heidepietje

Vertel hier even wat over jezelf.
leontine
Berichten: 1015
Lid geworden op: 15-11-2010 22:03

Bericht door leontine » 15-02-2012 22:47

welkom op het forum

ik ben Leontine
hier lopen 3 cardies
2 kinderen en mijn man

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 16-02-2012 08:22

Welkom! Ik ben Loes en woon met mijn man en Max(2jaar) in Ouderkerk aan de Amstel. Bij jou om de hoek dus-). Ik zeg traplift!

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 16-02-2012 09:16

Welkom uit de Pijp :)
Hier in de buurt tillen velen hun hond omhoog, ook labradors hoor :lol: :lol:

Maar ik zou lekker een teckel nemen, of een ander huis. Volgens mij zijn trapliften vrij prijzig, als je niet gehandicapt bent ;-) , maar een huis met een gewone lift kan natuurlijk ook nog.
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 16-02-2012 09:29

Welkom !

Ik ben Audrey en woon samen met man en zoon in het schone limburg.
Uiteraard wordt ons huis bevolkt door cardies, nl Pippa van 7 en Noa van 6.
Veel lees plezier !
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 16-02-2012 09:56

Hoi ook een warm welkom vanuit Gorssel (ligt tussen Deventer en Zutphen in de Achterhoek).
Mijn naam is Mandy, woon samen met vriend Harry en hebben twee Corgi's, een Pembrokereu Floris van 9 jaar en een Cardiganreu van 10 maanden.
Leuk dat je mee komt babbelen.
Tip. In A'dam zie je toch veel van die takels aan de huizen?
Ik zeg hang een soepel lopend katrolletje op met een mooi zacht mandje er aan incl veiligheidgordeltje en schrijf je in voor een cardipup.:wink:

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 17-02-2012 20:50

Mandy schreef: Ik zeg hang een soepel lopend katrolletje op met een mooi zacht mandje er aan incl veiligheidgordeltje en schrijf je in voor een cardipup.:wink:
Alleen wel even bedenken dat je dan een wat groter mandje neemt want als je eenmaal een cardigan hebt komt er meestal ook nog een tweede running_dog running_dog


ja toch, dames????? :wink:
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 17-02-2012 21:03

Marjo schreef:Alleen wel even bedenken dat je dan een wat groter mandje neemt want als je eenmaal een cardigan hebt komt er meestal ook nog een tweede running_dog running_dog


ja toch, dames????? :wink:
Zou ik voor de zekerheid ook maar doen. Is zeker niet verkeerd gedacht van jouw hoor Marjo clever .
Van het Corgivirus kom je nooit meer vanaf en is verslavend.

Dreamer-Francis
Berichten: 533
Lid geworden op: 02-07-2011 19:27

Bericht door Dreamer-Francis » 27-02-2012 10:52

Hoi Heidi,

welkom op dit leuke forum!! :D

Veel lees en kijk plezier!!

Ik ben Francisca en woon samen met met mijn vriend in de provincie Groningen.
Sinds een tijdje heb ik ook de Cardigan Welsh Corgi ontdekt, mede door zijn neefje de Pembroke.
Mijn vriend en ik voelen toch meer voor de Cardigan en ik ben me aan het verdiepen in het ras.

Ik ben ook al een poosje aan het meelezen hier, foto´s, filmpjes kijken en vragen stellen.
Ik ben lid van de rasvereniging en ben een paar keer bij clubactiviteiten geweest, erg leuk en zo kan ik ras wat beter leren kennen!
Ook ben ik me aan het verdiepen in de aanschaf van een pup, de opvoeding, voeding, opvang, hondenschool, dierenarts maar ook gedrag, lichaamstaal en houding van de hond, zodat ik een hond beter kan leren begrijpen.
Deze kennis kan ik dan ook weer gebruiken bij de opvoeding van de "toekomstige" pup!

Wij kunnen momenteel nog geen pup in huis halen want ik werk 29 uur, wat ik teveel vind voor het hebben van een pup/ hond en wij wonen ook op een flat, wat ik zelf niet optimaal geschikt vind voor een hond.
Helemaal niet voor een pup, ik vindt dat ik de mogelijkheid moet hebben om de pup bv zo in de tuin te kunnen zetten, ik zie het niet zitten op de hele tijd de trappen op en af te moeten en al helemaal niet met een volwassen Cardi die bv 20 kilo weegt!! :wink:

We hebben ons appartement te koop staan en willen dus wel gaan verhuizen, zodat we meer mogelijkheden hebben voor bepaalde dingen!
Helaas wil de verkoop niet echt vlotten maar we houden vol!! :D

Ondertussen heb ik dus tijd om uitgebreid kennis op te doen over de eerder genoemde zaken en het ras ECHT te leren kennen!
Ook kan ik her en der af en toe wel eens genieten van de leuke Cardibeestjes!! :D

Groetjes Francisca
My dream will not only be a dream someday,
it will happen however, they say.
Then, I will have a Cardigan pup in my arms,
enjoying the company, friendship and
Cardigan charms!
I can't hardly wait,
to finally meet my Cardigan soul mate! ♥

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 04-03-2012 20:44

Ook nog welkom vanuit Utrecht! Ik ben Amy en deel het huis met Jeroen (man), Max (ruwhaarteckel 3 jaar) en Willem (Cardi van 9 maanden).

Wat leuk dat jij naast de Cardi ook voor de ruwhaarteckel valt! Hier bevalt het zeer goed om er eentje van beide rassen te hebben :lol:
Afbeelding

Plaats reactie