verlamming

Hier vinden we alles over de gezondheid van jouw vriend.
Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

verlamming

Bericht door Milou » 20-08-2013 20:42

Ja soms zit t mee soms zit het tegen...
Eind van de middag belde mn pa mij op dat cick niet meer kon lopeb met zn achterpoten ik was aan het werk dus kon het niet zien

Ik heb mn zus zover gekregeb om al naar de dierenarts te rijden omdat ik te laat thuis zou zijn. Hij had nog wel iets reflex aan zn poten en de dierenarts heeft cick 2 injecties gegeven en tabletjes tegen pijn.

Ik hoop echt dat dit weer gauw beter word. De dierenarts zei dat t evt ook uitzaaiingen kunneb zijn maar daar moet k nog maar niet aan denken.
Cick licht nu afgepeigert op zn kussen...


Pff zucht van de week dacht k nog" goh hijs bijna dertien t blijft nog best lang stabiel"
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 20-08-2013 20:53

we duimen dat het snel beter gaat en dat ie mag opknappen of niet te veel pijn heeft
Afbeelding

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 21-08-2013 11:26

Mijn hart breekt bij het lezen van zo'n bericht. Hopelijk gaat het nog lang goed! Sterkte.

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 21-08-2013 12:07

Zo de nacht was rustig. Eerst liep cick te hijgen enzo maar later op de avind werd het rustog en heeft ie gewoon geslapen. Hik had bij de dierenarts 40.1 graden koorts wat vanmorge was afgenomen naar 39.1 hij heeft vannscht nog een pijnstiller gehad. Vanmorgen leek hij beter reflex in zn achterpoten te hebben dus.... arm ding
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 21-08-2013 12:58

We duimen dat Cick maar snel weer op mag knappen.
Geef hem maar een knuffel van me, wel zachtjes hoor.
Afbeelding

hannabelgje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15-11-2010 21:50

Bericht door hannabelgje » 21-08-2013 13:34

Bah zeg! Ik hoop dat hij vlug opknapt!
Afbeelding

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 21-08-2013 18:31

Nou t gaat nog niet beter k belde net met mn ma die vertelde dat ie vanmiddag maar zat tepiepe steunen en zuchten en dat t een uu duurde voor dat de pijnstiller ging werken. De vorige keer dat cick een hernia had dacht ik dat we meer aan medicatie hadden dan enkel een pijnstiller Het zit me dus niet lekker. Er is alleen de invallend dierenarts en is de ander met zwangerschaps verlof en de ander op vakantie. Hij heeft dus wel een injectie gehad die zwelling zou afnemen die 3 dagen werkt. Maar hij krijgt dus nu niks wat zwelling afneemt of ontspant oid. K weet er ook niet veel van maja mn gevoel zegt datt niet voldoende is wat natuurlijk geheel misplaatst kan zijn.

Corticosteroïden zijn volgens haar discutabel en werken niet. Ik zei als het discutabel is waarom zou je t dan niet doen als t miss werkt. Naja ook die hebben weer nadelen natuurlijk. maar zij gelooft er niet in

Miss bel ik morgen de dierenarts in woerden wel even. Die hebben m de vorige keer ook opgelapt en meer ervaring dan degene die nu op mn werk werkt misschien (k wil nie lullig doen maja)

Altijd fijn als je echt een schijt dag heb. Iemand je nog kan opbeuren met. Ja als de pijn niet weg blijft is de prognose slecht
.ennnnn bedankt
Afbeelding

Fritz
Berichten: 38
Lid geworden op: 04-04-2013 19:23

Bericht door Fritz » 21-08-2013 19:26

Wat verschrikkelijk voor jullie. Ik duim voor een goede afloop en dat hij snel minder pijn zal hebben.
Maar als je geen vertrouwen of goed gevoel hebt bij deze dierenarts dan zou ik echt voor een second opinion naar een andere gaan hoor.. Het is tenslotte jouw hondje waar je het beste voor wilt.
Sterkte in deze moeilijke tijd

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 22-08-2013 12:44

We zijn weer thuis van onze eigen dierenarts. Weer allerlei onderzoekjes natuurlijk. Zij zei wel dat ze t anders gedaan zou hebbe qua medicatie.
Gister avond was cick zn temperatuur opgelopen weer naar 39.8 vanmorge om 5 uur lag ie weer te piepen was k t zo zat dat k m een rymadil gegeven had omdat k vond dat die andere tabletjes niet snel werkte.
Toen we net bij de dierenarts kwamen had ie juist een onder temperstuur van 36.9. Dat kon van de rimadyl komen maja goed opletten dus.
Ik heh het met deze dierenarts ook over evt tumor gehad maar als k haad goed begreep dscht zei op dit moment toch meer aan een gewone hernia. Ze heeft nog gevoeld naar zn prostaat omdat die volgens andere dierenarts bijna tennisbal formaat had deze dierenarts kon geen vergrote prostaat voelen dat blijft dus nog even een raadsel.

De moed was me vannacht echt in mn schoenen gezonken zoals cick er maar bij lag maarnu heb k toch weer een beetje moed. Hij nam een koekje aan van de dierenarts terwijl die hier al 2 dagen niks wil eten. Hij probeerde voor t eeerst weer te zitten en op te staan terwijl die eerdt 2 dagen non stop gevloerd lag. Ook zijn ogen staan helderder voor mijn gevoel.

De dierenarts heeft hem nu een antibiotica injectie en weer een injectie tegen de zwelling gegeven. Wij geven nu 1 keer daags een rymadol en 2 keer een tramadol erbij als t nodig is. We zoude toch een week wel verschil moeten zien in zijn gedrag.
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 22-08-2013 17:12

hier gaan de duimen ook omhoog dat het snel beter mag gaan met Cick.....
Afbeelding

Plaats reactie