Ook maar even voorstellen

Vertel hier even wat over jezelf.
elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 11-10-2012 14:16

Suzan schreef:Oja. Sommige Cardigans wegen ook 24 kilo :mrgreen:
:lol: :lol:
Afbeelding

Miriam
Berichten: 35
Lid geworden op: 11-10-2012 09:58

Bericht door Miriam » 11-10-2012 14:26

Suzan: Dat bull-achtigen niet bepaald rustig kunnen doen, heb je helemaal gelijk. Maar die van ons heeft iets met kleine hondjes. Zal ook wel komen omdat hij mt 2 Jackrussels en 2 shi tzus is opgegroeit. (hele familie heeft honden) Hij kan daar zo ongelovelijk lief en voorzichtig mee spelen. Andersom is helaas niet altijd het geval :lol:
Hij heeft al menig bijtwondje opgelopen.

Hahaha Ryko was inderdaad ook nogal groot en woog 19 kg (in zijn goede tijd) Hij was niet dik of zo maar gewoon wat groter :wink: in vergelijking met andere Cardigans. Hij had een schofthoogte van bijna 35 cm.
Hij had alleen een beetje last van Charlie Chaplin voorpoten. :P

Miriam
Berichten: 35
Lid geworden op: 11-10-2012 09:58

Bericht door Miriam » 11-10-2012 14:46

Hier een foto van onze Am.Bulld. met de shih tzu van mijn ouders. Die was toen een pup van 14 weken.

Afbeelding

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 11-10-2012 15:01

welkom hier!
spannend zeg, beginnen uitkijken naar fokkers, ouders die je aanstaan, nestjes die je kunnen bekoren en dan de puppypret...
je gaat leuke tijden tegemoet :)
Afbeelding

Dreamer-Francis
Berichten: 533
Lid geworden op: 02-07-2011 19:27

Bericht door Dreamer-Francis » 11-10-2012 16:18

Hoi Miriam,

welkom op dit leuke forum! :D

Ik ben Francisca, ben 28 jaar en woon in de provincie Groningen.
Al bijna 7 jaar woon ik samen met mijn vriend in een gekocht appartement en volgend jaar gaan we trouwen! (10 jaar samen) :D
Heel graag willen we een Cardigan pupje toevoegen aan ons samenzijn, helaas zijn de omstandigheden daar nog niet naar, wonend in een appartement en nog teveel aan het werk. :cry:
Het is de bedoeling om voor mezelf te beginnen als trimster en ben daarvoor nog in opleiding.
Als ik gediplomeerd ben dan kan ik een paar uurtjes in de week voor mezelf aan de slag, wat minder bij de baas gaan werken en heb ik zo meer tijd voor de pup!
Ons appartement staat nu 2 jaar te koop, zoals je weet, is de tijd er niet naar en gebeurd er praktisch niks.
Het voelt heel machteloos en beklemmend dat ik niets aan de hele situatie kan veranderen en kan ik mijn droom dus niet waarmaken, het enige wat ik kan doen is wachten en hopen.
Altijd wilde ik al een hond maar de laatste 3 jaar is het verlangen erg groot geworden!

Ondertussen heb ik hier al leuke contacten gekregen en heb al heel wat geleerd en gezien van dit ras!
Ook probeer ik bij clubactiviteiten vd rasvereniging te zijn, baasjes en fokkers zien/spreken, hondjes zien en knuffelen
:D beetje leren hoe keuringen in zijn werk gaan etc.
En, om toch een beetje mijn Cardi verslaving te onderhouden ga ik af en toe even naar Eenrum om daar wat "cardisnuifjes" te halen! :wink:
Cardisnuifjes die al wat langer staan zijn heerlijk maar de jongsten, die zijn het allllerlekkerst!!
He Ati, hihi! :D
Oh eh Ati, ik zag dat je weer wat op voorraad hebt :wink: , wordt dus weer tijd voor mij om ff een snuifje te halen!!
Whahaha!!
hartjes

Miriam, leuk dat je hier komt mee kletsen en wie weet is er binnenkort "babynieuws" bij jullie, hihi!
:wink:

Groetjes
My dream will not only be a dream someday,
it will happen however, they say.
Then, I will have a Cardigan pup in my arms,
enjoying the company, friendship and
Cardigan charms!
I can't hardly wait,
to finally meet my Cardigan soul mate! ♥

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 11-10-2012 18:40

Hoi Miriam,

Welkom op het forum. Ik ben Miranda 31 jaar en woon samen met manlief in Bergschenhoek. We hebben 1 cardigan reu van 5 jaar, 2 siamezen en 3 quarter horses.
Succes met je zoektocht naar een pupje.

Groetjes Miranda
Afbeelding

Miriam
Berichten: 35
Lid geworden op: 11-10-2012 09:58

Bericht door Miriam » 11-10-2012 18:56

Hoi Francisca,

Hoop voor jullie ook dat het snel zal lukken.
Wij gaan ons in ieder geval goed voorbereiden en goed sparen hahaha.

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 11-10-2012 19:53

Dag Miriam,

ook wij wensen je welkom op dit forum. Ik ben roosje en woon onder één dak met echtgenoot Jan, (nog steeds) tieners Anke en Arne en dan uiteraard 2 WCC's : Desh (reu bijna 9) en Buffa (teef bijna 8). En we hebben er nog geen seconde spijt van gehad. Ze hebben beide een verschillend karakter, maar beiden zijn ooh zo lief en slim en clownesk en .... Nou ja, dat weet je zelf ook al.
Veel babbel- en leesplezier.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 11-10-2012 21:47

Hallo Miriam ook welkom namens ons; Amy en Jeroen met teckel Max(4 jaar) en corgi Willem (bijna 1,5 jaar). Willem is d'r eentje van Double Troubel's.

Twee van Willem's beste vrienden zijn Amerikaanse Bulldogs (een teef van 3 jaar en een reu van 10 maanden), onwijs leuke combi als je het mij vraagt!!! Ze spelen inderdaad wel wild met elkaar, maar Willem speelt altijd heel wild :mrgreen: Het gaat echt gelijk op, Willem legt ook regelmatig een van de Bulldogs op de rug. Volgens Willem is er maar 1 nadeel: die langpoothonden kunnen harder rennen dan hij (klein frustratietje).

Veel plezier hier en deel tzt vooral je puppyfoto's met ons!
Afbeelding

Miriam
Berichten: 35
Lid geworden op: 11-10-2012 09:58

Bericht door Miriam » 12-10-2012 06:56

Haha dat klinkt helemaal goed!!!!
Ben wel blij dat er in ieder geval een bewijs is dat de combi gaat. Dank je wel :D

Plaats reactie