft altijd stress.
Ik zie je 9 maart op de wandeling.
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 10-02-2013 19:49

Leuke updatefoto's.
Wat een ondeugende koppie's. wooohooo

Vervelend hoor zo'n reorganisatie, niets is meer zeker tegenwoordig.
Afbeelding

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 10-02-2013 21:59

wooohooo Nieuws uit Nieuwendijk-city! Leuke foto's van jullie twee deugnieten. wooohooo
Afbeelding

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 11-02-2013 11:51

Leuk hoor. Ben natuurlijk ook helemaal bij door Facebook...
Lekker hoor nog even op wintersport!!! Geniet er van!!!

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 11-02-2013 12:41

Ik had vorige week nog aan jullie gedacht : blij iets te vernemen van de woefers en heathcliff.
Lieve in de puberteit, ai, ai, ....., dat komt wel goed :lol: even geduld :lol: , maar even kan wel laaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnngggggg duren.
Succes en blijf maar foto's posten, zo mooi, zo lief die 2 knapperds van jullie.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Plaats reactie