Clooney en zijn grote mond!

Hier willen we alles te weten komen over hoe een cardigan manieren kan bijgebracht worden.
Clooney
Berichten: 222
Lid geworden op: 04-11-2012 15:35

Bericht door Clooney » 12-04-2013 11:18

Suzan schreef:Tja het zijn nu eenmaal geen poezen he ;-)
Die kunnen trouwens ook vervelend doen haha

Volgens mij hoort het er een beetje bij op die leeftijd, het zal sowieso minder worden als ie wat ouder is.
Als je hem nou niet kunt afleiden op zo'n moment, en je wilt echt lichamelijk corrigeren, dan kan je ook je hand over z'n snuit leggen he, of de voorhand een klein stukje optillen. Dat doorbreekt ook een moment.

Maar wat ook heel leuk is, is zo'n piepje uit een speeltje slopen en daar hard in knijpen :mrgreen:
Dan heb je gegarandeerd in 1 klap de aandacht van ALLE honden op gehoorafstand :mrgreen: :mrgreen:
Haha nee gelukkig zijn het geen poezen! Daar heb ik niet zo veel mee hoor!
Bedankt voor de tips! Ga het zeker proberen. Ik probeer altijd eerst af te leiden, maar soms kan ik op mijn kop gaan staan en dan heeft ie het nog niet in de gaten! Dus dan is fysiek de enige oplossing om zijn aandacht af te leiden.

Haha, die pieper zit inderdaad sinds in een paar dagen in mijn zak! Maar ik hoef maar mijn arm verkeerd te bewegen en hij piept al. Zelfs toen ik net in de winkel stond! Gelukkig was het er niet druk :mrgreen:
Maar wij oefenen gewoon hard verder en dan leert ie het vanzelf!
Afbeelding

Plaats reactie