hotspot-ellende

Hier vinden we alles over de gezondheid van jouw vriend.
Plaats reactie
Catootje
Berichten: 15
Lid geworden op: 11-06-2012 08:49

hotspot-ellende

Bericht door Catootje » 27-06-2012 10:38

Dat klopt hélemaal! Je brengt het rondom de wond aan. Het gaat het makkelijkst als je een beetje in een schaaltje doet en het aanlengt met een paar druppels water. Dan kun je het met een wattenschijfje voorzichtig deppen. Ik lees veel over hotspots maar zoals bij alles ook veel tegenstrijdige berichten. Op het Bouvierforum zijn er al heel wat topics over geweest. Ik dacht dat ik hier misschien dé oplossing zou vinden, maar die bestaat gewoon niet. Fijn om te horen dat het bij de Cardigan kennelijk niet veel voorkomt. Het is echt doodzielig, het jeukt maar doet uiteraard ook ontzettend veel pijn. Eén ding is zeker, als je zo'n plek ontdekt moet je de huid rondom de plek meteen heel kort knippen of scheren zodat er lucht bij kan. De hotspot bij Prince was echt een hele vieze ontsteking. Hij is absoluut geen pieperd maar nu jánkte hij gewoon, brrrrr. Inmiddels ziet het er na intensieve verzorging en "permanent toezicht" (hij mag er ábsoluut niet aankomen) heel goed uit. Als het een beetje meezit kunnen we van 't weekend van onze vakantie gaan genieten!
Afbeelding

Plaats reactie