ook op tweedehandsnet een corgi...

Hier komt liefst zo weinig mogelijk in terecht over beestjes die een nieuwe thuis zoeken.
Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 03-04-2013 22:50

ik begin het langzaam te snappen van Zoë.

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 04-04-2013 13:41

hannabelgje schreef:
Tja hier ook zo'n eigenwijs figuur helaas. Zoë komt zoals jullie weten ook van mp, dan wel niet bij een broodfokker maar toch. En inderdaad ik doe het nooooooit meer. Ik houd zielsveel van mijn meisje maar wat is het een moeilijk hondje. Had ik dat vantevoren geweten....Helaas toen een samenloop van omstandigheden anders had ik het sowieso toen niet gedaan.
Wij zijn ook heel erg dankbaar voor Django... en geen MP modelletje.. nou ja hij dan niet.... broer en zusjes wel zo aangeboden.... dus eigenlijk wel...... maar goed, papa goede stamboom en alles getest, mama goede stamboom en getest, maar fluff he..... maarja.... papa die bij 2 boederijen verder aan het logeren was vond haar zooooooooo lekker ruiken dat hij daar wel voor is uitgebroken en de rest........ :oops: das oa Django geworden...
Gelukkig is Django wel een hele lieve sociale hond, die hier alles en iedereen binnen laat.... ook honden ed........ hij is lief heel veel dieren.... al is hij soms een beetje dominant naar grote en dan vooral labradors toe... en hij kan nogal ruig spelen, maar dat komt omdat hij als pup heel veel met de 3 steffs van mn zus heeft gespeeld en die maken veel grom en blaf geluiden bij het spelen...... maar verder is het een kanjer!

Maar Hanna....... Zoe is wel bij jou met haar poepertje in de boter gevallen hoor! Je doet echt alles voor haar en daar is heel veel voor te zeggen!!!

Grtz Daane
Afbeelding

Plaats reactie