Vermist sinds 31-12-2012 Cardigan 6 mnd

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
Plaats reactie
Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 13-01-2013 11:44

Verschrikkelijk, je zou toch bijna kwaad worden op mensen! Geef die hond terug. Voor odette en baasjes ook een drama, maar zij zijn van de onzekerheid verlost. Ik hoop heel snel op beter nieuws.
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 13-01-2013 12:12

inderdaad voor de baasjes van Odette kan het verwerken beginnen hoe jammer ook dat het zo is gelopen......
voor de baasje van Kai en Cemmy een zware last om die onzekerheid te blijven dragen

ik hoop en duim voor een goede afloop
Afbeelding

Clooney
Berichten: 222
Lid geworden op: 04-11-2012 15:35

Bericht door Clooney » 13-01-2013 13:25

Ik hoop dat degene die Kai heeft gauw last van zijn/haar geweten gaat krijgen...
Kan me niet voorstellen dat deze persoon niets in de gaten heeft gehad van alle zoektochten en aandacht die er aan hem besteed is.
Bah..dat is echt mijn grootste nachtmerrie...niet weten waar mijn hond is.

Hopelijk is hij snel terecht! Ik blijf hopen voor zijn baasjes!
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 13-01-2013 18:15

Ai die Odette :cry:
Wel een duidelijk verhaal, itt Kai's verdwijning :( Wat een drama.
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 13-01-2013 18:53

Toch schrijven, mail of iets naar Hart van Nederland?? Posters bij en in de scholen in de buurt??? Zal allemaal wel al gedaan zijn, maar toch, wie weet!!

Grtz Daane
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 13-01-2013 19:35

Voor Odette en baasjes valt idd de onzekerheid weg en kunnen ze nu rouwen.
Voor Kai en Cemmie blijf ik ook hopen. Normaal gezien zeggen ze hier : geen nieuws is goed nieuws. Maar wat is goed nieuws in dit geval = blijven hopen en mss op een onverwachte dag krijg je 'de' telefoon of staat 'de' persoon met Kai voor je deur. Let's hope.

Maar ik vind dit een goede 'les' voor ons allen. Zeg nooit : mij kan dit niet overkomen. Wij wonen ook aan een drukke weg met een spoorweg, .... 1 vergetelheid (bv hekken niet dicht doen, ..) kan al verre gevolgen hebben. Een GSM-berichtje terwijl je aan't wandelen bent en dan heb je de tuigjes van de hondjes niet zo stevig vast, ......
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 13-01-2013 22:06

Ik ben daar wel een tijdje bang voor geweest; sommige honden kunnen omgaan met verkeer maar Gijs ziet het gevaar er ook niet van in. We hebben hem een tijd laten wachten & zitten bij elke stoeprand, maar dat heeft helaas niet gewerkt.

De foto van Kai ken ik inmiddels uit mn hoofd, dus mocht ik ooit een Cardi met die vacht-tekening tegenkomen dan herken ik die wel...
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 14-01-2013 06:57

Django schreef:Toch schrijven, mail of iets naar Hart van Nederland?? Posters bij en in de scholen in de buurt??? Zal allemaal wel al gedaan zijn, maar toch, wie weet!!

Grtz Daane
Alle social media kanalen werden reeds aangesproken Daane! En het Hart Van Nederland, blijkt helemaal geen hart te hebben!
De mensen hebben massa's flyers uitgedeeld en posters opgehangen, ook in scholen! Ze hebben zelfs alle klasse nagelopen. Niks!
Afbeelding

Clooney
Berichten: 222
Lid geworden op: 04-11-2012 15:35

Bericht door Clooney » 14-01-2013 09:51

elsje schreef:Alle social media kanalen werden reeds aangesproken Daane! En het Hart Van Nederland, blijkt helemaal geen hart te hebben!
De mensen hebben massa's flyers uitgedeeld en posters opgehangen, ook in scholen! Ze hebben zelfs alle klasse nagelopen. Niks!
Dat is toch echt heel erg vind ik. Hart van Nederland schenkt aandacht aan de meest onzinnige dingen, zoals vorig jaar een shetlandveulen dat was geboren en heel klein was..
Er worden iedere jaar hele kleine shetlandveulens geboren..en dat ze klein zijn..nogal wiedes.

En dan zoiets belangrijks als de vermissing van Kai en alle moeite die ervoor gedaan wordt om hem terug te vinden, vinden ze dan niet belangrijk genoeg. Daar gaat mijn bloed van koken hoor!
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 14-01-2013 11:12

Tja, ik ben bang dat het pas "nieuws" is, als hij gevonden is.
Tot die tijd blijft het toch een 'oproep' of 'advertentie'.

Ze zullen echt wel meeleven op de redacties, maar zeker landelijke media hebben regels waar wel en niet aandacht aan besteed kan worden.

Als het al kan, dan ben je ook nog afhankelijk van hoeveel ruimte ze in krant/programma hebben, of er niet net een 'groter' drama gebeurt en of er niet een betalende adverteerder voorrang moet krijgen...


Denk dat je via internet nog de meeste mensen kan bereiken hoor.
Afbeelding

Plaats reactie