Enkele foto's van een mooi puppydametje

Plaats reactie
Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 29-11-2013 21:18

Django schreef:Daar ben ik wel benieuwd naar...... is Nipper familie van Haily??? Ze lijkt idd erg op hem...... leuk om te zien!!!!

Grtz Daane
Paddy is de vader van Nipper en ik dacht dat Axel de vader is van jullie Haily. Axel en Nipper zijn allebei een nakomeling van Paddy, dus ja, dan zijn Haily en Nipper familie van elkaar.
Pappa Axel en ''oom" Nipper. :wink:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 30-11-2013 17:38

Jazeker zijn ze familie van elkaar. Marjo heeft het precies goed, hihi.
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 01-12-2013 17:50

Ohhh wat leuk, familie!!!! :D :D Vandaar dat ze zo op elkaar lijken!!!

Het was hier even spannend..... nou ja voor mij vooral..... sinds woensdagavond begon Haily soms te niezen...... dus donderdag dacht ik... geen paniek... even aankijken...... Haily rende en deed gewoon al haar pup dingen, at dronk en noem maar op........ donderdag nacht hoorde ik haar steeds gaan hoesten.... dus ben ik verder maar naast de bench gaan slapen.... gn jullie snappen dat werd niet veel slapen.... ik was ongerust...... dus vrijdag ochtend meteen de dierenarts opgebeld en gezegd dat ik per direct lang wilde komen....... running_dog ...... gelukkig kon dat..... meteen op de weegschaal gezet....... woog ze toch lekker 5,6 kg...... dus gegroeid was ze zekers....... dierenarts heeft haar getemperatuurd...... was keurig 38.8..... neusje kwam wat doorzichtig vocht uit.... maar niets om zorgen om te maken..... ze liet keurig haar hoest horen, maar toen de dierenarts haar keel betaste om haar meer te laten hoesten, deed ze niets....... heel goed zei de dierenarts, want dat zou op kennelhoest kunnen wijzen....... :o ik schrok..... ik zei ze is juist ingeent..... de dierenarts zei kan andere stam zijn....... gelukkig zagen al haar slijmvliezen er goed uit en hartje en longen klonken als een helder klokje..... dus na vele vragen van mijn kant........ en vele rustgevende antwoorden van de dierenarts mocht ik weer naar huis....... conclusie was dus een "gewone" verkoudheid, maar in de gaten houden...... dus lekker warm gehouden, korte stukjes buiten en goed opgelet met tocht en dat ze goed at en dronk.... zaterdag was ze iets hangerig... en juist toen ik dacht... ik bel de dierenarts, belde hij mij al om te vragen hoe het ging met Haily..... :D ik zelf Haily getempt.... was nog steeds 38.8 dus keurig.... dierenarts rade aan haar veel rust te geven, dus in bench met doek erover, zodat die helemaal afgedekt was, zodat ze echt rust ging nemen..... nou gedaan en ze sliep heel veel....... gisteren avond om 10 uur voor het laatst naar buiten en vanmorgen om even 9 uur melde ze zich weer........ toen ik de bench open deed kwam ze zo hard kwispelend dr bench uit, dat ik dacht straks valt haar staart er nog af.... :lol: :lol: en daarna moest er druk rondjes gerend worden, kreeg haar bijna niet mee naar buiten...... buiten alles gedaan en binnen ging de bak met eten erin als zoete koek....... spelen en heen, slapen..... en alles weer als de normale Haily doen....... ik heb haar niet meer horen hoesten vandaag en maar een paar keer horen niezen....... dus zo te zien hebben we deze verkoudheid overwonnen....... :D :D Hou haar natuurlijk nog steeds scherp in de gaten....

Ze lag vanmorgen in het zonnetje te slapen en dan lijkt haar nieuwe vacht wel een rode gloed te hebben...... wat is ze mooi zeg!!!

Grtz Daane
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 01-12-2013 20:11

oei moet wel effe schrikken geweest zijn, maar fijn om te lezen dat ze weer helemaal tiptop is ..... ok dus nu is ze weer helemaal klaar om kattekwaad uit te halen :mrgreen:
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 04-12-2013 11:26

Weten jullie dat ik heel trots op Django ben........ vandaag in het bos heb ik hem niet één keer hoeven waarschuwen of aan moeten lijnen........ Ik ben ook trots op Haily..... wat is dat een fijne hond om mee te wandelen...... voor de duvel niet bang.... zegt iedereen gedag.... en zo lekker vrolijk!!!....
Dus het samen lopen gaat zo goed!!! Dat is wel een verademing...... :D :D :D Wat een gezelligheid zo........ Heerlijk!!! En soms hoor ik Haily nog een nies geven........ maar ook dat is bijna niet meer....... heerlijk!!
En ze gaat er steeds meer als een "echte" corgi uitzien...... de bouw veranderd helemaal..... mooi die corgibillen.... heerlijk om te zien!!!

Zo dan nog even 2 foto's van deze week.....

Gaap....... ik ben moe........
Afbeelding

Zo lig ik heel graag te slapen......
Afbeelding

Grtz Daane
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 04-12-2013 11:36

oooh wat is die dame al flink gegroeid zeg, en ze was mooi maar wordt heeel mooi nu met opgroeien..... knap hoor

fijn dat het nu goed gaat om samen te wandelen, geniet maar heerlijk van je vrolijk duo :mrgreen:
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 05-12-2013 19:05

Dat is dubbel genieten met die twee :lol:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 05-12-2013 19:53

Dat niezen en hoesten, best wel akelige momenten, zeker als ze nog zo klein en fragiel zijn. Maar de jongedame heeft zich er doorgeslagen en kan al weer ravotten in't bos. Heerlijkt och zo' jong sprinding in huis :-)
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 06-12-2013 16:09

Zo vanmiddag weer naar de dierenarts voor de 12 weken prik........ dus eerst weer gewogen..... 6,2 kg schoon aan de haak..... dus madam was goed gegroeid...... ook haar "volwassen vacht" komt er nu goed doorheen, zelfs de dierenarts stond te kijken..... verder alles goed, dus we mochten na de prik weer gaan......

Dan nog wat foto's....... gemaakt met mijn telefoon, dus.....

Waar is Haily nou?????
Afbeelding

Ja hier......... :D :D :D
Afbeelding

Slapen......
Afbeelding


Afbeelding

Hey wat gebeurd er......
Afbeelding

Zit jij foto's te maken van mij????
Afbeelding

Ik ga heel zielig kijken.......
Afbeelding

Oh wacht even ik kan nog veel zieliger kijken........:lol: :lol:
Afbeelding

Ja het is een mooie dame....... met echte corgistreken!!!! We lachen ons soms dubbel....... vooral van de puppy ren rondjes..... en van als ze achter de katten aan gaat en die zitten op een stoel...... dan lijkt ze wel springveren in haar pootjes te hebben....... heerlijk!!!

Grtz Daane
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 07-12-2013 14:20

Oh wat een schatje! Ook al groot geworden. Die springveren ken ik , die hebben wij hier nog soms ;-)
Afbeelding

Plaats reactie