verlamming

Hier vinden we alles over de gezondheid van jouw vriend.
Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 22-08-2013 17:34

Ach wat een naar bericht, akelig om je hond zo te zien. Hopelijk slaan de ontstekingsremmers aan.

Gijs heeft ooit van 1 DA een spuit corticosteroiden gekregen. Daarna mankte hij een aantal weken niet meer, maar daarna begon het gewoon weer.
Onze eigen DA was van mening dat corticosteroiden een soort superlapmiddel lijkt (qua direct effect), maar meestal niet echt het probleem oplossen.
Ik denk dat jullie eerste DA zich gewoon netjes aan de standaard behandeling heeft gehouden :)
Afbeelding

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 22-08-2013 18:49

Wie weet... waarschijnlijk heeft ze gewoon gedaan wat haar op school verteld is..
Maar toch ben ik blij dat cick nog ander soort pijnstillers gekregen heeft
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 22-08-2013 21:37

Onze duimen draaien ook mee, nu maar hopen dat hij snel weer opknapt.
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 26-08-2013 20:32

Hier wordt ook flink geduimd voor Cick.
En dat de arme jongen maar weer op mag knappen.
Afbeelding

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 27-08-2013 19:11

Even een update..

Het ging af en aan met cick het ene moment dacht k nou gaat best beter. Probeerde te bewegen en te eten. het andere moment dacht k nou dit is niks. K heb wat af gejankt vrijdag gingen mn ouders weer naar de dirrenarts ik moest werken en dacht dat het einde verhaal zou zijn. Zijn tenoeratuur bleef inder de 37 en door de medicijnen lag hij elke keer gevloerd.

Uit een bloedonderzoek vrijdag bleek dat cick zn nieren niet helemaal goed werkte dus rimadyl werd geschrapt. Nierdieet kregen we mee en we moeste minderen in de pijnstillers. De temperatuur steeg wel weer langzaam maar verder was het niet veel soeps eten wilde die niet drinken wel. Dan lag ie weer rustig dan weer hijgen en steunen.

Maandag weer contact met de dierenarts. En die wilde m graag zien dus daarheen. Ja de echte dierenarts was weer terug van vakantie en t zag er niet best uit. Zij dacht eigenlijk gelijk niet aan een hernia maar aan een nierbekken ontsteking vandaar die koorts.
We moeste urine langsbrengen dis dat vanmorgen gedaan en daaruit maakte de dierenarts op dat er idd een ontsteking zit. We hebbe dus antibiotica sfgehaald en nu moet het in een paar dagen er beter uit zien voor arme cick.

Duimen dus
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 27-08-2013 22:24

wat een naar verhaal, we duimen heel hard dat Cick nu heel snel mag opknappen.Is nooit fijn je vriend pijn te zien lijden.....
dikke knuf
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 28-08-2013 20:06

Pfff, hopelijk hebben ze nu de juiste diagnose gesteld en helpen de medicijnen Cick. Hou ons op de hoogte Milou en we duimen mee voor een snel herstel. Je hond zien lijden = zelf ook lijden.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 29-08-2013 13:01

Kom op Cick, gauw beter worden.
En Milou, slaat de AB aan?
Afbeelding

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 29-08-2013 21:05

Cick is vanmiddag helaas overleden.. met helaas druk ik me natuurlijk zacht uit dit is natuurlijk mn ergste nacht merrie.

Cick ging eigenlijk alleen maar achteruit, gister avond kwam k thuis en hij lag er slecht bij k schrok ervan na een telefoontje met de dierenarts wilde die toch kijke of antibiotica aan zou slaan dat zouden we vanmorgen moeten zien. Savonds na een pijnstiller werd het iets beter. Vanmiddag ging mn vader naar de dierenarts cick had erge bloed armoede ze maakte een rontgenfoto foto een was een grijze vlek te zien wrs bloed. Ook vlekjes op zn longen maja dst kan ook vanalles zijn. Later nog een foto... er werd een punctie gedaan van zn buik.. geen bloed nog een keer.... geen bloed

De dierenarts snapt het niet draait zich om.. loopt weg en helaas maar waar. Cick stopte met ademen.. natuurlijk machteloos hebbe ze hem het laatste zetje gegeven..

Ik kan het niet geloven. . Maar op een of andere manier wist ik dat t gedaan was doordat mn vader me maar niet belde of smste na het dierenarts bezoek.

Ik ben blij dat ie geen pijn meer heeft de laatste dagen vreselijk om m zo te zien..maar god ik mis m nu all wat zal het hier saai en stil zijn..

Dag lieve lieve cick.

Afbeelding

Hij is gister dertien jaar geworden
Afbeelding

Elly
Berichten: 476
Lid geworden op: 23-11-2010 16:29

Bericht door Elly » 29-08-2013 21:19

Lieve Milou,
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het gemis van Cick.
je enig e troost is dat hij geen pijn meer heeft.
Dikke knuffel voor jou.
Afbeelding

Plaats reactie