NOODOPROEP

Hier komt liefst zo weinig mogelijk in terecht over beestjes die een nieuwe thuis zoeken.
Plaats reactie
Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 20-03-2013 18:54

Hoi Yvette,

Fijn dat je hier weer bent........ wat een enorme nare en verdrietige beslissing heb je voor Tim moeten nemen.... maar in mijn ogen wel "goed" dat er iig een keuze op zo een moment is....... al maakt dat het er niet makkelijker op...... Als je een klik met een hond hebt, is dat voor het leven en dan is het des te rotter dat het dan maar zo kort heeft mogen zijn.....

Ik snap heel erg goed dat als er iemand dan zo een kort door de bocht reactie op geeft, dat jou emmertje over liep...... heel begrijpelijk en normaal op zo een verdrietig moment!!!

Heel veel sterkte iig met het verwerken van het verlies van Tim....


Wat betreft Bob...... na 2 corgi herplaatsers hier in huis te hebben gehad, en jaren geleden 1 herplaatser duitse herder en een jackie herplaatser....... weet ik maar al te goed dat het 1 stap vooruit is en dan weer 3 achteruit...... bij de ene hond gaat het helemaal goed...... bij de andere totaal niet en helaas hebben wij ook een corgi herplaatser gehad waar ik een enorme klik mee had, maar die bleek een hersentumor te hebben en die moest dus ingeslapen worden..... zo enorm moeilijk...... de andere had al zolang binnen gezeten dat die dat echt niet meer wou en na een jaar van alles te hebben gedaan, zit hij nu met zijn poepertje op een hele leuke boerderij, helemaal naar zijn zin.... en dat doet hem zo goed en ons ook...... tja soms gaat het niet zoals jij graag wilt..... en ook wij hebben de nodige commentaar gekregen daarop......... op dat moment was ik ook gekwetst, maar weet je....... hun zijn er niet 24/7 bij..... en als jou gevoel zegt dat je goed heb gehandeld...... dan is dat zo....... en soms is het goede handelen, een hele verdrietige beslissing moeten nemen....... en ik ga er altijd maar vanuit dat een dierenarts niet zomaar elk dier laat inslapen......

En even wat mijn man er van vind...... die zegt de beste stuurlui staan altijd aan wal...... laat ze lekker kletsen....... hoe moeilijk ook, maar ze kunnen beter over je kletsen dan van je vreten......

nogmaals heel veel sterkte met het verlies van Tim en succes met Bob!!!

Grtz Daane
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 21-03-2013 08:08

Ik vind het wel goed dat je zo'n beslissing durft te nemen, als het eenmaal zover is gekomen. Je moet een dier niet laten lijden als de kans op herstel zo klein is.

Het is hoe dan ook jouw beslissing, een ander heeft daar helemaal niks van te zeggen!
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 22-03-2013 19:55

Suzan schreef:Ik vind het wel goed dat je zo'n beslissing durft te nemen, als het eenmaal zover is gekomen. Je moet een dier niet laten lijden als de kans op herstel zo klein is.

Het is hoe dan ook jouw beslissing, een ander heeft daar helemaal niks van te zeggen!
En zo is dat.
Ben ik het helemaal mee eens.!!
Afbeelding

Plaats reactie