Hallo allemaal

Vertel hier even wat over jezelf.
Plaats reactie
Kim
Berichten: 27
Lid geworden op: 20-08-2013 13:08

Hallo allemaal

Bericht door Kim » 18-11-2013 13:09

Hallo Cardi-fans!

Ik ben Kim en ik ben getrouwd met Lammert. Als sinds lange tijd hebben wij een grote interesse ontwikkeld in de Welsh Corgi (geen specifieke pem of cardi voorkeur). Bij de ruitersportzaak hebben ze namelijk een van de meest leuke honden die wij tegen zijn gekomen en het is een Corgi. Het is een grappig, eigenzinnig dier dat maar al te graag een aai komt halen. Vaak Vraagt mijn man of ik niet nog wat voor het paard moet kopen want dan kan hij de hond aanhalen :')
Lange tijd hadden we nog voor onszelf niet de rust en de tijd om aan de verantwoordelijkheid van een hond te beginnen. Maar sinds we verhuisd zijn en buitenaf wonen begint het meer te kriebelen.
Al geruime tijd kijk ik eigenlijk dagelijks even op corgiherplaatsing .eu voor een leuke (jong)volwassen hond. Een puppy willen we liever niet, een hond is al veel werk en een puppy des te meer.
Aangezien ik ook al ruime tijd hier rondkijk en mee lees besloot ik om me toch alvast aan te melden, want die Corgi, die gaat er echt wel komen. Wanneer blijft nog even spannend!

Dus, hoi!

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 18-11-2013 13:27

Hoi Kim,

Wat leuk om te lezen!
Volgens mij staan er 2 hele leuke op de herplaatser site!

Veel leesplezier hier en we worden graag op de hoogte gehouden!

Groetjes,
Loes

Kim
Berichten: 27
Lid geworden op: 20-08-2013 13:08

Bericht door Kim » 18-11-2013 13:51

Hoi hoi,

Ja ik had het gezien. Charlie is al naar een ander gezin :( kreeg ik afgelopen weekend helaas mail van. Het andere hondje weet ik niet of die wel goed bij ons zou passen aangezien die (vroeger?) problemen had met alleen thuis zijn.

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 18-11-2013 14:20

Hallo Kim,

Welkom op deze site!! Wij met zijn 4tjes wonen in noord holland, bijna zuid holland.... met onze Welsh corgi cardigan reu Django van bijna 6 en onze dame Haily van alweer 9 weken oud. Ook hebben we 2 herplaats katten Spot en Yoda.... die ook helemaal gek van onze honden zijn.... :D

Wij hebben al 2x een herplaats corgi gehad, 2x een pembroke en ondanks dat het ook erge leuke corgi's zijn, gaat ons hart toch voor 100% uit naar de cardigan..... dat zijn echte clowns......

Heel veel leesplezier hier en we zijn benieuwd wat het gaat worden bij jullie...... cardi of pem...... pup of volwassen hond...... heer of dame.....

Grtz Daane
Afbeelding

Plaats reactie