in schok na bijensteek.....

Hier vinden we alles over de gezondheid van jouw vriend.
Pullekes
Berichten: 565
Lid geworden op: 27-03-2011 09:12

Bericht door Pullekes » 12-07-2012 21:56

Ik lees het nu pas, jezus ik moet er niet aan denken !.
Gelukkig is het door jou snelle actie allemaal goed afgelopen met Cadell .

Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 13-07-2012 09:32

Oei, wat een schrik en wat fijn dat je zo koelbloedig gehandeld hebt.
Beterschap voor Cadell en wat zul jij nu altijd een mooi groen gazon hebben. Moet er niet aan denken dat er zoiets kan gebeuren.
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 13-07-2012 12:56

ingrid schreef:Cadell is weer beter, heeft de rest van de middag geslapen en heeft nu een dik kussentje aan z'n pootje....... maar hij is weer kicking alive :wink:

we gaan het bekijken om een middel in huis te hebben om in te spuiten maar het kan altijd op een onbewaakt moment gebeuren..... nu had ik geluk dat ik buiten bij hem was maar voor hetzelfde geld had ik het niet gezien en hem gevonden in de tuin

waarom ik de reflex had om z'n tandvlees en lippen te controleren weet ik zelf niet maar toen ik hem zag, door z'n pootjes gaan, braken, z'n oogjes zo raar en rochelen ipv ademen wist ik dat ik geen tijd te verliezen had......

het zjin nooit mijn vriendjes geweest de bijen en nu zeker niet meer :wink:
zoonlief is onmiddellijk op de grasmachine mogen kruipen als ie thuiskwam om al de bloemetjes weg te hebben in het gazon en zo minder kans op bijen in het gras :twisted: :twisted:
Kan het ook een hommel geweest zijn? Die maken holletjes in het gras en daar zijn de honden altijd nieuwsgierig naar. 't Is maar een ideetje.
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 13-07-2012 12:57

Hoe gaat het met Cadellemanske vandaag?
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 13-07-2012 13:00

Voor Cadell is er niks meer aan de hand, behalve een dik kussentje op z'n voetzooltje :mrgreen:

hij moet er echt in getrapt zijn want het is al lopend gebeurd...... en er stonden heel veel witte klaverbloemetjes in het gras en dat trekt veel bijen aan.......

het is voorbij..... maar laat wel een wrang gevoel na
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 13-07-2012 15:23

Jeetje wat een schrik, gelukkig kordaat opgetreden !
Heel veel beterschapsknuffels voor Cadell !
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 13-07-2012 15:58

Wat een schrik zeg, maar wat heb je goed gehandeld!!
Ik zou een spuit bij de dierenarts vragen! Die ik heb, neem ik overal mee naar toe....... nu al 2x in het zkh beland na een wespensteek..... dus die spuit blijf ik bij me houden...... dat geeft een gerust gevoel.........

Heel veel sterkte iig!!

Grtz Daane
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 13-07-2012 20:02

Jeetje, is dat even schrikken. En wat heb je koelbloedig gehandeld
Je hebt Cadell echt zijn leventje gered, niet te geloven hoe snel dat gaat.
Zo zijn ze lekker aan het spelen en het andere moment telt elke seconde.

Zeg maar tegen Cadell dat hij voortaan met een heeeele grote boog om de bijtjes heen loopt.

Gelukkig lees ik ook al weer dat het helemaal goed gaat met het Cadellemanneke.

Ik zou inderdaad ook proberen of je iets in huis kan hebben om hem te injecteren mocht het nodig zijn.

Ik heb ook altijd een injector stesolid bij me voor het geval Glenda een aanval krijgt.
Het is het eerste wat ik meeneem, waar we ook naar toe gaan, een wandeling of visite, ik heb ze altijd bij me.
Afbeelding

Plaats reactie