Jessica

Vertel hier even wat over jezelf.
jessica en christiaan
Berichten: 56
Lid geworden op: 05-10-2011 19:46

Jessica

Bericht door jessica en christiaan » 15-10-2011 21:44

Hoi Allemaal;

Ik ben Jessica en (bijna) getrouwd met Christiaan. Toen wij 10 jaar geleden verkering kregen hebben we gezegt, dat als we een keer samen gaan wonen en het werk laat het toe dan nemen we een hond. Nu na 2 jaar samenwonenis dit moment eindelijk aangebroken. Rond 23 november krijgen wij onze eerste hond van Britt (Ati). Wij wonen in Voorst (vlakbij Zupthen). In een appartement op de begane grond met een mooie L-vormige tuin. Doordat we vlakbij Bussloo wonen, en vanaf ons huis de straat uitlopen en tussen de koeien staan, verheugen wij ons op de lange leuke wandelingen.

Ik werk zelf partime 3 middagen van 3 u op een buitenschoolse opvang, en mijn vriend werkt fulltime in de electro.

Mochten jullie nog iets willen weten, vraag het maar!

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 15-10-2011 23:07

Hoi Jessica en Christiaan,
van harte welkom hier op dit forum.
Ik kan me Zutphen ergens herinneren, we moeten daar al ergens in de buurt gezeten hebben, een center parcs of landal of roompot , doch kan me niet direct situeren waar in Nederland dit is. (ik woon dna ook in België hé)
Ik ben Rosanne , getrouwd met Jan en samen hebben we 2 tieners Anke en Arne (18 en 17) en 2 cardi's uit het hoge Noorden Eenrum (klinkt jou bekend) vandaan. Desh wordt eind december al 8 en Buffa wordt 14 dagen vroeger 4 jaar. Jaja, lees het maar goed, wij hebben 2 cardi's. T is maar om te zeggen : cardi's hebben is een virus. Eens je besmet bent geraak je het niet kwijt en ' t verergert langzaam aan : na 1 komt 2 (en voorlopig kan ik niet verder tellen :lol: )
Succes met je pup, je zal er veel plezier aan beleven, zeker weten. En geniet ervan, ze zijn zo snel groot en dan blijft het nog genieten hoor. Elke leeftijd heeft zijn charmes en van charmes gesproken, de cardi heeft er met hopen, die hondjes draaien je zo maar rond hun pootje :lol:
Veel babbel- en leesgenot.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 16-10-2011 09:04

Hallo Jessica en Christiaan

Welkom op het forum
Ik ben Els, één van de baasjes van Frodo
(volle broer van Britt) en Arwen
(halfzus van het Brittekind) :wink:
Ik weet nu al dat jullie de juiste keuze hebben gemaakt ene euh... Die lange wandelingen tussen de koeien daar genieten wij ook dagelijks van, heerlijk :wink:

We wensen jullie vandaag veel plezier op puppybezoek en wij willen foto's zieieieieien :mrgreen: !!!!
Zonder kom je er niet vanaf :lol: Wij weten uit ervaring hoe leuk het daar is dus... Have fun
Afbeelding

Dreamer-Francis
Berichten: 533
Lid geworden op: 02-07-2011 19:27

Bericht door Dreamer-Francis » 16-10-2011 09:23

Hoi Jessica en Christiaan,

nogmaals van harte welkom hier op het forum! :D
Van harte gefeliciteerd met jullie pupje uit het hoge noorden! (hihi)
Zelf kom ik ook uit het hoge noorden (hihi), ik woon 6 jaar samen met mijn vriend en zijn nu 8 jaar bij elkaar!
Vanaf het begin was samenwonen eigenlijk vanzelfsprekend dus na ongeveer 2 jaartjes was dat dan ook zo ver!
Ik werkte 32uur en mijn vriend fulltime (en meer, haha) in de horeca dus we zochten een leuke starterswoning met weinig onderhoud.
Na een tiental huizen te hebben bekeken, vonden we deze woning en hebben het toen gekocht.
We wonen nu dus alweer 6jaar in ons appartement en vinden het nu tijd voor een volgende stap; een benedenwoning, het liefst vrijstaand maar een 2onder2kap of hoekwoning kan ook, met een leuke tuin, ruimte in en om het huis.
Sinds een jaar hebben we het appartement nu te koop staan en slechts 1 kijker gehad, erg jammer en uiteindelijk heel frustrerend maar ja, op dit moment ziet iedereen met hetzelfde probleem!

