Weer Texel

Op reis met je trouwe vriend(en).
Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Weer Texel

Bericht door Max&Willem » 16-09-2011 22:08

Vandaag terug gekomen van een weekje Texel. Heerlijke week gehad, de hondjes lekker rennen op de stranden en door het bos.

Deze keer geen tip over de accommodatie. We hadden een huisje van particulieren gehuurd dat bij aankomst vol schimmels bleek te zitten. De lucht was niet te harden :evil: Alle hotels vol, want het was toevallig ook nog Texel Culinair vorig weekend. Alleen vier sterrenhotel Opduin had nog een suite vrij.... Daar hebben we een nachtje doorgebracht. De volgende dag was het chalet van familie gelukkig vrij en konden we daar onze vakantie voortzetten.

Er staan al een paar foto's op onze blog, maar ik zal dit weekend zeker nog hier posten (onder beeldmateriaal, zoveel heb ik na 3 vakanties begrepen...)
Afbeelding

Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 16-09-2011 22:15

Gatsie, schimpies!

Fijn dat je toch een mooi alternatief hebt kunnen vinden want met een hondje kun je niet overal terrecht ook.

Heb je nog culinair kunnen genieten? Veel lam eten daar, heerlijk (tenzij je vegetarier bent natuurlijk)
Wist je trouwens dat de lammeren om aan te vetten naar Groningen en Friesland gaan. Dan wordt het vlees malser dan dat ze op texel blijven.... door de zilte lucht en gras smaakt het vlees dan anders.
Afbeelding

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 16-09-2011 22:21

willem en max worden wereldreizigers jong 8)
wat rot van dat huis, jakkie :?
gelukkig heb je het goed kunnen oplossen!
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 17-09-2011 08:38

Nee tussen de schimmeltjes moet je niet gaan liggen, maar gelukkig hadden jullie een leuk alternatief!

Een suite lijkt mij ook wel wat voor een nachtje! :mrgreen:

Jullie leuke foto's zien we er wel aankomen, dat zal weer meegenieten worden
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 17-09-2011 16:22

Jammer van het eerste huisje, maar een suite mmmmmmmmmmmm : wie wordt verwend? Baasjes of hondjes?
Gelukkig toch nog een ander huisje. Groot gelijk dat jullie niet ontgoocheld terug gekeerd zijn, maar ginder gebleven zijn in een ander huisje.
Willem en Max : echte toeristen gaan jullie worden.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Anne-Marie
Berichten: 918
Lid geworden op: 16-11-2010 23:41

Bericht door Anne-Marie » 17-09-2011 16:23

Wat leuk, wij waren toevallig donderdag ook op Texel. Even een dagje uitwaaien. We hadden afgelopen week nog vakantie en dan gaan we nog wel eens een dagje weg. We zijn op het strand bij de vuurtoren geweest en in de Sluftervallei.

Owhja, we kwamen in de Burg een kruizing tussen een Cardigan en een Border Collie tegen. Deze hond was iets groter en wat smaller dan Joey.
Afbeelding

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 17-09-2011 19:00

@Anne-Marie Dat meen je niet!!!!! Wij zijn donderdag ook op het strand bij de vuurtoren geweest. Wat een toeval, maar jammer dat we elkaar niet hebben gezien (ik heb geen andere cardi gezien dan Willem).
Afbeelding

Anne-Marie
Berichten: 918
Lid geworden op: 16-11-2010 23:41

Bericht door Anne-Marie » 17-09-2011 20:26

Jammer inderdaad. Ik denk dat wij er rond een uur of half 3 er waren.
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 17-09-2011 22:20

wauw ik heb de blog gelezen en dus ook de foto's gezien wonderful
Wat heerlijk hebben jullie het daar gehad. wooohooo
Jammer van het huisje, maar gelukkig hadden jullie nog een andere optie :wink:
En die vis............SUPER donald_D
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 20-09-2011 16:44

Chefke schreef:Gatsie, schimpies!

Fijn dat je toch een mooi alternatief hebt kunnen vinden want met een hondje kun je niet overal terrecht ook.

Heb je nog culinair kunnen genieten? Veel lam eten daar, heerlijk (tenzij je vegetarier bent natuurlijk)
Wist je trouwens dat de lammeren om aan te vetten naar Groningen en Friesland gaan. Dan wordt het vlees malser dan dat ze op texel blijven.... door de zilte lucht en gras smaakt het vlees dan anders.
Ja, best een beetje culinair kunnen genieten, hoewel we deze keer niet Bij Jef zijn geweest (ik zit niet rustig als ik Willem zo lang alleen moet laten in een vreemde omgeving).

Dat van die lammeren wist ik niet. Best wel bedriegerij dan... Het lamsvlees wordt daar verkocht als "Echt Texels" met een soort keurmerk etc. Wij nemen ook altijd vers Texels lamsvlees (vacuumverpakt) mee naar huis. Ik maar denken dat die ziltige smaak van Texel kwam... Het belangrijkste is dat het lekker is natuurlijk, maar toch.
Afbeelding

Plaats reactie