Gizmo en yoda

Hier willen we alles te weten komen over hoe een cardigan manieren kan bijgebracht worden.
Sjanet
Berichten: 107
Lid geworden op: 31-03-2013 19:44

Bericht door Sjanet » 06-04-2013 12:19

Coo schreef:Fantastisch dat je aan de link van Canina gedacht hebt! Heel erg fijn!!

Als ik alles even op een rijtje zet is Bono je paard. Prachtig paard trouwens, wat voor ras is hij? En met Bono heb je schriktraining gedaan.
Zou zo iets ook bestaan voor hondjes met een kort lontje???
Bono is een tinker ( irische cob, gipsy horse er zijn vele namen en dus verenigingen voor ze)
Tja schriktraining voor honden waarom niet. Hahah als ik met yoda over de markt zou gaan is dat voor haar een behoorlijke schriktraining hoor Leuk idee om met yoda een keer te doen gewoon wat spullen op de grond leggen ( plastic tas, paraplu enz daar tussen wandelen ( zitten en liggen ) op pakken enz goed leer moment hoor ook om vertrouwen en leiderschap te krijgen / bevestigen.
Afbeelding

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 06-04-2013 15:53

net even gegoogled en dit gevonden:

"Het is een rustig koudbloedpaard en heeft een goed, eerlijk en slim, maar soms ook een eigenwijs karakter. Daarnaast zijn ze zeer nieuwsgierig en dapper. Tinkers hebben een goed uithoudingsvermogen.

De paarden zijn vanwege de eigenschap dat ze soms eigenwijs zijn, ongeschikt voor beginners. Ze hebben een berijder nodig die geen loopje met zich laat nemen".

Het is gewoon een Cardigan-paard!! hahahahaha!!!!!

Afbeelding

Sjanet
Berichten: 107
Lid geworden op: 31-03-2013 19:44

Bericht door Sjanet » 06-04-2013 18:57

Coo schreef:net even gegoogled en dit gevonden:

"Het is een rustig koudbloedpaard en heeft een goed, eerlijk en slim, maar soms ook een eigenwijs karakter. Daarnaast zijn ze zeer nieuwsgierig en dapper. Tinkers hebben een goed uithoudingsvermogen.

De paarden zijn vanwege de eigenschap dat ze soms eigenwijs zijn, ongeschikt voor beginners. Ze hebben een berijder nodig die geen loopje met zich laat nemen".

Het is gewoon een Cardigan-paard!! hahahahaha!!!!!

Afbeelding
applaus applaus applaus applaus
Juiste land ( engeland) juiste karakter alles perfect
Afbeelding

Clooney
Berichten: 222
Lid geworden op: 04-11-2012 15:35

Bericht door Clooney » 06-04-2013 19:14

Coo schreef:net even gegoogled en dit gevonden:

"Het is een rustig koudbloedpaard en heeft een goed, eerlijk en slim, maar soms ook een eigenwijs karakter. Daarnaast zijn ze zeer nieuwsgierig en dapper. Tinkers hebben een goed uithoudingsvermogen.

De paarden zijn vanwege de eigenschap dat ze soms eigenwijs zijn, ongeschikt voor beginners. Ze hebben een berijder nodig die geen loopje met zich laat nemen".

Het is gewoon een Cardigan-paard!! hahahahaha!!!!!

Afbeelding
Haha, nee het zal geen cardigan paard zijn Coo! Ik ben gek op de Cardigan, maar heb absoluut niets met tinkers! :mrgreen:
Afbeelding

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 06-04-2013 21:31

zie je dat paard niet in de modder rollen? Zeer herkenbaar!
Een eigenwijs paard...... o mijn hemel, lijkt me helemaal geweldig!
Ben al zo onder de indruk van Joep, laat staan zo'n grote eigen wijs.

Clooney
Berichten: 222
Lid geworden op: 04-11-2012 15:35

Bericht door Clooney » 06-04-2013 23:02

Coo schreef:zie je dat paard niet in de modder rollen? Zeer herkenbaar!
Een eigenwijs paard...... o mijn hemel, lijkt me helemaal geweldig!
Ben al zo onder de indruk van Joep, laat staan zo'n grote eigen wijs.
Haha, jawel! Maar ik ben nog geen paard tegengekomen die niet graag een modderbad neemt :mrgreen:
Ik ken er wel eentje die qua karakter heel erg op Clooney lijkt! Die ziet ook overal de humor van in. Geen tinker, maar wel een met vlekken haha rollsmile
Afbeelding

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 06-04-2013 23:20

Afbeelding

paard x Corgi

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 06-04-2013 23:21

en een grote mond???

Clooney
Berichten: 222
Lid geworden op: 04-11-2012 15:35

Bericht door Clooney » 07-04-2013 07:57

Dat minder rollsmile
Afbeelding

Sjanet
Berichten: 107
Lid geworden op: 31-03-2013 19:44

Bericht door Sjanet » 07-04-2013 08:26

Nou dat denk ik dat bono een grote mond kan hebben. Bono is van karakter een echt clown die zeer duidelijk kan maken wat hij er van vind ( iets weghalen is zijn hobby ( handdoek, mijn cap, zweep enz) en zo kan hij luid en duidelijk maken dat ik op moet schieten met zijn eten of o wee als iemand met eten voorbij loopt dan blert hij de hele stal bijeen hoor

Oooo die kruising tinker x cardigan geweldig zeg.

Modderbad zeer herkenbaar en bij gebrek aan modder is een dikke verse drol ook goed vooral als het vrouwtje hem gewassen heeft of weg moet met hem :mrgreen:

Bono is inmiddels bijna 11 wordt eigenlijk altijd door mij gereden of als ik vakantie heb door een kennis marian ( zei krijgt ook les van mij op bono)
En daardoor kan ik gerust beginners op bono zetten die zal braaf zijn rondje lopen, zolang ze hem maar met respect behandelen. Maar hij vertrouwd er ook op dat ik het in de gaten hou voor hem hoor.
Afbeelding

Plaats reactie