JONGEHONDENDAG 2012

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
Luna
Berichten: 183
Lid geworden op: 16-11-2010 16:28

Bericht door Luna » 16-06-2012 18:12

Er waren inderdaad een boel amazing Cardigans, veel leuke hondjes gezien! Ik wacht met smart op de foto's! En de zon was er ook, het was een leuke middag!!
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 16-06-2012 18:14

thuis van een super leuke jonge hondendag...... fijn om de broers en zus en al hun baasjes terug te zien een nest pubers bijeen :mrgreen: :mrgreen:

tof van zoveel andere te zien en de resultaten mogen er best wezen :lol: :lol:

en ik denk dat Sanne nog HEUL VEEL werk zal hebben met al haar verzamelde fotomateriaal :oops: de fotograaf van dienst deed dat super thumbsup thumbsup thumbsup

maar ik wil ook wel het fotomateriaal van Luc hier kunnen bewonderen want die zat stiekem in z'n hoekje met z'n megalensje alles vast te leggen

dus Sanne en Luc laat maar komen die foto's
en nu ligt Cadell in dromenland aan het hollen achter Arwen denk ik of aan het grommelen naar broer Willem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 16-06-2012 18:21

Was weer een leuk middagje (deze baas heeft alleen de middag het veld onveilig gemaakt) Chef en Lieve hebben niets gedaan qua lichamelijke inspanningen. Maar hun koppies hebben overgewerkt, want ze liggen allebei KO.

Lieve heeft een mooi rapportje gekregen van de keurmeester. Dus dat was wel een koekje waard.

Nu relaxen op de bank en wachten op de (vele) foto's.

Toen ik thuis was, had ik trouwens nog het idee dat ik heel veel mensen niet gesproken heb die ik wel graag had willen spreken, gewoon omdat ik jullie niet herkend heb. :cry:

Maar er komen vast nog wel meer ontmoetingen en wandelingen.
Dank voor de leuke dag!
Margreet en haar mam.
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 16-06-2012 19:53

Ook wij zitten weer gezellig op de bank en kunnen nagenieten van een wel hele leuke dag! Heerlijk om de broertjes en zusje te zien en allemaal leuke mensen met liefde voor het ras thumbsup

Heel leuk om te zien hoe Arwen Cadell onmiddellijk herkende en wat hebben ze gerend! Cadell jongen dit moeten we eens over doen :wink:

Frodo ligt al in dromenland en Arwen is nog druk bezig met het betere kluifwerk, maar waarschijnlijk voor niet lang meer :lol: :lol:
Afbeelding

Beppie
Berichten: 462
Lid geworden op: 15-11-2010 22:14

Bericht door Beppie » 16-06-2012 20:54

ook mama en ik hebben een super leuke dag gehad en hebben genoten.
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 16-06-2012 22:01

Ook wij zijn net thuis van een heel erg gezellige dag, nu heerlijk met de voetjes op de bank.
De foto's zijn op dit moment naar mijn laptopje aan het stromen :wink:
En wat hebben we een geluk gehad met het weer!sunny
Want bijna de hele middag hebben we zon gehad.
Leuke mensen en leuke honden, al met al een zeer geslaagde dag wonderful

Onze honden en wij zijn ook nog schandelijk verwend
Mandy en Ingrid heel hartelijk dank, superleuk en superlief hartjes

Ik denk dat ik de meeste van jullie tussendoor nog wel eventjes gesproken en degene die ik gemist heb :oops: , dat komt de volgende keer wooohooo
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Pullekes
Berichten: 565
Lid geworden op: 27-03-2011 09:12

Bericht door Pullekes » 16-06-2012 22:06

Hier ook nog een die een geweldige dag achter de kiezen heeft !.
Alis ligt helemaal KO en is nog aan het nagenieten in haar dromen hahaha, en weet zeker dat ook zij het geweldig naar haar zin heeft gehad, en weer nieuwe vriendjes en vriendinnetjes heeft gevonden
Gelukkig heeft ze het baasje niet voor schut gezet in de ring want ze deed het naar mijn gevoel geweldig en heeft ze een goede beoordeling gehad van de keurmeester.
Jacolien voelt zich inmiddels al wat beter, maar ja ze heeft wel wat gemist.
Ik zal mijn foto's van de wandeling wel online zetten dan kan eenieder er mee doen wat ze willen, maar let op het is geen Lousanne en Luc kwaliteid :oops: :oops: :oops:

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 16-06-2012 22:23

Pullekes schreef: Ik zal mijn foto's van de wandeling wel online zetten dan kan eenieder er mee doen wat ze willen, maar let op het is geen Lousanne en Luc kwaliteid :oops: :oops: :oops:
Leuk om te lezen dat jullie allemaal een erg leuke dag hebben gehad.
En het weer viel daar dus ook nog mee.

Ik ben zeer benieuwd naar alle foto's die gemaakt zijn.
De kwaliteit maakt niets uit, het gaat toch om de sfeerbeelden..... fotocamera
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 16-06-2012 23:16

Op de valreep van het naar bedje gaan nog even Piet Paulusma bedanken voor het hemelse mooie weer wat we gehad hebben.
De honden en hun baasjes hadden goede zin en ik heb genoten.
Margreet, jou heb ik gezien en ik ben een paar keer naar je onderweg geweest, hihi, maar strandde dan weer ergens omdat iemand wat vroeg.
Geeft niets, ik heb jullie vanaf een afstand wel gezien hoor en heb Lieve in de ring bewonderd.
Ingrid, nog heel erg bedankt voor de leuke tombola spullen. Het staat al boven en gaat later mee naar Heteren.

Alle mensen bedankt voor zo'n fijne dag. Ik ben nu 'op' en ga lekker naar m'n bedje toe. Later weer verder.
Afbeelding

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 17-06-2012 09:32

Ook wij hebben een leuke middag gehad! Super om de nestgenootjes en hun baasjes weer te zien. Eindelijk eens wat mensen van dit forum live ontmoet. En wat een boel verschillende cardi's hebben we gezien, heel leuk. Lang niet iedereen gesproken daar voor was de tijd te kort, we hadden helaas nog een andere afspraak die dag. Wellicht bij een volgende activiteit!
Afbeelding

Plaats reactie