Froke ziek

Hier vinden we alles over de gezondheid van jouw vriend.
elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Froke ziek

Bericht door elsje » 19-11-2012 15:43

Ben net terug van de dierenarts.
Toen ik deze voormiddag terug thuis kwam wou het manneke niet mee wandelen :? En hij wou ook niet bij het vrouwtje komen. Zeer uitzonderlijk!!

Deze ochtend had hij nochtans fijn gewandeld!

Na de middag nog steeds hetzelfde en Frodo lag ook te bibberen. Hij lag ook nog steeds op dezelfde plaats en wou niet rechtstaan of lopen!

Toen heb ik gelijk de DA opgebeld en mocht ik gelukkig zo goed als onmiddellijk langs, maar het manneke wou niet stappen :(

Dus werd het manneke lekker gedragen door het vrouwtje :oops:
Nu het Frodo ventje kijkt nog steeds zielig hij heeft een oorontsteking en een infectie aan de maag en darmen, maar terug de deur uitstappen om naar huis te gaan kon het ventje ineens wel :mrgreen:
Even lekker verwennen en het komt helemaal goed! Alleen Arwen begrijpt er niks van :wink:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 19-11-2012 15:59

Ogut, arme Frodo'tje.
Wel een beetje een mietje hoor :wink: dat hij zich liet tillen, hihi.

Dus, ook arme Elsje.............die dit gewicht dragen moest.
Maar met wat rust, medicijntjes en oordruppeltjes is hij straks weer het stoere ventje :D
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 19-11-2012 16:43

maar Frodomans toch, en met zo'n grote oortjes kan je dat best wel voelen..... en dan nog de maag en darmpjes niet in orde.... komaan kerel laat je maar lekker soigneren door het vrouwtje

we hopen dat je snel weer uit de lappenmand komt en ondertussen zal zus Arwen je wel goed helpen verzorgen

succes met dat manneke en een beterschapsknuf van hier

en Elsje opletten voor de rug met het tillen van Frodomans :wink:
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 19-11-2012 16:58

Tjeetje Frodo dat zit niet mee! Blijf maar lekker in de "lappen" mand liggen en laat je maar goed verwennen!
Heel veel beterschap en sterkte voor de baasjes!

Grtz Daane
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 19-11-2012 18:13

Oh mijn lieve Frodo toch, jij krijgt alles tegelijk ,zere oortjes en dan ook nog last van je maag en darmpjes.
Maar ik weet zeker dat vrouwtje (ook al heeft ze nu een hernia) jou overal heen wil dragen als dat betekend dat jij snel beter wordt.
Vanuit hier een hele dikke beterschapsknuffel knuffel van Sjon en mij en een extra natte slobber van de jongens.hartjes
Knal maar snel weer op dat kan Arwen weer lekker met jou spelen hartjes
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 19-11-2012 18:33

Oei, oei, Froke, nu lust jij geen boke.
mmmm, laat die drupjes maar je oor genezen
en hou je kalm zodat darm en maag kunnen herstellen.
2 ziektes terzelfdertijd is niet van de poes, maar hopelijk werken de medicijnen tamelijk snel zodat je gauw de vrolijke Frodoman bent.

Dikke knuf van Roosje en Jan en dikke lebbers van Buffa en Desh.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 19-11-2012 19:00

Iedereen bedankt voor de beterschapswensen! Het manneke is nog stilletjes, maar ja hoe zou je jezelf voelen!

Ook Froke werd gewogen bij de Da kwestie dat het vrouwke eens wist hoeveel ze getild had :mrgreen:
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 19-11-2012 19:58

elsje schreef:Iedereen bedankt voor de beterschapswensen! Het manneke is nog stilletjes, maar ja hoe zou je jezelf voelen!

Ook Froke werd gewogen bij de Da kwestie dat het vrouwke eens wist hoeveel ze getild had :mrgreen:
en en ....... een verklaring voor de rugpijn of een fluitje van een cent :mrgreen:

hou je maar stilletjes manneke dat is de beste remedie om te genezen ....
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 19-11-2012 20:56

Oh je arme Frodo dat zal zeker vervelend zijn voor hem. Ik hoop dat de medicatie snel zal aanslaan bij hem. Lekker veel kroelen en al de beterschapswensen zullen hem vast goed doen.

Dikke beterschap!
Afbeelding

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 19-11-2012 21:06

die mannen kunnen soms zo flauw doen hé :mrgreen:

maar leg hem maar goed in de watten!!!
dat hij maar vlug beter wordt!
Afbeelding

Plaats reactie