Double Troubel's Ariek (Gijs)

Wie zijn de papa, de mama, de opas, de omas, de overgrootopas, de overgrootomas enz... van jullie hond? Leuk om weten.
Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Double Troubel's Ariek (Gijs)

Bericht door Suzan » 18-12-2010 20:09

Bijgaand alvast de eerste 7 generaties van Gijs' stamboom.
Ben nog bezig plaatjes te zoeken (en de rest vd generaties te dubbelchecken).

Weet iemand misschien iets over 't Dassenkamp? En/of van 't Ravenest?
Kan daar heel weinig over vinden online :?



Afbeelding
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 18-12-2010 20:13

Ziet er alvast zeer mooi uit Suzan applaus
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 18-12-2010 20:16

Ha, mijn stamboomprogramma maakt dat vanzelf zo mooi, als ik het zelf moest uittekenen waren we nog wel wat langer bezig ;-)
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 18-12-2010 20:19

Zo das knap gemaakt zeg!! Dus Gijs is een broertje van Akka (ik weet niet hoe je dienaam schrijft) van Jeanne.
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 18-12-2010 20:55

wauww mooi gedaan!
Ik ben er nog mee bezig maar heb alleen die van zijn eigen stamboom.
Maar ben nog aan het uitvogelen of ik ook de kamp, ch enz enz erbij moet zetten :oops:
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Elly
Berichten: 476
Lid geworden op: 23-11-2010 16:29

Bericht door Elly » 18-12-2010 21:06

Wat wil je weten van het Dassenkamp? fokker was de heer G.J. Langkamp uit Rijssen. Mijn 2e corgi kwam bij hem vandaan. Ik ben regelmatig bij hem thuis geweest.
Van het Ravenest was van dhr en mw van Raak-Van Hoof, zijn woonden in N-Brabant, ik dacht Tilburg
Ik heb een kaartsysteem van veel Cardigans tot en met ca 1990 honden, maar dat is op NHSB-nummer, dus kan niet zomaar al hun honden er uit vissen. als je een naam en geboortedatum + NHSB-nummer hebt, kan ik je de ouders geven en van daaruit ook weer verder.

Ook heb ik nog wel wat foto's, voornamelijk uit de 80-er jaren met enkele honden uit deze kennels.

Edit: ik heb even de mooie stamboom bekeken en zie inderdaad enkele Dassenkampjes staan. ik ga straks weer even op zoek naar mijn kaartsysteem en zal dan komende week wat uitbreiding geven.
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 18-12-2010 21:24

Leuk gedaan Suzan. Ja ja ik weet het , dat doet je programma, hihi, maar ik was blond en moet het hebben van de grijze cellen :wink:
Afbeelding

Elly
Berichten: 476
Lid geworden op: 23-11-2010 16:29

Bericht door Elly » 18-12-2010 21:52

Ik begin met Hercules van 't Ravenest
V: Robgwen Something Special [Robgwen Gregson (Sirax Gregory x Robgwen Pride of Place) x Robgwen Black Bess (Apollinaris Cenydd x Robgwen Black Beauty)]
M: Robgwen Blue Tinsel [Winsdown Blue Disk of Robgwen [Winsdown Brymore CarbonBlue x Winsdown Brymore Cat Balou) x Robgwen Welsh Lullaby Robgwen Gregson x Robgwen Black Bess)]

Buck van 't Dassenkamp
V: Lees Black Berry
M: Nieuweroord's Roza ([Jester Brig of Winterlands (Kentwood Brenin x Rozavel Glynis) x Darling Roza v.d. Besthemer Molen ( Critum Kontra x Maica v.d. Besthemer Molen)]
Critum Kontra (Langland Kontra of Bablake x Bloom of Bablake)
Maica v.d. Besthemer Molen ( Hildenmanor Glenmist x Snowshoes from Shiel)

Dan zien we nog Lady Cora vh Dasenkamp
V: Pedro vh Westeinnerhof x Cora vh Dassenkamp [Gwenlais Bashful of Westville x Doddeltje (Buck vh Dassenkamo x Joseter Cassandra)]

Achter Pedro zit nog Dolly van Sippestein
V: Finnshavn the Exciseman
M Carin vd Besthemerberg

First Flock vd Veulenhof = Ermyn Ianto's Comedy x Gwendolyn

Zo dat was al een heel eind.
Ik kan nog meer vinden, maar laat maar weten wie je nog meer wilt hebben. Wel alleen Nederlandse honden, of imports
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 18-12-2010 21:52

Sanne en Sky schreef: Maar ben nog aan het uitvogelen of ik ook de kamp, ch enz enz erbij moet zetten :oops:
Sja, kan je best doen natuurlijk. Ik heb ervoor gekozen dat niet te doen; enerzijds omdat ik dat minder interessant vind, en anderzijds omdat het zonder titels beter in mijn computerprogramma past :-)
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 18-12-2010 21:54

Elly schreef:Ik begin met Hercules van 't Ravenest
[knip]
Zo dat was al een heel eind.
Ik kan nog meer vinden, maar laat maar weten wie je nog meer wilt hebben. Wel alleen Nederlandse honden, of imports
OOoooh wat GOED! Heel erg bedankt!
Kan ik meteen weer verder met invullen en doorzoeken :-)
Afbeelding

Plaats reactie