Enkele foto's van een mooi puppydametje

Plaats reactie
courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 22-04-2014 17:47

Prachtig Danielle, wat is dat een genieten met die twee rakkers van jullie.
Meer dan mooie foto hoor met de bollen als achtergrond.
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 10-05-2014 15:02

Zo weer even foto's van onze dame....

Sssssttt ik lig net lekker te slapen na een zwempartij...
Afbeelding

Ok, ok.... wat is er nu weer......
Afbeelding

Nee he, niet weer dat ding...
Afbeelding

Afbeelding

Ik krijg ook nooit rust he....
Afbeelding

Afbeelding

Dan maar even een ander plekje opzoeken...
Afbeelding

Spring, spring, ikke ook kijken...... wat moet je toch met dat ding??
Afbeelding

Ok, ik ga wel even heel stil zitten...
Afbeelding

Goed nu close up...
Afbeelding

Pff ik word er alweer moe van....
Afbeelding

Jullie zien, ze word al heeeeel groot..... maar heeft een keurig lijntje.... wat een mooie dame, al zeg ik het zelf!!!
:oops: :oops:
Ik zal kijken of ik een foto van haar kont kan maken.... want ze heeft zulke schattige krullen daar.... :D

Verder gaat het goed....... Django vind haar helemaal super....... ondanks hij soms erg op zijn kop krijgt van haar....... tja het blijft een meid he!! hihi...

En hier blijft het druk en gek zoals altijd!

Vorige week vrijdag even met spoed geholpen bij een kattenbevalling... ging niet zo 123, dus ik werd savonds laat gebeld .... tja ff snel er naar toe, heb diverse katten al geholpen, dus kijken wat ik kon doen, ging het niet, dan moest het dierenarts spoedje worden....... uiteindelijk zijn er 4 schattige zwart/witte mannen en 1 tijger vrouwtje geboren.... maar de dwarsligger was de 2de mannetje, die was heel erg groot en lag al met zn staart buiten en 1 pootje, maar wilde maar niet komen... moeder was niet blij.... gelukkig liet ze me helpen en met even voorzichtig terug duwen en andere pootje pakken was het kitten daarna met 1 zucht geboren.... moeder moest mij dringen wassen en daarna kopjes geven.... schattig...
Kittens deden het allemaal goed en dronken ook goed....
Ze boden meteen aan dat ik bij hun een kitten mocht uitzoeken, omdat Spot en Yoda er niet meer zijn.... en ik altijd zeg niet zonder kat te kunnen.....
Ik zei nee.... maar bedankt... ik wacht voorlopig nog en dan moet het maar een rode kater zijn... want die kleur heb ik nog niet gehad... :?
2 dagen later weer van daar een telefoontje..... andere poes moest ook bevallen, of ik er bij wou komen, ze waren goed geschrokken van de vorige bevalling..... nou zij deed het zonder probleem... even geholpen met kittens droog te wrijven... uitkomst 2 donker rode mannen, 1 licht rode man en 1 tijger vrouwtje....Die allemaal meteen goed bij mama dronken... :D
Dus toen kreeg ik meteen naar mn hoofd, dat het er naar uit zag, dat ik over 8 weken weer een kat had, immers deze had rode gekregen....
Dus even thuis overlegd..... en ja dus over 8 weken komen hier 2 rode mannen ons huis versterken......
Gisteren avond al namen verzonnen...... ze gaan Amigo en Majstro heten... beide betekend het vriend, de eerste in het Spaans, de tweede in het Tsjechisch, dus ik heb het niet verkeerd geschreven!!!

Dus het word weer even druk hier....!!! :D
Vanavond mogen Django en Haily even kijken bij de kittens....... de mama's kennen ze al goed... dus even met een zeer voorzichtige benadering kijken wat er gebeurd....

Grtz Daane
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 14-05-2014 18:52

Leuk Danielle dat jullie weer twee kittens krijgen.
Altijd genieten met die skatjes.

