Enkele foto's van een mooi puppydametje

Plaats reactie
Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 07-12-2013 19:45

Laat ze maar ravotten, elke leeftijd heeft zijn charme en zijn humor :-) . Laat ons maar mee genieten van Haily.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 08-12-2013 21:43

Vandaag voor het eerst met Haily naar het strand geweest....... wat een troep daar, heel stuk van de duinen weg geslagen...... veel afval op het strand........ maar goed Haily genoot voor 10.......

Bah wat smaakt dat water vies........
Afbeelding

Even steun halen bij Django......
Afbeelding

Afbeelding

Oei de zee vond Haily echt te eng en te koud..... Django natuurlijk niet....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hmmm is zo een schelp lekker....
Afbeelding


Afbeelding

Na een kleine wandeling waar ik heel veel foto's van heb gemaakt
:mrgreen: :mrgreen: gingen we weer naar huis...... Haily tillend over het zachte zand...... dat was nog te zwaar lopen voor haar....... ze vond het niet erg..... ze was helemaal af van alle indrukken..... thuisgekomen heeft ze nog een hapje gegeten en daarna is ze heerlijk in slaap gevallen.... om zich :o 4 uur later pas weer te melden....... ze was goed af....

Grtz Daane
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 09-12-2013 09:53

hihihi wat een pret voor beiden zeg...... en ze is toch wat nat geraakt zo te zien :mrgreen:
kan best geloven dat ze KO was van al die indrukken...zalig toch een genietende pup dat is duidelijk
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 09-12-2013 21:44

Wat een fijn feestje op het strand en wat is Haily al gegroeid!
Prachtig om te zien. Helaas kan ik de foto's op m'n laptop niet openen omdat ze te groot zijn.

Het moet iedere dag een feestje zijn met zo'n lekker stel honden.
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 10-12-2013 13:50

Oo wat vliegt de tijd, dat gaat snel met jullie Haily, maar zo leuk om te lezen dat ze precies op haar plek is !
TOP !
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 13-12-2013 19:22

Wat gaat het toch goed met onze dame!!! Overal krijgt ze aandacht zat met wandelen...... iedere hond komt haar gedag zeggen, ieder persoon ook...... krijgen volop complimenten voor haar mooie kleurencombinatie en dat het zo een mooie hond is..... :D :D Jullie snappen dat manlief graag met haar gaat wandelen..... krijgt hij ook wat extra (vooral vrouwelijke) aandacht :lol: :lol:

Het meelopen aan de riem (volgen) gaat al heel goed, het zitten doet ze super en luisteren ook!!! :D :D
Dat het een corgi is...... dat is zeker duidelijk..... sinds van de week vind ze het heerlijk om achter je aan te rennen en dan in je broekspijp te happen... :twisted: en dan het liefst zo dat wij bijna onderuit gaan :twisted: :twisted: maar erger nog is dat ze het ook probeert als je blote benen hebt..... das wat minder.... :evil:
Ook vind ze dat ze je best gek mag blaffen als ze iets gedaan van je wilt hebben..... zoals wat lekkers...... dan mag je best bij de bak staan blaffen...... of naast je in de keuken als je met haar eten bezig bent..... dan kan ze je ook aardig opblaffen (opjagen) :twisted:
Dus ik ben nu steeds mijn ruimte aan het opeisen..... en heel duidelijk met grenzen zetten.... dus Haily weet al snel wat kan en niet kan..... en Django help soms ook een handje....... handig :D

Dat hele gekke gedoe in het bos en zo met hem is helemaal weg....... samen wandelen is totaal geen probleem meer........ samen aangelijnd ook niet...... al draait Django zich wel zo dat hij eerst een aai krijgt en daarna mogen ze Haily aaien... :D

