Even voorstellen

Vertel hier even wat over jezelf.
Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 31-05-2011 11:31

Welkom Amy,

Ik ben audrey , woon samen met manlief en zoontje van bijna 4 in het limburgse Echt. Verder wonen er uiteraard 2 cardi's bij ons, nl Pippa van 6 en Noa van 5 ( half broer en zus).
Verder hebben we nog een paard ( KWPN), 2 nijnies, 3 Opries ( Orpington kippen) en zijn druk bezig met de bouw van een schapenstal voor de Skuddes.

Mijn vriendin heeft heel lang getwijfeld, teckel of cardi. Ze heeft nu een 2 jarige teckel, die helaas ook nu al artose blijkt te hebben ( ze heeft de teckel als 1 jarige bij een fokster gekocht ze bleek niet tussen de roedel te passen).
Leuke beestjes, vooral Pinky is een echt fiemelkont, niet echt luidruchtige teckel.
Ben benieuwd naar foto's van Max !!
Afbeelding

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 31-05-2011 18:43

hihihi

Hallo Amy,

proficiat Welkom op ons Cardi-forum.

Ik ben Luc waar Elsje het over heeft. Medebaasje van de prachtige Cardigans Frodo en Arwen. hartjes

Veel lees- en babbelplezier!
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 31-05-2011 20:43

Hallo Amy, man van Amy, Max en straks ook Willem.
Van harte welkom hier op dit zeer gezellige forum.
en wat super dat jullie een pup gaan krijgen van dit zeer bijzondere nest pupjes.
Want een bijzonder nestje is het zeker! hartjes

Wij zijn sjonnie en lousanne en wonen samen met onze cardi Sky van 14 maanden in doornspijk.
Sky is niet onze eerste hond maar wel onze eerste echte cardi.
Heerlijk pittig hondje hartjes

We houden hier van veel foto;s dus we zijn uiteraard benieuwd naar Max en jullie! okokok
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Anne-Marie
Berichten: 918
Lid geworden op: 16-11-2010 23:41

Bericht door Anne-Marie » 31-05-2011 21:47

Welkom op het forum,

Ik ben Anne-Marie en woonsamen met vriend Willem (toevallig, haha). Ook wij hebben een Welsh Corgi Cardigan genaamd Joey van 5 jaar oud.
Heerlijke hond. Ik zou geen ander ras meer willen. Pas op voor het Cardigan virus... eens besmet en je komt er nooit meer vanaf, hihi.

Veel lees en babbel plezier!
Afbeelding

Olga
Berichten: 384
Lid geworden op: 26-03-2011 17:49

Bericht door Olga » 31-05-2011 23:31

Kij nou eens. Daar is Amy met Max en natuurlijk Jeroen.

Max is zeker geen standaard teckel. Hij loopt als kleinste (volle) reu tussen alle andere grote honden in en niets ontgaat hem. Hij is overal bij. De andere grote honden denken "ach, wel leuk die druktemaker" Niemand gaat het conflict met hem aan en hij heeft alleen maar vrienden. Treibball doet hij als een volleerd Border Collie. Het is prachtig om te zien hoe hij de grote skippyballen tussen de pionnen door kan drijven op commando. Een standaard teckel? Max niet. :D :D

Welkom hier Amy en jeroen,
Er zit heel veel kennis en ervaring op dit forum en natuurlijk allemaal gezellige mensen besmet met het Corgi-virus :D

Corgi Flower
Berichten: 300
Lid geworden op: 17-11-2010 22:50

Bericht door Corgi Flower » 02-06-2011 23:32

hallo hallo , ik ben Lieve en woon samen met mijn man en onze drie corgi's in België in hartje Hageland .
Wij zijn hele grote liefhebbers van cardigans , ons hele leven draait rond onze hondjes ! En zij weten dat maar al te goed :D :D
Ik ben zelf ook gek van ruwharige teckels en krijg ze geregeld in mijn trimsalon voor een lekker trimbeurtje zo heb ik .... george , Joske , Emilia , tekkeltje, .... en genieten doen ze :lol: :lol:
Bij ons op de hondenschool speelt er zelfs een dame met haar ruwharige teckel wedstrijd en deze dame doet het heeel goed op topniveau en ik kan je vertellen dat de instructeurs er heel veel waardering voor hebben voor deze dame met hare ruwharige teckel ! Hoedje af :D :D

En nu krijg je een cardigan erbij .... als je lange honden leuk vind dan vind je alle lange honden leuk :D :D ze gaan het goed hebben samen dat zal iedereen geweten hebben !!!!
Veel plezier op dit gezellige forum en hopelijk ontmoeten we elkaar eens op een of ander evenement en hopelijk breng je dan je teckel mee !!!
Ik hoop dat ik het dan kan laten om plukkie plukkie te doen .... als ik een plukhond zie dan beginnen mijn vingers te jeuken :lol: :lol: :lol:

the girl can't help it :lol:
Afbeelding

Diana
Berichten: 339
Lid geworden op: 27-12-2010 16:12

Bericht door Diana » 05-06-2011 10:18

Hi
Welkom op dit forum!
Ik ben Diana, woon samen met mijn vriend Evert in Emmen.
En hebben Cardigan "courtly" Owain van bijna 2.
Hier was het andersom, Evert heeft mij moeten overhalen... Hij is al vanaf zijn 10de helemaal gek van het ras.. en tja ik ook nu! Het is idd erg besmettellijk... 1maal een cardi, altijd een cardi :wink:

Veel plezier hier op dit forum en straks veel succes met Willem!!

Ennuh idd we zijn gek op foto's hier :D

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 05-06-2011 21:30

Bedankt voor alle reacties, gezellig hier.

Leuk dat er ook zoveel mensen hier iets met teckels hebben! Het zal inderdaad wel iets te maken hebben met een voorkeur voor lange lijven en korte pootjes :D Ik heb echt alleen iets met ruwharige teckels, glad- en langharen komen er niet in.

Wanneer wij vertellen over de Welsh Corgi Cardigan-pup die binnenkort onze roedel komt versterken, krijgen we nog wel eens vragende blikken van mensen die het ras niet kennen. Om er makkelijk vanaf te zijn, zeg ik dan maar 'ja, we krijgen er nog zo'n worst bij'. Wat dan ook weer niet iedereen begrijpt haha.
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 05-06-2011 21:56

Zelfspot over de 'worst'. Ik begrijp het wel.
Volgens mij pas jij hier wel op dit forum, hihi.

Wij zijn hier niet zo moeilijk :lol: en houden meer van de gezelli-kant.
Afbeelding

Plaats reactie