hoi hoi even voorstellen

Vertel hier even wat over jezelf.
hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 07-11-2012 17:24

Dankjewel :mrgreen:
In principe kan Hummer goed samen met de paarden. Waar je wel rekening mee moet houden is dat Cardigans drijvers zijn. Als mijn paarden gaan rennen in de bak gaat hij het liefst om de bak heen rennen en als het even kan zou hij ook nog wel een snapje naar de benen willen doen. Je begrijpt dat Hummer dit natuurlijk niet mag, maar ik moet er wel alert op blijven.
Afbeelding

Jacintha
Berichten: 156
Lid geworden op: 05-11-2012 15:50

Bericht door Jacintha » 07-11-2012 17:47

hummer schreef:Dankjewel :mrgreen:
In principe kan Hummer goed samen met de paarden. Waar je wel rekening mee moet houden is dat Cardigans drijvers zijn. Als mijn paarden gaan rennen in de bak gaat hij het liefst om de bak heen rennen en als het even kan zou hij ook nog wel een snapje naar de benen willen doen. Je begrijpt dat Hummer dit natuurlijk niet mag, maar ik moet er wel alert op blijven.
ow oke ja dat begrijp ik.
maar vroeg me af of je een corgi kan leren om als je bijvoorbeeld een buiten rit maakt mee kan nemen ??

en doe je western met die quarter horses ??

Nicole
Berichten: 146
Lid geworden op: 25-08-2012 13:10

Bericht door Nicole » 09-11-2012 23:00

Hoi Jacintha, welkom hier. Ik ben Nicole, en woon samen met mijn hubbie, Duitste Dog Tjinta en Corgi Polleke in het zonnige zuiden van het land. Polleke Komt van Ellen v.d. Kruijs (de kuilen) en is zeg maar de hooligan van het stel hier rollsmile
Groetjes Nicole en een lebber van Tjinta en Polleke

Plaats reactie