Dat onze dame haar grenzen aan het verkennen is dat is zekers....... en daar sneuvelt soms wel iets bij......... vooral kranten..... tijdschriften.... of ze nou op de bank tafel of in de krantenbak liggen..... maakt haar niets uit 8) Ook de plank van de kattenkrappaal heeft het al moeten ontgelden..... :twisted: maar helaas ook de hoek van mijn mooie nieuwe kast...... dus we houden haar nu nog scherper in de gaten...... en och.... heb ik straks weer wat te repareren.... :wink: :wink:

Ook wil ze erg graag op schoot liggen....... zodra ik op de grond ga zitten springt ze al op me...... draait een paar keer rond en gaat dan heerlijk liggen.... hartjes en ze weet echt goed al wat ze wil........ en vooral ook wat ze niet mag..... en doet ze het toch en betrap ik haar, gaan de oortjes naar achteren en gaat ze heel zielig kijken..... angel ja en probeer dan maar boos te worden..... een grote foei van mij krijgt ze dan wel...... want opgevoed word er....... al is het soms moeilijk!!!

Grtz Daane
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 13-12-2013 21:59

super hé dat alles zo vlotjes loopt en ja het is een klein dondersteentje... geniet er maar super hard van voor je het weet is ze een grote cardidame :mrgreen:
Afbeelding

Jacintha
Berichten: 156
Lid geworden op: 05-11-2012 15:50

Bericht door Jacintha » 14-12-2013 17:03

aaah wat is ze lief <3

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 14-12-2013 19:13

Foei moeten zeggen en terzelfdertijd je lach moeten inhouden :D we kennen het allemaal. Soms gebeurt dit nog ook al zijn ze al lang geen pup meer :lol:
Prachtige strandwandeling, heel goed voor Haily, doe zo verder, dan zal deze dame later veeeeeeeeeeeeeeeel baat hebben aan al die indrukken die ze nu opdoet.
Laat de verhalen maar komen, love it.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 16-12-2013 11:23

afgelopen zaterdag is Haily voor het eerst mee gegaan naar de markt...... Naar de zaterdag markt in Haarlem.... altijd heel druk, veel lawaai, veel dingen die gebeuren, veel mensen en honden...... dus ideaal voor Haily om mee te gaan.....
Eerste stuk liep ze graag mee...... en bij de visboer rook het erg lekker en daar bleef ze erg lang staan ruiken en snuffelen....... totdat de bloemenman met een veilingkar kwam aanrijden...... over de kinderkopjes maakte dat een kabaal van jewelst..... nou toen wilde ze erg graag wegrennen.... maar ik hield haar staande.... even kijken wat het is dan is het vast niet zo eng meer..... en idd er werd zelfs stoer aan de kar gesnuffeld..... :D Toen even bij de kaasboer langs..... ohh daar rook het ook al zo lekker...... en iedereen was weg van haar.... en nadat ik kaas had gekocht ging er ook een plakje in het bekkie van Haily... :mrgreen: vond ze erg.... :mrgreen: :mrgreen:
Toen even bij de bakker..... omdat mijn opa er ook nog was mochten we even achter de kraam en voor wij het doorhadden had madam al een lekkere hap uit een banketstaaf gegeten.... :twisted: dus... die heb ik ook maar gekocht :oops: :oops: natuurlijk heeft Haily er niets meer van gekregen.....
Na de nodige knuffels van alle marktkoopmannen en vrouwen en een tas vol met lekkers zijn we richting de auto gegaan....... en in de auto viel Haily meteen diep in slaap..... kon haar zo in dr bed overhevelen......
Wat waren dat veel indrukken...... en wat deed ze het goed!!! Heerlijk!

Zondag dus erg rustig aan gedaan..... alleen hier in de omgeving gewandeld..... vanmiddag staat t bos weer op de agenda...

Zo en dan nu nog een foto van Haily in dr mandje met bijna al haar speelgoed... en het bot van Django.... ook in dr slaap bewaakt ze die :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Grtz Daane
Afbeelding

Plaats reactie