Vermist sinds 31-12-2012 Cardigan 6 mnd

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 06-01-2013 11:14

Er is een 'open groep' op Fb 'vermissing Kai'.
Deze namiddag gaan ze opnieuw zoeken! Laat ons hopen!
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 06-01-2013 11:26

Verschrikkelijk, had zo gehoopt dat ze met een grote groep hem gevonden hadden.
Pippa is als pup ook eens gewoon met mensen meegewandeld, uren hebben we gezocht. Op het eind thuis de gsm aan de lader gelegt ( die was natuurlijk leeg) en daar bleek dat iemand haar gevonden had en al meerdere malen mijn nr gebeld had. Ik direct terug gebeld en toen was ze al via de Dierenbescherming onderweg naar asiel.
gelukkig konden we haar binnen 30 min op gaan halen, een 150 lichter, maar he we hadden ons schatje weer terug.
Dag erna ben ik een doosje bonbons naarde mevrouw gaan brengen die ze gevonden had. Ze was gewoon met andere wandelaars meegelopen richting dorp en die mevoruw heeft haar toen maar mee naar huis genomen. Ze hadden echter zelf ook een reu en durvden het de nacht niet in te laten gaan, daarom heeft ze de dierenbescherming gebeld voor de chip uit te lezen.
Die uren zal ik nooit meer vergeten en ze komen nu akelig dichtbij.
Heel veel succes en mocht er een beloning gewenst zijn....
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 06-01-2013 11:30

we duimen volop voor positief nieuws vandaag........ succes mensen en volhouden
Afbeelding

Clooney
Berichten: 222
Lid geworden op: 04-11-2012 15:35

Bericht door Clooney » 06-01-2013 12:02

Hier draaien de duimen weer volop! Hopelijk wordt ie vandaag gevonden..Kom op Kai!!
Succes voor iedereen die mee helpt zoeken! Jullie zijn geweldig!
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 06-01-2013 12:08

Ik vind het zo raar vinden dat zo weinig mensen, Kai nog gezien hebben! Je zou toch verwachten dat iemand op zijn minst toch iets heeft gezien!
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 06-01-2013 13:02

Tja, dieren kunnen zich goed verstoppen. Helemaal als ze bang of gewond zijn. En mensen kijken meestal niet zo goed om zich heen. Toen ik een keer een zwart/witte kater kwijt was, kwamen ze aanzetten met rode poezen enzo. Waren ze nog beledigd ook dat ik zei dat dat 'm niet was ;-)

Als ze echt denken dat iemand hem in huis heeft: vooral ook de lokale kinderen aanspreken (lagere scholen, muziekschool, padvinders). Kinderen zijn heel opmerkzaam.
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 06-01-2013 13:10

Dat zijn ze van plan om te doen Suzan. Morgen met een foto de klassen aflopen en eens luisteren naar de kinderen! :wink:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 06-01-2013 17:43

Pfffft, ik volg het hele gebeuren ook.
Als Kai is binnen genomen door mensen dan denk ik niet dat die daar vlug een buitenwandeling gaan mee doen. Als ze een eigen tuin hebben zullen zij hem daar wel zijn dagelijkse behoeften laten doen om aan zijn nieuwe thuis te wennen. t zijn mss mensen met kleine kinderen en een pup is schattig, begrijp ik wel, maar .... t is toch iemand anders hond. Dan is't volgens mij aan de buren en de schoolgaande kinderen om te reageren naar de eigenaars dat hun hondje vermoedelijk bij hen in de buurt is.
Maar ergens denk ik nog altijd dat Kai zo geschrokken is dat hij momenteel geen mensen vertrouwt. Ik denk nog altijd dat hij zich ergens verstopt heeft. Morgen zijn er veel meer mensen op straat, school begint, ik vermoed dat er morgen meer nieuws zal zijn. Ikzelf heb nog altijd het gevoel dat hij zich in/rond een schoolgebouw bevindt waar het nu rustig is.
Ik duim en hoop toch vanavond nog positief nieuws te lezen en anders morgen.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 06-01-2013 19:39

Ik heb nu toch ook het vermoeden dat kleine Kai bij iemand binnen moet zitten en wordt hij heel goed verzorgt door mensen die helemaal geen recht op hem hebben.
Zij zouden toch moeten beseffen dat de baasjes van Kai heel erg verdrietig zijn.

Ze kunnen misschien SBS6 Hart van Nederland nog een mailtje sturen.
Kijken of zij er aandacht aan willen besteden, bereik je meteen het hele land.

Wij hopen toch zo dat hij snel gevonden wordt. Onze duimen draaien dag en nacht door.

Een paar keer per dag hebben we het er wel over.
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 06-01-2013 19:52

Marjo op dit moment worden er massaal mailtjes gestuurd naar SBS om dit in hun programma op te nemen! Er zijn namelijk nog 2 andere cardigans zoek :?
Afbeelding

Plaats reactie