NOODOPROEP

Hier komt liefst zo weinig mogelijk in terecht over beestjes die een nieuwe thuis zoeken.
Yvette
Berichten: 134
Lid geworden op: 05-02-2013 21:58

Bericht door Yvette » 02-03-2013 09:40

Bob ziet er veel beter uit. Hij is niet meer dof van vacht. Hij is een stuk afgevallen omdat hij flink ziek was na zijn castratie en omdat ik daarna een loopse teef had en Bibabobje helemaal van t padje was. Zwaar in love.

Zo in love dat hij 4 keer mijn eigen honden heeft gegrepen omdat die niet dicht bij zijn vriendin mochten komen. Om dit te stoppen en zijn hormonen wat sneller af te kappen heeft hij ook nog een hormoon injectie gehad. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij mijn honden opvreet!

Dat de liefde niet wederzijds was dat deerde Bobje niet. Kensi het lijdend voorwerp van zijn liefde.. nou ja obsessie zat vaak rustig voor de rattenkooi, ratjes te kijken... en bob zat kensi te kijken. Echt smachtend van zie me nu staan, vind jij mij ook zo lief? Maar daar liet hij het niet bij. hij ging op Kensi haar oren sabbelen. Dusdanig dat ze 2 drijfnatte dikke oren kreeg door het gelots. Heel apart

Verder kan ik hem inmiddels overal aaien. Hij is vrolijk en blij. Hij gaat op de rug liggen zodat ik zijn buik kan aaien. Komt als ik te lang achter de computer zit melden dat hij dringend geaaid moet worden. HIj kan goed met de katten daar trekt hij zich niets van aan. Mijn honden als ze in de weg staan, ook geen probleem dan staat iedereen te wachten en komt meneer B er ineens onder vandaan :mrgreen:

Auto gaat prima. Hij loopt zo de loopplank op en af. En de etter... toen kensi voor hem in de auto had gezeten... rook de auto zo lekker.. sta ik nog met de loopplank te klooien springt bibabobje zo de auto in. Maar goed dat was ook alleen die keer.

Een andere keer was kensi naar boven gevlucht, weg van Bob. Ik was ook boven, hoor wat gestommel en ja hoor!! Bob ook boven.

Vorige week was er nog 1 forse knokpartij tussen Bob en Harvey ik hoop dat dat de laatste was. Zonder dat ze schade hadden maar t klonk als: I i kill you :cry: En natuurlijk om half 1 snachts als de buren als slapen en het hier erg stil is.. :oops:


De muilkorf training gaat prima. Op t moment: niets te klagen!

T is onderhand onze meest kostbare hond maar goed we gaan nog steeds in stijgende lijn! En daar doen we het voor

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 02-03-2013 10:32

Zooooo dat klinkt heerlijk super, met de nodige heisa erbij :mrgreen: maar wat doen jullie dat knap samen thumbsup
Afbeelding

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 02-03-2013 11:41

Yvette, je kunt Bibabobje ook houden hoor! Niet alleen leuk voor Bobbertje maar zeker voor jou! Dat zullen de Corgi-vrienden beamen.
Het is een ras dat voldoet aan al je dromen.. echt, je zult je een gelukkiger mens voelen en hij zla je tot hogere prestaties aanzetten.
Het zijn wonderhonden....
(of sla ik nou een heel ietsiepietsie te veel door...)

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 02-03-2013 18:53

Volgens mij is Bibabobje bij Yvette al niet meer weg te denken :wink: en zo te lezen gedraagt Bibabobje zich als een echte cardi :mrgreen:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 02-03-2013 21:49

Bibabobje kent maar al te goed de cardi-kure. Even meledne dat ik wil geaaid worden :lol: Zal ik me even verstoppen onder de grotere honden :lol:
Knap werk hoor! Doe zo voort : Yvette en Bobje komen er wel.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Yvette
Berichten: 134
Lid geworden op: 05-02-2013 21:58

Bericht door Yvette » 02-03-2013 23:05

damm toch weer een aanval van bob naar Harvey. Hij had pech dat ik er bij stond met de bezem dus hij heeft een tik gekregen. Harvey liep lang, Bob liep er achteraan en sprong Harvey zo in zijn nek.

Dat doen we dus niet!!

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 03-03-2013 10:25

is dit (onuitstaanbare) gedrag nog er uit te krijgen Yvette?

Yvette
Berichten: 134
Lid geworden op: 05-02-2013 21:58

Bericht door Yvette » 03-03-2013 11:56

Het is nog kort na de castratie en het gedrag neemt af. Dus hij krijgt nu nog het voordeel van de twijfel.

Naar Tim die er gisteren is bij gekomen doet hij het overigens niet. Dat ik hem gisteren een tik gaf maakte denk ik ook wel ff indruk op hem.

hannabelgje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15-11-2010 21:50

Bericht door hannabelgje » 03-03-2013 12:17

Jammer dat het nog niet goed gaat tussen die twee zeg! Ik hoop dat zijn hormoontjes vlug kalmer gaan worden. Arme Harvey. Fijn dat hij zo'n dik vachtje heeft.
Afbeelding

Yvette
Berichten: 134
Lid geworden op: 05-02-2013 21:58

Bericht door Yvette » 19-03-2013 13:13

Bob loopt inmiddels weer gewoon zonder muilkorf in huis. Het gaat al een aantal dagen in zo verre goed tussen Bob en Harvey dat Harvey Bob vooral mijd en dat Bob Harvey minder opzoekt

Verder gaat hij veel mee en dat vind hij leuk.

Dit is voorlopig even mijn laatste update over Bob. Iemand van hier heeft mij zo op t hart getrapt na de euthanasie van Tim dat ik hier voorlopig wel klaar ben. Niemand van hier wilde Bob hebben. Ik vind hem op, steek er veel tjd, moeite en geld in en dan mij onderuit halen na de euthanasie van Tim. BAH

Plaats reactie