stage

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 31-01-2012 21:15

Hihi ja getikt is t juiste woord.

Schoonmaken en koffie zetten is gelukkig niet wat ik daar doe.. K mag wel alles leren wat ik wil heb ik het idee..
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 31-01-2012 22:11

Sanne en Sky schreef:Ik denk dat meiden hier het heerlijk zouden vinden een dagje op hun krent zitten :mrgreen:
Hier hebben de assistentes zelfs zelf spreekuur :wink:
Ze doen oa de puppybegeleiding (dat is hier zeg maar een soort consultatiebureau voor puppen :wink: )
Klopt Sanne, doen ze hier ook en nog veel meer zaken. Tanden controle, fysiotherapie, jeugd en dieren en weet ik veel wat ze nog meer verzinnen.
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 01-02-2012 08:42

Marjolein schreef:
Daane, dieren en kunst zijn niet zo'n uiterste hoor, het trekt allebei mensen die een tikkie getikt zijn :P
kunstenaars zijn idd vaak aparte mensen. Mijn stiefmoeder is een kunstenares en die studeert nu nog op de kunst academie, zij 'teert' compleet op mijn paps zak om het even maar zo cru te zeggen, want volgens haar en vele studiegenoten die ik heb gesproken, 'werken' 'echte' kunstenaars niet, voor hun is schilderen hun hele leven waar alles om draait en echt geen haar op hun hoofd die er aan zou denken dat ze gaan werken of laat staan stage zouden lopen......
In die trant bedoelde ik dus dat het wel uiterste zijn.....!!!!

Zelf heb ik 1 jaar stage gelopen bij een bloemist waar ik de godganse dag mocht vegen en het andere was rozen schoonmaken...... ik was toen net 13 en echt nog niet mondig genoeg om er wat van te zeggen! Ik weet wel dat ik daar toen niet veel van heb geleerd, behalve dat ik later bij andere stage adressen dit niet weer liet gebeuren en ook vaak al snel andere zeer jonge stagaires zelf onder mn hoede nam en hun wel leuke dingen liet doen!

Nou iig heel veel succes nogmaals met de stage en het uitkiezen van een leuke school!!

Grtz Daane
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 01-02-2012 11:06

Mijn moeder is beeldend kunstenaar. Die zou waarschijnlijk ook het liefst alleen aan haar eigen schilderijen werken hoor.
Maar ze geeft daarnaast een paar avonden in de week tekenles, en als ze meer geld nodig heeft dan restaureert ze gebouwen, onwerpt meubels, schildert in huizen van particulieren, doet mee aan projecten van anderen etc etc.

Als je echt passie voor je vak hebt, kun je er blijkbaar een hoop verschillende kanten mee op ;-)

Een makkelijke keuze is het niet. Ga maar na:
-eerst moet je helemaal zelf bedenken wat je gaat maken
-dan moet je zorgen voor de materialen, de ruimte (en dat moet je allemaal vooruit betalen, dus dat moet je eerst regelen)
-en dan kan je eigenlijk pas beginnen. Mits je daar nog tijd voor hebt na bovenstaande :mrgreen:
Afbeelding

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 01-02-2012 12:39

Hier houden de de assistebtes geen spreekuur. Er word hier alleen op afspraak gewerkt en gaan dan alleen bij de dierenarts zelf. Naja t maakt ook allemaal nie uit hahahaha ze werken overal weer anders.

Stage lopen een bloemist stelt idd vaak niet veel voor. Mijn ouders en zus zijn bloemist en in het verleden hadden ze ook stagiaires, vaak voor van die snuffel stages en niet al te snugge maar ok, het is bij onze winkel ook lastig te combineren op gegeven moment. Mijn vader had er vaak juist meer irritaties en gezeur mee dan dat t echt vorderde, de laatste is denk 2 jaar geleden die heeft toen mijn mobiel, tas en 300 euro voor het kngf gejat dus die hebben ze gelijk de deur gewezen. Er komen geen stagiaires meer. Maar ook als ik kijk naar de stages die mijn zus vroeger liep, als je echt al verder in de opeuding ben weet je natuurlijk wel hoe of wat maar anders is t idd veel emmertjes vullen en schoonmaken. Bloemisten zijn vaak ook bepaalde types waardoor dat denk nog wat moeilijker is soms.haahhahaha
Afbeelding

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 07-02-2012 22:40

De tijd gaat snel, nog maar 3,5 week. Het gaat beter en k ben ondertussen een ouee rot wat stagelopen betreft k weet dus wel wat vooral niet te doen. Me pa zei al t kan vriezen of t kan dooien deze stage. Nou mn tussenbeoordeling is veel belovend, hoofdzakelijk 8en en een paar 7ens prima dus. Ze hadden t gevoel dat ze wel dingen aan mij over konden laten, en blij dat k d ingen snel.oppak. Ook een klein historisch moment: "je komt niet verlegen over" hihi.

Verder gaat t allemaal zn gang. Nog bijzondere dingen? Nee niet echt maar t verloopt allemaal redrlijk soepel
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 07-02-2012 23:19

Wauw, inderdaad historisch Milou, :wink:
Dat heb je niet vaak gehoord dat je NIET verlegen bent. Zie je wel, je groeit er gewoon overheen, hihi.
Afbeelding

Marjolein
Berichten: 156
Lid geworden op: 24-11-2010 22:35

Bericht door Marjolein » 08-02-2012 09:46

Dat is fijn, vooral dat van dat "niet verlegen overkomen" moet leuk zijn om te horen :mrgreen:
Ik begin morgen aan stage, brrrrrrrrrr :P

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 08-02-2012 09:56

@ Millou: kijk eens aan wat een leuke beoordeling thumbsup

@ Marjolein: veel succes okokok
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 09-02-2012 21:48

@Milou : doe zo verder : je geraakt er wel : positive beoordelingen , prima wooohooo

@Majolein : succes
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Plaats reactie