schrik.......

Hier vinden we alles over de gezondheid van jouw vriend.
Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

schrik.......

Bericht door Django » 30-09-2013 08:45

Gisterenavond lag Django heerlijk bij mij....... lekker knuffelen....... toen ineens dacht ik....... wat voel ik nu....... dus ik nogmaals voelen en nogmaals...... en ja hoor ik voelde een ronde soort knikkervorm hard bolletje onderop zijn borstkas, net achter zijn voor pootjes, ik kon het tussen mijn vingers vast houden en heen en weer bewegen ......... manlief erbij..... ja hij voelde het ook........ onderwijl schurkte Django zich nog wat lekkerder neer...... want zoveel aandacht voor zijn buikje....... daar moet je goed voor liggen......

Ik was dus meteen in staat om de dierenarts te bellen........ manlief zei.... is vast een vetbult of zo..... dus bel morgen maar........

Jullie snappen vast dat ik markant geen oog dicht heb gedaan en dat het niet vroeg genoeg ochtend kon zijn....... en het liefst nog sneller 8 uur dat ik kon bellen........ nu staat er voor vanmiddag een afspraak bij de dierenarts......

Ik ben op van de zenuwen...... en moest het even kwijt........ :(

Hou jullie op de hoogte.......

grtz Daane
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 30-09-2013 10:15

Komt vast goed, eerst met hoop en vertrouwen naar de DA, dan pas piekeren ;-)
Ik weet ik heb makkelijk praten, ik zou me precies hetzelfde voelen.
Bij Noa hebben ze een gezwel weggesneden boven zijn oog, binnen 2 maanden nadat hij bij ons was komen wonen.
Ondanks de zeer heftige uitslag ( zeer agressieve kwaadaardige vorm) heeft ie tot op heden nooit meer een gezwel ontwikkeld ( wat we dan nu weten).
toi toi vanmiddag, de duimen draaien !
Afbeelding

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 30-09-2013 13:02

Ahhhh, het is vast niks ernstigs. Maar ik begrijp de paniek volkomen hoor. Ben benieuwd...

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 30-09-2013 15:17

oei kan geloven dat het effe schrikken was.

Goed dat je snel op controle gaat bij de DA, hoeft zeker niks ernstig te zijn (hier ook 2 beagletjes met vetbolletjes) en ALS er al iets aan de hand zou zijn dan ben je er snel bij en kan ergs voorkomen worden.

We duimen en hopen dat alles heel onschuldig is, hou je ons op de hoogte

knuf
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 30-09-2013 21:52

Ben je al bij de DA geweest?
Wij zijn allemaal heel erg benieuwd wat hij er van zei.
Bultjes die los zitten kunnen meestal geen kwaad.
Pas als je ze niet kan heen en weer halen en vrij vast zitten wordt het ernstiger.

Hopelijk valt het allemaal mee en kunnen jullie vanacht weer rustig slapen.
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 01-10-2013 07:35

Nou gisterenmiddag bij de dierenarts........ hij voelen.... tja ik kan het redelijk heen en weer bewegen en het is vrij hard, het zit wel aan de bovenkant vast......... zoals ik voel is het waarschijnlijk een vetbult..... maar het kan ook een spier uitzakking zijn, maar het is meer waarschijnlijk een vetbult...... :?

Ik zei dat ik aan waarschijnlijkheden niets had en wat we verder konden doen........ nou dat werd Django in de houdgreep nemen en stukje weg scheren..... toen zijn er 5 puncties uitgenomen en die gaan nu naar het lab.

Zoals ik ook kon zien was het vrij vettig wat eruit kwam dus dat moet het haast wel zijn een vetbult......

Iig als het goed is donderdag al de uitslag anders volgende week maandag.

Ik kreeg iig heel veel succes met het afwachten.......

Dus meer volgt.......

grtz Daane
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 01-10-2013 10:35

We duimen mee voor 'vetbultjes'.....

Onze Bo de beagle staat er bijna vol van, in mei werden alle bolletejs aangeprikt en 3 bleken 'verdacht'. Deze zijn chirurgisch verwijderd maar bleken gelukkig niet kwaadaardig............ dus...geen paniek.

Is altijd verschieten als je iets ontdekt maar positief blijven is de boodschap.

laat je ons weten hoe de uitslag is en dikke knuf aan Django
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 01-10-2013 13:05

Hier even 2 foto's van zijn kale plekje op zijn buik/borskast........


Afbeelding
Hé wat doe jij nou..... een foto maken van mijn buik???


Nou dat hebben ze toch netjes gehouden zo........
Afbeelding


We laten het horen wat de uitslag is!!!

Grtz Daane
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 01-10-2013 19:01

Wij duimen ook voor vetbultjes thumbsup
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 01-10-2013 19:52

is netjes gedaan..... nu duimpjes omhoog
Afbeelding

Plaats reactie