Onze kittens groeien ook als kool en zijn allemaal al voorzien van een nieuw baasje. Eigenlijk kwam ik nog te kort aan kittens, haha.
Het leukste is dat ik iedereen al ken en dat ze erg graag een katje bij ons vandaan willen. Nou, ze weten niet wat voor bijzondere exemplaren ze krijgen. Nog een poosje hier en dan met een week of acht gaan ze verhuizen.
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 14-05-2014 21:15

Leuke foto's weer en wat fijn dat je weer twee poezenbeesten krijgt. Ik zou ook echt niet zonder ze kunnen :D
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 15-05-2014 18:58

De Kittens groeien als kool....... en zo leuk om al die beginnende verschillen te zien....... heerlijke rode duiveltjes... :D

Zo en nu even wat foto's van onze andere (b)engeltjes

Rennen en zwemmen....... heerlijk.....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even kijken hoe Django zich weer droog maakt.......
Afbeelding

Hopla dat kan ik ook....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hey kom je nog?????
Afbeelding

EUHHH NEE HOOR HIER LIGT GEEN CORGI OP DE BANK.....
Afbeelding

Geef mij dat fototoestel...... moet alles wissen...... ik weet van niks....
Afbeelding

Heeee geen foto maken van mijn mooie krulletjes bij mn kont.....
Afbeelding

Jullie zien het 2 echte (b)engeltjes........ terwijl ik op de bank lag te slapen.... (heerlijk soms tussen de middag).... was Haily er snel bij gekropen..... was ook voor het eerst....... en meteen het laatst.... want dat is niet de bedoeling........ :?

Grtz Daane
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 16-05-2014 22:01

Leuke foto's van jullie 2 (b)engels wonderful en zo te zien zijn ze net zo gek op water als ons duootje.
Altijd lekker op warme dagen even een verfrissende duik te nemen maar ook om het stof weer uit de vacht te spoelen wasje

https://www.youtube.com/watch?v=p4uh8e54CUc
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 17-05-2014 13:11

Hoi Marjo,

Dat filmpje....... heerlijk om te zien!!! Haily gaat nog niet echt diep door en Django zwemt alleen door als wij erbij gaan....... of zijn vriendje de labrador, dan wil hij ook wel door gaan.... verder blijven ze hier wel met de pootjes aan de grond staan..... :D

Grtz Daane
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 19-05-2014 11:36

Haily groeit zo hard, dat ze niet meer op haar kussen paste...... dat had ik 6 maanden geleden nooit verwacht...... Dus moest ik weer aan de bak en heb een mooi nieuw kussen gemaakt...... stuk groter...... lekker dik matras erin....

En zie.......
Afbeelding

zijkant.... :D
Afbeelding

En na lang snuffelen........ alle stiksel bekeken te hebben 8)..... het kussen goed van alle kanten gecontroleerd te hebben.......... werd hij gelukkig goed gekeurd door onze dame....... :D :D :D
Afbeelding

Heerlijk!!!! En vooral trots dat het lukte!!!! dancer1

Ben nu druk speeltjes aan het maken / knopen....... die foto's volgen nog!!!!

Grtz Daane
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 16-06-2014 15:13

Haha, wat een prachtreportage Danielle.
En wat groeit ze mooi op. Een plaatje is het met een super karakter. Mens wat wil je nog meer, hihi.
En op haar tijd aan het uitdagen en kijken hoe ver je kunt gaan.
Heerlijke hond en samen met Django een gouden koppel.
Geniet er van.
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 27-06-2014 22:26

Zo en hier weer een partij foto's van onze Haily en de kittens Majstro en Amigo........
Django houd zich een beetje schuil...... teveel drukte denk ik..... Haily is helemaal gelukkig...... de hele dag worden de kittens in de gaten gehouden, gewassen, nog meer in de gaten gehouden..... en gepoetst van top tot teen....... de dame heeft het maar druk met "haar baby's".... hihi

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie