NOODOPROEP

Hier komt liefst zo weinig mogelijk in terecht over beestjes die een nieuwe thuis zoeken.
Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 19-03-2013 13:34

Oh Yvette,

Dat van Tim weet ik helemaal niets........ maar ik wil je wel laten weten dat ik me petje voor je afneem voor wat jij allemaal doet voor Bob!! Respect!!

Ik ben en blijf heel erg benieuwd hoe het allemaal met Bob gaat en ik vind het heel erg jammer dat je dat niet meer hier gaat schrijven..... ik heb geen fb ed..... dus daar kan ik je ook niet volgen of zo........

De pen/mail is snel en soms doe je daarmee iemand (meer) pijn mee dan je bedoelt hebt..... helaas kan ik daar ook wat van...... maar laat aub niet die ene persoon het verpesten voor ons allemaal....

Ik wil je vanuit hier bedanken wat je voor Bob doet...... en heel veel succes wensen met de verdere gang met Bob.....

Grtz Daane
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 19-03-2013 14:14

Yvette schreef:Bob loopt inmiddels weer gewoon zonder muilkorf in huis. Het gaat al een aantal dagen in zo verre goed tussen Bob en Harvey dat Harvey Bob vooral mijd en dat Bob Harvey minder opzoekt

Verder gaat hij veel mee en dat vind hij leuk.

Dit is voorlopig even mijn laatste update over Bob. Iemand van hier heeft mij zo op t hart getrapt na de euthanasie van Tim dat ik hier voorlopig wel klaar ben. Niemand van hier wilde Bob hebben. Ik vind hem op, steek er veel tjd, moeite en geld in en dan mij onderuit halen na de euthanasie van Tim. BAH
Yvette ik heb jou een pb gestuurd.
Heb ik hier iets gemist dan? Zoja dan wil ik dat heel graag weten. Dit kan niet de bedoeling zijn, ook niet als het per pb is gebeurd.
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 19-03-2013 14:55

He bah. Nou ik was 't alvast niet 8)

Jammer dat iemand het nodig vond je te kwetsen over zo'n gevoelig onderwerp.
Afbeelding

Clooney
Berichten: 222
Lid geworden op: 04-11-2012 15:35

Bericht door Clooney » 19-03-2013 18:02

He, wat vervelend Yvette! Ook ik vind het echt super wat je allemaal voor Bob doet(en alle andere opvangers).
En ik vond het ook altijd super om je updates over hem te lezen.
Ik zou het jammer vinden als we hier niets meer van Bob en jou horen!
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 19-03-2013 19:02

Oei Yvette,
weet ook niet wat je bedoelt. Denk ook iets gemist te hebben, voor mij is/was Tim onbekend.
Maar hetgeen baasje Django zegt : daar vind ik me volledig in.
Om zo'n reactie te hebben moet het wel diep geraakt hebben, maar daarom mag je on niet allemaal over dezelfde kam scheren.
Ik heb je bij de opvang van Bob en pb'tje gestuurd, doch daar heb je nooit op ge-antwoord. Ik vermoed dat je deze niet kan openen/weet hoe te openen. Ik wou ook iets doneren voor je schitterend, doch ik vind/vond nergens het rekeningnr (vermits ik ne belgske ben moet ik het europees nr heben en de bijhorende bic code).
Dus alsnog Yvette .....
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 19-03-2013 20:25

Het is niet de bedoeling dat we op een forum (gelijk welk) mensen op hun hart trappen! Jammer genoeg gebeurd dit soms wel.
Ieder van ons weet dat Yvette haar hart voor dieren, net zoals bij de meesten van ons op de juiste plek zit.
Dat bewijst Yvette niet alleen door Bobke bij haar te nemen en hem te trainen, maar ook met de andere honden die onder Yvette haar vleugels terecht komen.
Alleen jammer dat mensen als Yvette een dreun krijgen terwijl ze enkel en alleen maar het beste voorheeft met haar honden.
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 19-03-2013 20:58

Ik denk dat ook ik iets gemist heb omtrent Tim.

Ik sluit mij helemaal aan bij de vorige sprekers, heb daar ook niets aan toe te voegen.
Behalve........laat ons aub weten hoe het verder met Bob gaat manbuigt
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 19-03-2013 23:24

Ook ik weet niet waar je het over hebt.
Ik vind het dan ook frustrerend om over een kam met 'iemand' geschoren te worden.
Waarom leg je niet uit waar het over gaat?

Zo te lezen ben ik niet de enigste die nu gestraft worden voor wat 'iemand' je aangedaan heeft.

Het lijkt me logisch om de persoon die je beledigt heeft hier persoonlijk op aan te spreken, hier kan een forum niets aan doen.
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 20-03-2013 18:30

Jammer Yvette, dat 1 persoon je zo erg kan kwetsen met een opmerking/email.
Ik heb een flauw vermoeden dat het ging om een berichtje dat je ook op Fb hebt geplaatst. Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar even gloeiend boos over wordt.
Ik heb overigens geen idee wie de persoon moet zijn en eerlijk gezegd intresseert het me ook niet ( en medeforrummers ook wrs niet), maar de updates over bob zou ik toch graag blijven lezen.
Heel veel succes en diep respect !
Afbeelding

Yvette
Berichten: 134
Lid geworden op: 05-02-2013 21:58

Bericht door Yvette » 20-03-2013 18:48

er komen wel weer updates en ik snap ook dat jullie er niet aan kunnen doen.

Ik snap ook dat deze persoon het niet zo rot bedoelde maar Tim is lange tijd hier geweest, heeft veel pech gehad in zijn jonge leventje. Ik dacht er serieus over om hem zelf te houden. En dan blijkt hij kanker te hebben of hij had al lange tijd een vreemd voorwerp in zijn maag. Dat was op dat moment niet te zien. de effecten waren praktisch gelijk.


Ik heb hem laten euthanaseren om hem verder leed te besparen. Als dan iemand die beslissing in twijfel trekt en op dat moment in mijn ogen zegt.. je ging wel heel makkelijk om met die euthanasie dan zakt mij even de grond onder de voeten weg. Een te emotionele reactie misschien maar ik heb vanaf dag 1 een klik gehad met Tim, terwijl ik helemaal niet zo'n rottweilerfan ben. Er ging weken van worstelen met zijn gezondheid veel te mager en diarree aan vooraf, het weekend dat hij niet meer at en dat ik ook wist dit is helemaal fout. Ik had het zo graag anders gezien. En dan valt zo'n opmerking erg verkeerd.

Ik had er meer afstand van moeten nemen. Het was niet goed maar de bekende druppel. Over euthanasie zijn altijd vele meningen.

Bij de crematie is duidelijk geworden dat hij heel groot gezwel in zijn maag had zitten. Voor mij is het nog steeds een goede maar extreem verdrietige beslissing geweest.

******

Ik snap ook dat het voor mensen die erg meeleven met Bob moeilijk is om met alle ups en downs om te gaan die je hebt in sommige trainingstrajecten. We denken er dan ook over een een wekelijkse globale update te gaan geven.

Als je aan het trainen bent met een hond kan het zijn dat je op punt a veel vooruit gang boekt maar op punt b niet of dat punt a vandaag heel goed gaat en morgen weer helemaal niet. Dat blijkt voor sommige mensen erg lastig te zijn. Ik wil graag informeren maar misschien moet dat toch anders.

Plaats reactie