cick

Hier vinden we alles over de gezondheid van jouw vriend.
hannabelgje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15-11-2010 21:50

Bericht door hannabelgje » 14-03-2012 20:50

Het is een fijne winkel, ik kom er best vaak. Vooral voor Frank had ik het halve assortiment in huis staan. :D
Afbeelding

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 15-03-2012 17:57

Zo nou vandaag na stage belde.mn pa oo if ik mn zis had gesproken, uhh nee hoezo?
Ze kwam thuis en zag dat cicj gewoon uribe liet lopen. Ik heb het zelf nog niet gezien zit nog in de trein. Ze zei dat ie een spoor na liet en als ie ergens ging zitten er plas lag. Nou ik vind het opzich wel vreemd want t gaat al een week uitstekend met m. Vorige week heeft hij natuurlijk die injectie gehad voor zn prostaat.

Ik fiets strax gelijk door naar de dierenarts en dan zullen we t wel weer mee maken.

Cick deed het afgelopen dagen echt goed. Ben benieuwd
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 15-03-2012 19:18

OOoo oo hopelijk is het niet te ernstig !! Hou ons maar op de hoogte :wink: en geef Cick alvast een extra knuffel
Afbeelding

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 15-03-2012 22:02

Nou bij de dierenarts aangekomen viel me ineens op dat cick dik is geworden. op de weegschaal bleek dit ook te kloppen. 800 gram in een week! Oops!
Nou de dierenarts urine onderzoek gedaan en er was niks te vinden dus geen blaasontsteking oid. Het kon zijn zei zs dat het ouderdom kwaaltje is of de zenuwe werkte nie meer goed.of de spieren, nou wij hebben t nog nooit eerder gehad ik was juist bang dat t zijn prostaat was dat ie juist groter geworden was oid, blijkt dat die injectie pas na 6 weken optimaal werkt hihi ow!,naja we konde pillen krijgen voor dat ie zn plas op kan houden, maar ik wil wel weten of het wel vaker voor komt.
Ik heb ook nog gevraagd over het aankomen het kan zijn dat t toch al een werking van de injectie is. Hij.moet dus wel op rantsoen hihi
Afbeelding

hannabelgje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15-11-2010 21:50

Bericht door hannabelgje » 16-03-2012 19:48

Houd hij niet gewoon enorm veel vocht vast? Zo vlug aankomen heeft meestal toch een andere oorzaak dan teveel eten. Wat heeft hij voor injectie gehad?
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 16-03-2012 20:50

Oei, nou bij 800 gram in een week zou ik ook verder kijken.
Mist hij natuurlijk niet enorm veel gegeten of gesnoept heeft de afgelopen week.
Heel veel beterschap voor het manneke!
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 16-03-2012 21:55

Ik weet niet hoe de injectiebheet maar t was volgens mij chemisch castratie oid. Het zorgt iig oor dat prostaat verkleind.

Ik vond het ook vreemd dat en heb het nog speciaal gevraagd of t niet abnornaal veel was. De dierenarts zei eet ie meer? Nee loopt ie minder? Nee nou t komt vast van die prik al. Terwijl de vorige keer zei ze goh hij weegt precoes t zelfde als de laatste keer wat constan
t.

Nou ze velde vandaag terug om te zeggen dat ze t overlegd heb en de fabrikant gebelt is. En dat ie nog wel zon injectie mocht. K snap niet waarom dat is want we weten nog nie eens pf die ander niet werkt. Raar en gister zegt ze ja er is niks wat wijs op ontstekingen maar nu begon ze ineens wel.over miss toch een ab. Kuur. nou gister heb ze die hond met geen.vinger aangeraakt en nu weet ze ineens vanalles. Maargoed kan natuurlijk gebeuren :)

cick.is net thuis gekomen en k dacht dat ie wel wat minder dik was dan gister maja kan.ook tussen mn oren zitten. Gister avond gedroeg hij zoch ook niet geweldig, beetje demoedig, wezenloos en weinig reactie. Maar nu is hij juist heel vrolijk de oude cick. Raar vind ik het.vorige week gddroeg hij zich ook een dag zo wezenloos oog toen was ie de dag erna weer heel vrolijk. Zowel die dag en vandaag heb ik geen rimadyl gegeven kan dit allemaal daarvan.komen? Op internet kan ik er niks van zien in de bijwerkingen


Schiet lekker op dus hah
Afbeelding

hannabelgje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15-11-2010 21:50

Bericht door hannabelgje » 17-03-2012 11:42

Tegenwoordig doen ze een chemische castratie toch met een implantaat en niet meer met injecties?
Ik zou even goed navragen wat ze allemaal in je hond stoppen. Veel sterkte met Cick.
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 17-03-2012 12:39

Ik las dat honden met prostaatproblemen heel vatbaar zijn voor ontstekingen, de DA zal wel uit ervaring spreken. Zal voor haar ook wel ff zoeken zijn waar het precies aan ligt ;-)

Bij Rimadyl kan ik de volgende (mogelijke) bijwerkingen vinden:

"braken, diarree, gebrek aan eetlust, gastro-intestinale ulceratie en bloeding (= iets met maagdarmproblemen).
Zeer zelden worden levertoxiciteit, disorientatie, rusteloosheid, nierproblemen (misschien kan dit wel vochtvasthouden veroorzaken?) en huidproblemen."

Als je de indruk hebt dat Cick last van bijwerkingen heeft, moet je gewoon de DA bellen hoor en navragen, of het een bijwerking kan zijn, of een gevolg van een combinatie met dat andere medicijn, of dat het iets heel anders/iets nieuws kan zijn.

Veel beterschap voor Cick!
Afbeelding

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 17-03-2012 20:46

Ja het kan idd wel maar ik vond t typisch omdat ze zei dat er niks op ontstekingen wees. Ik ga het eens overleggen.ee
Afbeelding

Plaats reactie