Zolang we in dit appartement wonen kan er geen Cardi komen, hier mogen namelijk geen honden.. :x
Ook zou ik niet een hond willen in het appartement, ik vindt gewoon dat een hond genoeg ruimte moet hebben, uit zichzelf naar buiten en binnen moet kunnen gaan en de ruimte moet hebben om ook eens te kunnen uitrazen (de gekke 5minuten, haha)
Ook werk ik nu nog te veel, 32uur dus.
Ik ben ook bezig met een opleiding hondentrimmen en wil uiteindelijk voor mezelf gaan beginnen, als dat goed gaat lopen kan ik minder gaan werken bij de baas en wordt het ook weer makkelijker om een hond te nemen..

Maar goed, we moeten dus nog veel geduld hebben en het kan dus nog een tijd duren voordat mijn droom uitkomt maar ondertussen ga ik lekker genieten van de clubactiviteiten van de clubvereniging en kom ik Ati af en toe pesten!!
Whahahaha!!

Zo mag ik vanmiddag ook even een kijkje nemen bij moeders en kids.. echt helemaal super vind ik dat, natuurlijk!
Ik kijk er erg naar uit!

Nou een hele lap tekst, haha!

Goede reis en tot vanmiddag!

Groetjes Francisca
My dream will not only be a dream someday,
it will happen however, they say.
Then, I will have a Cardigan pup in my arms,
enjoying the company, friendship and
Cardigan charms!
I can't hardly wait,
to finally meet my Cardigan soul mate! ♥

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 16-10-2011 09:39

Ook namens ons van Harte welkom op dit zeer gezellige forum.
en natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie aankomend huwelijk en puppekind van Britt.

Wij zijn sjonnie en lousanne en wonen samen met onze cardi Sky (Adonis de Tichelaar Corgi's) in doornspijk, vlak bij Zwolle.
We lopen niet tussen de koeien in het weiland maar hebben een heerlijk bos met zandverstuiving in de buurt.
de weilanden met koeien, paarden en schapen zijn hier ook genoeg maar de boeren vinden het niet zo geslaagd als ik daar doorheen wandel... :wink:
Dagelijkse wandelingen zijn hier dan ook favoriet.

Trouwens een vriend van ons heeft een slijterij in zuthen, dus voorst klinkt ons wel gekend in de oren :wink:
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Diana
Berichten: 339
Lid geworden op: 27-12-2010 16:12

Bericht door Diana » 16-10-2011 10:17

Hallo!
Ook namens mij welkom op dit mega gezellige en leerzame forum.
Ik ben Diana (28), woon samen met Evert en eenrumse cardi Owain van 2 in een gezellig dorp in Emmen..
We zijn hier allemaal gek op foto's dus je weet wat je te wachten staat ;-)
Heel veel plezier met puppysnuiven vanmiddag bij Frans en Ati.
We zijn jaloers!!!

Anne-Marie
Berichten: 918
Lid geworden op: 16-11-2010 23:41

Bericht door Anne-Marie » 16-10-2011 11:38

Welkom op het forum.

Ik ben Anne-Marie en woonsamen met vriend Willem en Cardigan Joey(5 jaar), in éen van de Friese 11-steden Bolsward.
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 16-10-2011 12:39

Ook welkom van ons! Jullie wonen mooi zo te horen. Veel plezier met puppyknuffelen vandaag.
Afbeelding

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 16-10-2011 12:47

Welkom hier!!

Hier ook een cardi-pup, hij is nu 5 maand oud en heet Double Troubels Sir Lancelot alias Cadell :)
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 16-10-2011 21:49

Welkom hier ! ik ben Audrey, getrouwd met Eduardo en we hebben een zoon genaamd Kjell die 4 jaar is.
We wonen met onze beestenboel in het zuiden des lands ( Limburg)
We hebben 2 cardi's, Pippa ( Arwydd vd Kuilen) die in januari alweer 7 jaar wordt en sinds vorig jaar hebben we een half broer van Pippa bij ons wonen, dat is Noa en die wordt 6 jaar.
Verder wonen er nog 3 orpingtons ( kippen) en 2 nijnies en misschien over 3 dagen nog een pony...
Afbeelding

Plaats reactie