Cadell

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 09-10-2012 20:01

Suzan schreef: Gelukkig blijft Felleke gewoon in jullie 'uitgebreide roedel'. Hij was ook al gewend met Hanne op pad te gaan, hij kent het daar en heeft het leuk daar maar voor jezelf is het natuurlijk een zware beslissing.
Dit verwoord het heel erg goed... Voor mij is Cadell inderdaad allesbehalve uit mijn leven, hij woont nu bij m'n partner en binnen een paar maand wonen we weer samen... Voor mijn ma liggen de kaarten echter anders, ondanks dat ze ons Felleke zal blijven zien en er zal blijven van horen... (maar hoe leuk dat dat ook is, dat is aan de andere kant ook heel erg pijnlijk natuurlijk)

Cadell zelf, die doet het voortreffelijk bij zijn nieuwe thuis... Hij en zijn 'grote zus' zijn echt partners in crime, hij loopt de hele dag mee met m'n vriend en is 's avonds stikkapot. Aan de kinderen van m'n vriend heeft hij echte speelkameraadjes...

Wat de toekomst brengt, dat zal de tijd moeten uitwijzen... We zijn in ieder geval niet van plan om van Cadell een speelbal te maken. Sowieso blijft Bo tot de rest van zijn dagen thuis wonen. Wat er zal gebeuren de dag dat Bo er niet meer is, dat zien we dan wel weer, 1 ding is zeker, er zal altijd gehandeld worden naar wat het beste is voor de honden!

Bedankt allemaal voor de begrijpende reacties, we hebben onszelf niets te verwijten, we hebben er alles aan gedaan om het te doen lukken, maar soms gaat het in een leven niet zoals we het zouden willen...
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 10-10-2012 19:56

Dit is pas dierenliefde!!
Daar heb ik heel veel respect voor.

Wat hebben jullie een vreselijk moeilijke beslissing moeten nemen.
Jullie hebben er echt alles aan gedaan, maar soms werkt het gewoon niet.

En zo te lezen is het de juiste beslissing geweest voor zowel Cadell als voor Bo.
Ze leven allebei weer op en kunnen weer relaxed door hun hondeleven gaan.
Voor jullie moet het slijten, maar als je ziet dat het met allebei goed gaat dan weet je dat het zo goed is.
En hij gaat ook niet naar vreemden, dus dan weet je zeker dat er ook goed voor Cadell gezorgd wordt.

Sterkte voor jullie allemaal.
Afbeelding

Nicole
Berichten: 146
Lid geworden op: 25-08-2012 13:10

Bericht door Nicole » 10-10-2012 20:32

Heftig hoor, wel een hele dapper beslissing, zo een waarvan je hoopt dat je die nooit hoeft te maken.
Sterkte om dit een plaatsje te geven!
Groetjes Nicole en een lebber van Tjinta en Polleke

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 11-10-2012 14:09

Zoals jullie weten heb ik diep respect voor deze beslissing.
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 14-10-2012 16:43

Bedankt voor de reacties.

Gisteren heb ik Cadell voor de eerste keer terug gezien. Het was heel leuk om te zien hoe hij zijn zotte zelve weer is, mijn kleine vrolijke peter pan...... en daar hebben we het voor gedaan. Maar anderzijds is het afscheid wel pijnlijk, hoe graag je hem weer zou meenemen, je weet dat het niet kan.....maar het deed wel heel veel deugd om hem zo te zien. En als ik dan Bo ook zo zie opleven....dan besef ik dat het voor mij een moeilijke tijd wordt maar dat zij het hondenleven gekregen hebben die ze beide verdienen.

Inderdaad kunnen we nu niet vooruit lopen op de feiten, we zien wel hoe alles loopt maar 1 ding is zeker, het welzijn en geluk van Cadell zal altijd blijven voorop staan, ook al wil dit zeggen dat ik hem nooit meer rond mij heb. Maar ik kan hem inderdaad nog zien en hij is blij van mij terug te zien.
Een hond leeft gelukkig niet in het verleden maar geniet van het heden, voor ons mensen ligt dat anders.....
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 14-10-2012 18:24

Wat een moeilijk moment Ingrid

Dikke knuffel van ons hartjes
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 14-10-2012 19:33

ingrid schreef:
Een hond leeft gelukkig niet in het verleden maar geniet van het heden, voor ons mensen ligt dat anders.....
Dat is helemaal waar.
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 27-10-2012 20:15

vandaag een SUPERDAGJE gehad, heeeel veel tijd doorgebracht met Cadelleke en heel veel hulp bij het tuinieren
het was fijn om weer eventjes compleet te zijn
het afscheid is moeilijk maar zien hoe hij fijn geniet van het leven en weer vrolijke gekke peter pan is....daar leef ik eventjes weer van op
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 27-10-2012 20:47

t is allicht een harde en moeilijke beslissing geweest, maar momenten als vandaag doen je alles positiever bekijken. Geniet van je momenten met Cadell, er zullen er nog wel volgen.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 07-11-2012 17:49

vandaag een onverwachts bezoekje gekregen van mijn kleine Cadell....
samen met het speeltapijt en de blokkendoos spelen, hem met z'n oude speelgoed weer door het huis zien crossen, mand in mand uit........gewoon zalig
Op die momenten zou ik tegen de wijzers van de klok willen duwen, even de tijd doen stilstaan, even helemaal compleet zijn........ even al het verdriet vergeten
Maar ik heb ervan genoten alleen is dat afscheid zo pijnlijk, het gemis zo groot ....maar we genieten van zulke momenten en ik ben zo blij dat de band gehouden kan worden, al is het anders.....

hij ziet er zo goed uit, op en top gelukkig en z'n zotte zelf en dat telt hij geniet van z'n heden
Afbeelding

Plaats reactie