Marian V

Vertel hier even wat over jezelf.
marian v
Berichten: 6
Lid geworden op: 11-02-2012 18:54

Marian V

Bericht door marian v » 26-02-2012 12:19

Hallo allemaal,

Na een paar weken anoniem rond te hebben gedwaald op dit formum wordt t nu toch echt tijd dat ik mij even voorstel. Mijn naam is Marian en ik ben sinds twee weken de gelukkige "eigenaar" van Linn. Linn is 1 van de 3 pups die onlangs uit Polen zijn gekomen en die Meta heeft bemiddeld. Na de eerste knuffel, nog geen minuut na binnenkomst bij Meta, was ik verkocht. Linn is een verschrikkelijke ondeugd en kan het goed met haar huisgenootjes vinden. Ze woont samen met mijn man Roy en mij, Bibi een yorkshire terrier en Coco en Balou twee britse langhaar katten.
Ik zal nog ff op t forum zoeken waar ik wat foto's van de beestjes kan plaatsen. De foto die ik meestuur heeft mijn lieve vriendin Mandy gemaakt. Zij en haar vriend Harry hebben mijn man en mij besmet met het cardigan virus en daarvoor zijn wij hen heeeeel erg dankbaar.

Groetjes van ons allemaal uit Alstatte.

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 26-02-2012 12:26

Hoi Hoi Marian
Wat leuk dat jullie zich aanmelden, welkom op het forum, superveel plezier en geluk met jullie Linn en natuurlijk willen wij foto's zien :lol: :lol: heel graag zelfs (maar dit kan pas nadat je 3 berichten hebt geplaatst meen ik) Maar dat komt helemaal goed

OOo juist ik ben Els en woon samen met man Luc en cardies Frodo en Arwen in het mooie Oudenaarde, B!

Veel plezier hier en klets en post maar gezellig mee :wink:

ps Mandy is toch een kleine deugeniet hé, zomaar mensen besmetten met het cardivirus clever
Afbeelding

marian v
Berichten: 6
Lid geworden op: 11-02-2012 18:54

dank je

Bericht door marian v » 26-02-2012 12:41

Dank je Els. Foto's komen zsm!
Groet Marian

welshclan's
Berichten: 236
Lid geworden op: 25-11-2010 12:18

Bericht door welshclan's » 26-02-2012 12:49

Hoi Marian,

Welkom op het forum en veel leesplezier.

Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 26-02-2012 14:42

AAAAAha daar is ze dan eindelijk.
Welkom lieve 'besmette' vrienden.
Ennuh...........Kaïn komt alle eer toe he.

Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 26-02-2012 18:18

Hey

Welkom!! Foto's zijn altijd welkom, maar ik zal me eerst eens voorstellen. Ik ben Margreet woon samen met Jeroen, Heathcliff (de kat) en Chef (WCC van 3) en Lieve (ook nog maar een klein WCC dropke want nog maar 6 maandjes)

We wonen in Brabant...
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 26-02-2012 18:46

Van harte welkom op dit zeer gezellige forum.
Van Harte gefeliciteerd met jullie poolse schone hartjes

Wij zijn Sjonnie en Lousanne en samen met onze Sky , bijna 23 maanden (Adonis de Tichelaar Corgi's)wonen wij in Doornspijk

en laat maar veel foto's zien van jullie meisje
:D
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Pullekes
Berichten: 565
Lid geworden op: 27-03-2011 09:12

Bericht door Pullekes » 26-02-2012 19:16

Hoi Marian, welkom op het forum.

Wij zijn Ad en Jacolien uit het gezellige brabant en hebben een Jackrussel en een Corgi, Alis, het zusje van Linn !
Veel leesplezier hier op het forum !.
Bijgevoegd een foto gemaakt bij Meta, beide zussen samen uitgeteld !!!!
Als je meer foto's wilt hebben , stuur maar ff een PB


Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 26-02-2012 19:23

Hallo Marian en Roy, welkom op't forum.
Ik ben blij dat we toch al 1 pupje van Polen mogen mee bewonderen hier op't forum. En tja dat Kaïn de eerste eer toekomt om jullie te besmetten, dan is de 2de eer vooral aan Linn te danken, want het moet nog klikken ook.
En dat het een deugnietje is : pfffffff, dat hoort zo, er moet toch 'iets' inzitten. Trouwens je hebt al een goede rechterjand aan Mandy en Meta en deze forummers zullen wel jouw linkerhand zijn moesten er extra vragen komen, maar ik vermoed zo van niet.
Succes met kleine Linn en foto's van beide hondjes zijn uiteraard welkom.
A propos, ik ben Roosje (Rosanne) woon samen met man Jan, tieners Anke en Arne en cardi's Desh en Buffa in Vlaanderen-België. Al meer dan 8 jaar besmet met het cardi-virus en welke AB we ook nemen, het verdwijnt niet. :lol:
Veel lees- en babbelgenot
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 26-02-2012 19:26

Oooh en nu lees ik ook nog dat Ad en Jacolien het 2de teefje hebben, Alis.
Proficiat, blij dit te lezen.
Hopelijk ook van kleine Alis fotokes (please) en welcome back. Toi, toi, toi.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Plaats reactie