Welshclan`s Ultra Violet x Ch. Geestland's Solo Song

Welk hondje heeft het met welk hondje gedaan en wat heeft het aan puppies opgeleverd?
Nancy D
Berichten: 57
Lid geworden op: 18-07-2011 12:05

Bericht door Nancy D » 14-01-2012 00:35

Thanks. :D

Ria van Geest
Berichten: 48
Lid geworden op: 22-05-2011 21:20

Bericht door Ria van Geest » 15-01-2012 14:31

Hallo Nancy,

PUBERTEIT ???? Het is een draak onze Erin !het lijkt wel of alles wat ze geleerd heeft helemaal weg is. Ze voelt zich onoverwinnelijk. Maarrrr...... Ze is ook zo leuk. En dat weet ze, ze weet alles, ze is super intelligent tenminste dat denken wij haha. Als ik haar voor dat we naar bed gaan nog even wil laten plassen gewoon in de tuin, dan ga ik naar de deur met de dame, laat zien dat ik een snoepje heb, en zeg dan tegen d'r eerst plassen. Dan gaat ze als een gek plassen en komt weer als een gek terug. Zo van, kom op met dat snoepje. Daarna moeten wij een lange gang door en dat moet Abby dan bezuren, die gaat ze in d'r nek hangen grommend en wel. Zo denkt ze ook dat ze de baas over de kat is. Niet dus ! Maar blijven proberen want stel je voor dat je het ineens wel ben. Los lopen dat gaat momenteel ook niet, als je vlak bij de auto ben gaat ze er vandoor en mooi dat ze niet terug komt. Onze Edward is van de week 20 minuten bezig geweest om haar te pakken te krijgen. Als je er niet bij ben kun je er smakelijk om lachen maar als je er bij ben kun je d'r wel wurgen. Soms mogen ze (alle 4 dus) even bij ons op bed, Erin springt boven op je alle 4 d'r poten komen los van het matras, kun je je voorstellen hoe dat voelt ? Maarrrrr ..... Ze is zo leuk ! En zo lief ! En zo gek op iedereen ! En zo mooi ! En zo ontwapenend ! En zo vrolijk ! En zo altijd bezig ! En zo gek op spelen, ook met zichzelf ! En ze weet zo goed haar plek in de roedel ! Al heeft ze wel geprobeerd de baas te worden. En wij , wij zijn ook allemaal gek op haar, Abby is helemaal gek van d'r zus en andersom, het komt wel goed, al zullen we wel moeten oppassen Erin niet over het paard te tillen. Ze zal nog wel een poosje op cursus moeten, maar dat geeft niet.
oe
Ben net als Nancy benieuwd hoe het de andere vergaat !
Afbeelding

Nancy D
Berichten: 57
Lid geworden op: 18-07-2011 12:05

Bericht door Nancy D » 15-01-2012 16:58

Hoi Ria,

Leuk om te lezen! Vergelijken bij jouw verhaal valt het toch nog wel mee hier met de pubertijd. Maar zeker wel een paar stapjes terug. Lola doet overigens alles vrij goed, maar hier komen... dat moeten we op de tweede cursus (na de loopsheid) nog wel even goed oefenen... Daar heeft ze geen talent voor. Vandaag waren we met een 4 maanden oude friese stabij naar het strand die het al veel beter kan :-).

Ben zeker ook benieuwd hoe het met de anderen gaat!

Groetjes

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 15-01-2012 18:11

Wahhaha rollsmile
het klinkt allemaal als hele gezonde heerlijke rasechte cardi's thumbsup
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 15-01-2012 20:18

heerlijke verhalen om te lezen !!
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 15-01-2012 20:27

Leuk andermans verhalen.
Als ik dit allemaal lees dan denk ik : mmmm, bij ons is dat toch allemaal mee gevallen ofwel ben ik het al lang vergeten :lol:
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Rietepiet
Berichten: 567
Lid geworden op: 15-11-2010 22:05

Bericht door Rietepiet » 15-01-2012 22:58

smul smul deze verhalen rollsmile , zie dat je de jeugd groot krijgt,
veel succes en blijf schrijven hier, gr. riet

ine
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 16:39

Bericht door ine » 16-01-2012 17:47

Ja,Hela,Hallo daar, PUBER Misterrrrrr Davis meld zich 8)


Afbeelding

Tjonge Lola, wat een lekkere chick ben jij geworden zeg!!
Onweerstaanbaar voor mijn neus.........! :P

Puberen.......toevallig vorige week op school, ter sprake gekomen.
WAT signaleren de baasjes NU aan gedragsveranderingen.........

Nou, mijn vrouwtje begon me toch een lang verhaal af te steken.......
Boeien!!
`k heb het allemaal niet ' begrepen' wat ze zei.........

En of de reutjes al de poot optillen tijdens het plassen.........
AL...??????
Bij mij gaat ie al weken hoog in de lucht! Komop zeg!!
Geen watjes gedoe, zoals de rest van de klas.........

De meiden op les zijn nu ook geweldig gaan ruiken!
Ik kan niet wachten tot het speel-kwartier..........( lees: geen aandacht voor andere dingen tijdens de les...... :twisted: )

De instructeur heeft gezegd: alles wat ze geleerd hebben, zijn ze nu even vergeten.........nou mooi toch!
Goed excuus! dancer1 ( denkt ie)


Jullie lezen het wel, meneertje heeft nog genoeg lesstof in het vooruitzicht....ha,ha

Ondanks het puber-gedrag blijft het een heerlijk manneke.
Alleen de riem 'strakker' houden op dit moment, en duidelijk zijn!
Komt goed! :wink:



Er vliegen een aantal eenden voorbij......kon ie die maar eens te grazen nemen.........( hij wil niets liever)


Afbeelding




WAAR is die muis gebleven??????


Afbeelding



Tja.........dagelijks .........


Afbeelding



Profiel van.....


Afbeelding




Een grote, maar o zo lieve BANDIET!! knipoog2


Afbeelding




bye
1 corgi is leuk,2 corgi`s nog leuker,
Blue Merls waanzinnig leuk!
Afbeelding

Nancy D
Berichten: 57
Lid geworden op: 18-07-2011 12:05

Bericht door Nancy D » 16-01-2012 17:52

Haha! Leuk verhaal. Lola houdt trouwens ook van vogels en veren.. Ondanks de kleur vind ik ze ook nog wel op elkaar lijken.

Anne-Marie
Berichten: 918
Lid geworden op: 16-11-2010 23:41

Bericht door Anne-Marie » 16-01-2012 18:02

Mr Davis ziet er prachig uit. Wat is ie al gegroeid zeg.

Leuk om al jullie puber verhalen te lezen. Brengt weer oude herinneringen boven.
Afbeelding

Plaats reactie