Welke Hobby

Heb je een leuke hobby, vertel er ons hier maar iets over.
gigantjes
Berichten: 66
Lid geworden op: 12-04-2011 11:48

Welke Hobby

Bericht door gigantjes » 03-12-2011 12:47

Weet niet of er al een topic is over dit onderwerp.
Ben wel benieuwd wat voor een hobby´s hebben de forummers hier behalve hondjes natuurlijk.


Een van mijn Hobby´s is keramiek schilderen ik koop het onbeschilderd
dus wit en na vele uren engelen geduld is dit het resultaat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes
José

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 03-12-2011 13:20

wooohooo Zeer mooi gedaan hoor maar zoveel engelengeduld heb ik niet :mrgreen:
Mijn hobby's:
Naast het werken(wat ik natuurlijk NIET als een hobby zie, maar eerder een noodzaak :lol:) zijn onze hondjes de grootste hobby :wink:

Daarnaast zit ik ook wel eens lekker te lezen eigenlijk het ene boek na het andere :lol:

Verder qi gong (soort yoga) en af en toe mediatie, verder proberen om van elke dag een feest te maken running_dog
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 03-12-2011 16:24

heel weinig tijd biuten mijn huishouden ,baan en mijn grootste hobby, mijn paard, daar gaat heeel wat kostbare tijd inzitten, dat ik andere hobyy's, zoals naaien en creadoedingen maar heb opgegeven nadat Kjell geboren was.
Wie weet krijg ik ooit weer eens tijd. Wat ik wel nog doe en leuk vind is, blingen( hotfixen)...
Swarosvki versieringen aanbrengen op kledingstukken.
Zoals niet de duidelijkste foto maar deze bling voor Pinky

Afbeelding
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 03-12-2011 17:55

Oeps, da's mooi José!
Helaas is dit soort gefröbel niet aan mij besteed.
Tja, nu ik er over nadenk..............heb ik geen tijd over na m'n huishouden (van Jan Steen), m'n kids, man en de hondjes :mrgreen:

De resterende paar minuten zijn voor een goed boek. Dit om de accu weer op te laden :wink:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 03-12-2011 19:44

Whaaw, José, prachtig.
Mijn grootste hobby is momenteel ook de hondjes.
Mijn andere tijd gaat veelal naar de tieners (chauffeur), de familie, de vrienden. Je moet weten dat wij nogal een grote familie hebben en ook geen kleine vriendenkring.
Eigenlijk heb ik nog een hobby : mensen verrassen en (verrassings)feestjes geven. Die zijn al lang niet meer op 2 handen te tellen :lol: En zo wordt het steeds maar moeilijker iemand te verrassen, want ze houden mij in't oog :lol: Maar dan zijn we inventief en als een collega 50 jaar wordt, sta ik om 5 na middernacht aan de deur met een mand met 50 flesjes (48bier+2water). We hebben toen tot 3 uur gevierd en s anderendaag stonden we beide om 8 uur paraat op't werk (1 nadeel : zij moest les geven en ik was net die dag haar begeleider (grap van ons diensthoofd die op de hoogte was). :lol: )

Vroeger heb ik nog enkele jaren meegewerkt aan benefiets voor (kinder)kankerfonds. Daar was ik verantwoordelijk voor de kinderopvang en dat heb ik met hart en ziel gedaan. 5 jaar geleden is daar helaas door omstandigheden een einde aan gekomen, maar als ik ooit weer de kans krijg, gaan we er weer voor.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Anne-Marie
Berichten: 918
Lid geworden op: 16-11-2010 23:41

Bericht door Anne-Marie » 03-12-2011 20:03

Mooi gemaakt José. Petje af.

Mijn hobby is fotografie. Joey is mij favoriete fotomodel, hihi. Voor de rest
in mijn vrije tijd, Ga ik graag wandelen. Liefst met vriend en hond. Lekker de natuur in. Met mijn vader doe ik mee aan wandeltochten. We hebben dit jaar 1 dag van de 11-steden wandeltocht meegewandelt, dat was zo'n 42 kilometer. Maar ik vind het ook heerlijk om thuis op de bank een goed boek te lezen.
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 03-12-2011 20:52

wauw wat ontzettend prachtig!

Mijn hobby is fotograferen en beeldbewerking ook lees ik graag een goed boek.
Maar mijn allergrootste hobby is toch wel Sky, lekker samen wandelen, spelletjes doen, en trainen.
Dat neemt naast mijn werk toch echt wel het grootste deel van de dag in, tel daar het huishouden en mijn man bijop en dan blijven de andere hobby's toch echt in gebreke op het moment :mrgreen:
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 03-12-2011 20:58

OOoo ik heb ook nog een aantal jaren avondschool Spaans gedaan, maar toen Frodo er was kon ik op donderdagavond geen second meer stilzitten op de schoolbank :mrgreen:
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 04-12-2011 11:32

Uhm even denken. Is dit forum ook een hobby?

Ik doe graag historisch onderzoek (genealogisch maar ook b.v. naar oude boerderijen), speel dwarsfluit en verzamel boeken, stenen, schelpen en koralen.
En Stijn maakt graag technische online dingetjes, waar ik dat allemaal goed in kan opslaan, hij fotografeert en kookt graag lekker voor mensen en ik verzamel recepten :mrgreen:
Afbeelding

Beppie
Berichten: 462
Lid geworden op: 15-11-2010 22:14

Bericht door Beppie » 04-12-2011 15:40

he zie dat je in hotfixen doe, ik ook das toeval
Au3 schreef:heel weinig tijd biuten mijn huishouden ,baan en mijn grootste hobby, mijn paard, daar gaat heeel wat kostbare tijd inzitten, dat ik andere hobyy's, zoals naaien en creadoedingen maar heb opgegeven nadat Kjell geboren was.
Wie weet krijg ik ooit weer eens tijd. Wat ik wel nog doe en leuk vind is, blingen( hotfixen)...
Swarosvki versieringen aanbrengen op kledingstukken.
Zoals niet de duidelijkste foto maar deze bling voor Pinky

Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie