Fleur als hondenmaatje

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
nicol moors
Berichten: 295
Lid geworden op: 17-03-2011 15:48

Fleur als hondenmaatje

Bericht door nicol moors » 19-12-2012 09:24

Fleur haar debuut bij Pergamijn
Vandaag is Fleur voor de eerste keer als hondenmaatje naar een groep bewoners met een geestelijke en lichaamlijke beperking geweest.
Best spannend vond ik het want jaja ze was met lof geslaagd voor alle testen maar ja live dat is toch weer iets anders
hihihihihihi maar fleur zou fleur niet zijn als ze overal de lol en plezier in zou zien.
8 mensen uit de groep stonden ons op te wachten bij de deur en het enigste wat Fleur deed was ............. hey hallo wat gezellig allemaal hihihihihi 1 mevr die vroeger thuis ook een hond had gehad vroeg of ze fleur haar riem mocht en madam wandelde zo mee naar de zithoek en liep vervolgens vrolijk alle bewoners af om iedereen even te begroeten, dat aaien vond ze helemaal het einde .
Na een half uurtje had fleur zoiets oke nu is het slaapje tijd en ging languit tussen de bewoners op haar rug poten in de lucht slaapje liggen doen.
na een anderhalf uur zijn wij weer huiswaarts gegaan en afgesproken dat Fleur en ikke vanaf de tweede week in januari iedere maandag middag naar de groep gaan om leuke dingen te doen met de bewoners.
Ben zo wezeloos trots op mijn gekke doos kan het niet in woorden uitleggen.
Met Betty wachten we nog een poosje om te gaan niet omdat ze het niet zou kunnen maar omdat ze in februari op date gaat en het niet fair zou zijn tegenover de bewoners als ze helemaal gewent en gehecht zijn Betty dan weer een poosje niet zou kunnen komen. daarom voor Betty alleen even de Treibball ,nog 2x show en date
knuffels Nicol en pootjes van Betty en Fleur
www.frommiabo.jouwweb.nl

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 19-12-2012 10:37

Ooooo wat leuk dat jullie die mensen wat gaan vermaken.
Je zal wel apetrots zijn op Fleurke. Zelfs ik wordt er blij van!
Het lijkt mij ook iets zeer dankbaars om te doen.

Nicol en Fleur yourock
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 19-12-2012 17:41

Wat jij doet met Fleur vind ik dus helemaal de max. Zo veel (oude) mensen gelukkig maken en jijzelf gaat ook naar huis met een voldaan gevoel. Je mag best trots zijn op Fleur. En dat ze helemaal in haar sas was : thumbsup
applaus
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Clooney
Berichten: 222
Lid geworden op: 04-11-2012 15:35

Bericht door Clooney » 19-12-2012 17:48

Super dat je dat doet met Fleur! Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg en ben van mening dat er veel meer gebruik gemaakt moet worden van maatjes op 4 pootjes! Als je ziet wat die dieren met de clienten doen, ongelofelijk mooi!
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 19-12-2012 17:52

Clooney schreef:Super dat je dat doet met Fleur! Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg en ben van mening dat er veel meer gebruik gemaakt moet worden van maatjes op 4 pootjes! Als je ziet wat die dieren met de clienten doen, ongelofelijk mooi!
Misschien ook iets voor Clooney in de toekomst?
Afbeelding

Clooney
Berichten: 222
Lid geworden op: 04-11-2012 15:35

Bericht door Clooney » 19-12-2012 22:55

elsje schreef:
Clooney schreef:Super dat je dat doet met Fleur! Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg en ben van mening dat er veel meer gebruik gemaakt moet worden van maatjes op 4 pootjes! Als je ziet wat die dieren met de clienten doen, ongelofelijk mooi!
Misschien ook iets voor Clooney in de toekomst?
Ja, misschien wel:) Heb er in elk geval aan zitten denken. Even afwachten hoe hij uitgroeid!
Afbeelding

Pullekes
Berichten: 565
Lid geworden op: 27-03-2011 09:12

Bericht door Pullekes » 20-12-2012 06:52

thumbsup thumbsup thumbsup

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 20-12-2012 19:55

We zijn al trots op Fleur, als jij er nu met Cloony een tweede superhond bij maakt dan kunnen we ook trots op hem zijn !
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 20-12-2012 21:27

super zeg van Fleur, kan me best inbeelden dat dit alleen maar positieve invloed heeft op de bewoners daar. Een knap initiatief is dat
En dat Fleur dat allemaal best leuk vindt verschiet ik niet van een echt open hondje is die dame

nog veel plezier verder voor jou en Fleur en ben er zeker van dat jullie menigen gelukkig zullen maken door je aanwezigheid succes
Afbeelding

Clooney
Berichten: 222
Lid geworden op: 04-11-2012 15:35

Bericht door Clooney » 20-12-2012 21:56

courtly schreef:We zijn al trots op Fleur, als jij er nu met Cloony een tweede superhond bij maakt dan kunnen we ook trots op hem zijn !
Ik ga mijn best doen Ati :wink:
Afbeelding

Plaats reactie