Gizmo en yoda

Hier willen we alles te weten komen over hoe een cardigan manieren kan bijgebracht worden.
Sjanet
Berichten: 107
Lid geworden op: 31-03-2013 19:44

Bericht door Sjanet » 10-04-2013 07:51

Coo schreef:Je hebt nogal wat meegemaakt, pffff.
Heerlijk als je beestje (wat voor dan ook) je troost geeft. En vriendschap natuurlijk, levenslange vriendschap is toch het mooiste wat er is.
Sommige mensen zeggen het is MAAR een hond of MAAR een paard sEm_oops2 echt niet het is mijn vriend waar ik verantwoordelijk voor ben en die mij daarvoor bedankt middels liefde en vertrouwen
Afbeelding

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 10-04-2013 08:31

ben ik helemaal mee eens!
En eigenlijk meer, het zijn levenspartners. (of ben ik nu doorgeslagen?)

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 10-04-2013 16:56

Ja Coo :mrgreen: , nu sla je een beetje door.

Hoe gek we allemaal op onze dieren zijn, het blijven dieren en geen mensen, hihi. Alhoewel ik sommige dieren liever zie dan sommige mensen, wha wha wha.

Alle gekheid op een stokje. We zijn er gek op, maar het zijn wel dieren.
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 10-04-2013 17:04

En of we er gek op zijn hartjes
Afbeelding

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 10-04-2013 20:11

tja, dan ben ik maar doorgeslagen... knipoog2

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 11-04-2013 08:54

tja idd ik ben gek op Django......... maar het is en blijft een hond....... :D :D maar wel een hele leuke, ondeugende, eigenwijze hond..... :D
Afbeelding

Sjanet
Berichten: 107
Lid geworden op: 31-03-2013 19:44

Bericht door Sjanet » 11-04-2013 09:32

Django schreef:tja idd ik ben gek op Django......... maar het is en blijft een hond....... :D :D maar wel een hele leuke, ondeugende, eigenwijze hond..... :D
Waar jij wel heel goed voor zorgt, en lief voor bent en van houd.
Wat ik bedoel is mensen waar de hond van in een ren zit en als hij normaal wel binnen mag u niet want hij is nat bv of laten enten of iets regelen voor de vakantie ipv hem dan maar aan een boom te binden bv
Bij mij zijn ze "ook " maar een hond maar toen ik ze in huis nam nam ik ook de verantwoordelijkheid voor ze op, om ze te verzorgen, goed eten te geven, uit te laten en als ze ziek zijn naar de Dierenarts te gaan. Ze aandacht en beweging te geven kortom te zorgen dat ze ook gelukkig zijn
Afbeelding

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 11-04-2013 11:43

Ik zie toch echt een 'mannetje' in onze Max hahahaha.

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 11-04-2013 14:01

ja...... ik snap het.......

Django is een hond, hij mag niet op bed, bank enz..... wij kleden hem niet aan..... zoals ik helaas met veel honden om mij heen wel zie gebeuren.... hij heeft zijn eigen voer.... krijgt geen eten wat voor mensen bedoelt is......(en dan bedoel ik suikerkoekjes, vleeswaren enz) maar ja zeker ben ik verantwoordelijk voor hem en we nemen dat dan ook serieus..... hij gaat naar de dierenarts voor zijn inentingen ed..... als hij pijn heeft of zo ook..... hij krijgt zijn natje en droogje.... aandacht, knuffels....... uitjes in de buurt en naar bos en zee....... ja we verzorgen hem goed..... en daarbij hoort dus nu ook op dieet staan..... want een dikke hond is ook zo zielig......
We zijn lief voor hem.... en soms wat strak...... maar regels geven duidelijkheid en daarmee krijg je ook zoveel terug....
En ja soms zit hij hier buiten....... als het weer mooi is..... want als ik weg ben gegaan en het gaat storten van de regen en hij zit nog buiten...... och dan voel ik me wel schuldig hoor!! En dan droog ik hem thuis lekker af..... dat doe ik ook als hij vies uit het bos komt...... tenzij het heerlijk weer is, dan mag hij lekker in het zonnetje opdrogen...... :D
Dus ja we geven erg veel om Django....... maar ik zie hem echt niet als een 3de kind...... al zeg ik wel vaak, kom op mannetje....... maarja dat is hij ook, een man......

Maar goed....... er zitten hier zat honden in de buurt in een ren..... en het merendeel is daarvan heel goed verzorgt.... en die mogen in de avond lekker los op het terrein rennen en bewaken..... Daar word ook goed voor gezorgd.......... dan vind ik het vele malen erger dat mensen een hond hebben die je bijna kan rollen zo dik zijn ze...... die mogen dan binnen op de bank en noem maar op..... en maar koekjes geven enz..... nee dat vind ik pas zielig....... maar zo ie zo dieren die niet goed verzorgt worden.....bah!
Ook al kom ik uit een boerenfamilie...... en waren daar de dieren... koeien, varkens en paarden..... de "handelswaren"....... het gene waar het bedrijf van leefde..... toch werd daar altijd met veel respect met de dieren om gegaan.... soms op een manier waarvan iedereen zei..... ohh wat zielig....... (bv een eigen melkkoe opeten nadat zij klaar was met melk geven)..... maar zo gaat het nou eenmaal....... en daardoor bekijk ik soms dan ook de dingen op een andere manier....

Maar houden van Django dat doen we zekers.......

Grtz Daane
Afbeelding

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 11-04-2013 19:19

ik zie ze zeker niet als mens, hoor. Gelukkig niet. Maar het zijn toch echt mijn levenspartners. In voor en tegenspoed (neeeheeee ik wil niet met ze trouwen) :mrgreen:

Plaats reactie