Play Cardigan Kalender: een voorproefje.

Heb je fotos (liefst niet te klein!) die we kunnen gebruiken voor onze verjaardagskalender "Play Cardigan Kalender 2011", plaats deze dan hier.
leontine
Berichten: 1015
Lid geworden op: 15-11-2010 22:03

Bericht door leontine » 29-01-2011 20:08

ja lukske mooi gedaan hoor
jammer dat ichelle er niet bij staat
maarja niet elke cardi kan natuurlijk op de kalender
en onze carl die staat erop jippie kissss

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 29-01-2011 20:50

leontine schreef:ja lukske mooi gedaan hoor
jammer dat ichelle er niet bij staat
maarja niet elke cardi kan natuurlijk op de kalender
en onze carl die staat erop jippie kissss
Dank u Leontine,

Ik moet eigenlijk toegeven dat Ichelle er tijdens al mijn geknutsel "afgevallen" is. Ik had ze bij de maand februari gezet, maar waarschijnlijk heb ik wat teveel geknipt en terug geplakt waardoor dat mooi beestje verdwenen is. Zoals ik reeds aangaf is deze versie niet definitief, dus komt ze er misschien wel terug op te voorschijn. bye
Afbeelding

leontine
Berichten: 1015
Lid geworden op: 15-11-2010 22:03

Bericht door leontine » 29-01-2011 21:04

ik vind u wel erg creatief
ik houd daar wel van
thumbsup

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 29-01-2011 21:16

Wauwie Luc, ook dit is duidelijk weer aan u toevertrouwd, hahahaha.
bij deze alvast graag ook 1 exemplaar voor ons reserveren !!
Wie weet kunnen we op de wandeling 27 februari al meenemen ?????
Spaart weer wat verzendkosten. :mrgreen:
Afbeelding

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 29-01-2011 21:21

Hey Au3,
Ja, ik en knutselen, hé! Eens uit de wieg (wel al een tijdje geleden :? ) ben ik van start gegaan en ik ben sindsdien niet meer gestopt (en ben zinnens dit nog zééééér lang te doen!).
En, uw bestelling staat genoteerd. okokok
Afbeelding

Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 29-01-2011 22:06

aycaramba wat heb je daar een werk aan gehad wonderful en wat ziet het er top uit. Ik ga overleggen met mijn mannetje (we hebben namelijk net een verjaarskalender gekocht) maar ik denk wel dat er dan ook een naar ons opgestuurd kan worden. applaus

Ik was de enige in de poll die er geen wilde, en nu ..... maar ons kanpperd staat er ook op, LEUK!!!!!!!!!!!!
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 30-01-2011 09:24

Hey Luc,

Wat ben je toch weer goed bezig geweest zeg! applaus voor jou.

Groetjes Miranda
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 30-01-2011 11:24

Ziet er netjes uit Luc :-)
Ik weet nog niet of ik er een ga bestellen, dus als iemand er heel graag eentje wil maar het bijbehorende hondje past er niet meer op, dan mag je Gijsje vervangen door een ander hondje hoor ;-)
Is de onderste paginahelft trouwens overal goed te beschrijven; niet te donker bij b.v. maart en juli?
Bij Juli lijkt op mijn scherm de naam vd maand weg te vallen tegen de achtergrond. Kan ook aan mijn computerscherm liggen hoor.
Afbeelding

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 30-01-2011 12:16

Suzan schreef: Is de onderste paginahelft trouwens overal goed te beschrijven; niet te donker bij b.v. maart en juli?
Bij Juli lijkt op mijn scherm de naam vd maand weg te vallen tegen de achtergrond. Kan ook aan mijn computerscherm liggen hoor.
Hey Suzan,

Of de onderste paginahelft steeds goed te beschrijven zal zijn kan ik niet echt zeggen, maar het is juist dat de maanden maart, juli en misschien ook wel een deel van april en een stukje van oktober minder goed beschrijfbaar (of eerder leesbaar) kunnen zijn. Ik had reeds meerdere achtergrondfoto's klaargemaakt, maar het blijft moeilijk om alles passend te maken. En, persoonlijk vind ik een onderste helft met foto's van onze honden beter en mooier dan gewoon een kleurtje of zoiets. Dat heb je zo met van die donkere honden, hé. Wordt tijd dat er eens volledig witte Cardigans gemaakt worden! :wink:
DE oplossing voor dit eventuele probleem is de namen van de jarigen noteren met van die witte, zilveren, gouden of ... pennen die men gebruikt om bijvoorbeeld kerst- en nieuwjaarskaarten mee te versieren. Of, je kiest de jarigen zodanig selectief dat ze enkel verjaren op de beschrijfbare stukken. :P

Ik bestel er alvast één voor onszelf en zie dan wel of ik nog iets moet wijzigen aan de achtergrond. okokok
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 30-01-2011 12:33

Die onderkanten zien er inderdaad heel mooi uit, zeker niet teveel aan veranderen nee!
Bij de meeste foto's kun je er gelukkig wel omheenschrijven.

Een wite Cardigan zou ik persoonlijk wel erg leuk vinden hoor ;-)
(maar k weet dat het niet rastechnisch niet mag)
Afbeelding

Plaats reactie