Etje d'r puppie

Welk hondje heeft het met welk hondje gedaan en wat heeft het aan puppies opgeleverd?
Plaats reactie
Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 10-12-2010 13:09

Nog een nachtje slapen en dan..............................................

SOES halen sunny

Geniet ervan morgen... en veel foto's maken knipoog2
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 10-12-2010 17:05

Veel plezier morgen met ophalen!! We wachten de foto's met spanning af.
Afbeelding

Anne-Marie
Berichten: 918
Lid geworden op: 16-11-2010 23:41

Bericht door Anne-Marie » 10-12-2010 20:06

Veel plezier morgen!! Bij het ophalen van jullie pup!
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 16-12-2010 11:24

Etje hoe gaat het daar met de avonturen van Soes en Chef ??
Afbeelding

Etje007
Berichten: 474
Lid geworden op: 16-11-2010 07:31

Bericht door Etje007 » 16-12-2010 12:57

Momenteel is het rust in huis. Soes ligt in haar bench te slapen. De energique is niet helemaal op, zo moe was ze. Chef ligt op zijn gebruikelijke plaats die hij zichzelf eigen heeft gemaakt in zijn puptijd, onder de eetstoel van de kids.
Ze zijn zo'n leuk stel samen, alsof ze altijd al zijn samen geweest.

Chef is een echte grote broer/neef. Als Soes heeft geplast of gepoept wordt het 'daar' schoongemaakt door Chef. Ook de oren worden regelmatig gewassen.
Spelen gaat ook erg leuk. Chef is heel voorzichtig, er wordt niet gepiept, dus heel netjes van m. Buiten kan hij een beetje te wild zijn af en toe, maar dan ben ik in de picture.

Enige wat lastig is, is het zindelijk maken. Soes gaat niet op de krant zitten, maar er (ver) naast. Dus kranten maar weggehaald en m'n arendsogen aan gezet. Bij elke verdachte beweging hou ik ze in de gaten, en als het enigszins kan (soms heb ik een net-slapend-kind op de arm) zet ik ze meteen buiten en ben ik HEEL blij als ze buiten plast en poept.
Nog even volhouden. Heb me voorgenomen om in het weekend (dan is Joris ook thuis) haar om het half uur (indien wakker) buiten te zetten. Hopelijk valt het kwartje dan.

Maar het is een scheet! Ze is een echte knuffelkont en houdt alles in de gaten. Ze is heel erg slim.
Kortom, we zijn met onze kont in de (room-)boter gevallen, het gaat super met die twee samen.

Als ik tijd heb, zal ik weer eens wat foto's plaatsen, want van dat spelen samen, kun je leuke foto's maken :D
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 16-12-2010 13:55

heerlijk om jouw verhaal te horen Etje en ik verheug mij zeer op de komende foto's :lol: veel plezier daar!
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 16-12-2010 14:28

Etje007 schreef:Momenteel is het rust in huis. Soes ligt in haar bench te slapen. De energique is niet helemaal op, zo moe was ze. Chef ligt op zijn gebruikelijke plaats die hij zichzelf eigen heeft gemaakt in zijn puptijd, onder de eetstoel van de kids.
Ze zijn zo'n leuk stel samen, alsof ze altijd al zijn samen geweest.

Chef is een echte grote broer/neef. Als Soes heeft geplast of gepoept wordt het 'daar' schoongemaakt door Chef. Ook de oren worden regelmatig gewassen.
Spelen gaat ook erg leuk. Chef is heel voorzichtig, er wordt niet gepiept, dus heel netjes van m. Buiten kan hij een beetje te wild zijn af en toe, maar dan ben ik in de picture.

Enige wat lastig is, is het zindelijk maken. Soes gaat niet op de krant zitten, maar er (ver) naast. Dus kranten maar weggehaald en m'n arendsogen aan gezet. Bij elke verdachte beweging hou ik ze in de gaten, en als het enigszins kan (soms heb ik een net-slapend-kind op de arm) zet ik ze meteen buiten en ben ik HEEL blij als ze buiten plast en poept.
Nog even volhouden. Heb me voorgenomen om in het weekend (dan is Joris ook thuis) haar om het half uur (indien wakker) buiten te zetten. Hopelijk valt het kwartje dan.

Maar het is een scheet! Ze is een echte knuffelkont en houdt alles in de gaten. Ze is heel erg slim.
Kortom, we zijn met onze kont in de (room-)boter gevallen, het gaat super met die twee samen.

Als ik tijd heb, zal ik weer eens wat foto's plaatsen, want van dat spelen samen, kun je leuke foto's maken :D
geweldig om te horen dat het zo goed gaat :D :D
Alhoewel wij ook twee hondjes hebben, wil lacy echt niet spelen met sky..
z'on jonge hond is toch ver beneden haar 15 jarige peil :D
Jammer maar niets aan te doen.
Ze liggen wel lekker samen en ah dan spelen wij maar met Skymans
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 16-12-2010 19:47

Blij te horen dat alles zo goed verloopt met Chef en Soes.
Wat dat plassen betreft op de krant. Hier lukte dat ook niet zo goed met krantenpapier en ik heb in beide gevallen gewoon dweils gebruikt en dat lukte wel. En zo de dweil dichter en dichter naar de achterdeur gebracht en zo zijn ze beide buiten beland. Je hebt die periode iets meer was-werk, maar dat doet de wasmachine toch, niet? :D
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Etje007
Berichten: 474
Lid geworden op: 16-11-2010 07:31

Bericht door Etje007 » 16-12-2010 20:03

goeie, ga ik proberen! :-D
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 16-12-2010 21:54

Leuk je verhalen te lezen Esther, zo kunnen wij ook een beetje meegenieten en terugdenken aan " onze puppytijd"

Wat betreft het zindelijk maken hebben wij nooit een krant gebruikt. Hummer had zijn plekje in de bench en als hij wakker werd deed ik het deurtje open en zette hem buiten. Ook na het spelen zette ik hem gelijk buiten. Hij was best snel zindelijk met af en toe nog een ongelukje :wink:

Nou we lezen wel weer verder hoe het gaat met je heerlijke duo.
Afbeelding

Plaats reactie