gevonden

Heb je zelf een diertjes-gerelateerde website of ken je er één die hier zeker moet gekend zijn,
dan kan deze hier een plaatsje vinden.
courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 19-01-2011 11:54

welshclan's schreef:Waarom zou xxxx er problemen mee hebben?
Heb je haar dat gevraagd of neem je dit gewoon aan.
Ik denk dat als er iets verwijderd moet worden, xxxx hier opdracht voor moet geven, tenslotte is het haar link.



Afbeelding
Nou Meta, jij weet net zo goed als ik dat er momenteel niet met xxxx te praten is.

Daarom kun je beter voorkomen dat ze nog bozer word doordat deze link op dit forum staat. xxxx hoeft hier geen opdracht voor te geven hoor, zij heeft het er niet op gezet maar Karin en als Karin het niet doet dan kunnen de beheerders van dit forum het doen.
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 19-01-2011 11:55

In het verleden heb ik email contact met xxxx gehad en zij wenst niet iets met dit forum te maken te hebben. In overleg met Luc en Elsje hebben we besloten de link te verwijderen van xxxx haar winkel, dit uit respect voor haar verzoek niets met dit forum te maken willen hebben.
Sorry Karin voor jou goed bedoelde linkje.
Afbeelding

welshclan's
Berichten: 236
Lid geworden op: 25-11-2010 12:18

Bericht door welshclan's » 19-01-2011 12:34

Ik kan prima met xxxx praten.
Ik heb er alleen moeite mee dat er al bij voorbaat van uitgegaan wordt dat xxxx hier problemen mee zou hebben, misschien heeft ze er wel helemaal geen probleem met het plaatsen van een link naar haar winkeltje.
Zoals ik het zie gaan jullie iets verwijderen omdat jullie aannemen dat xxxx daar moeite mee zou hebben.
Is dit forum niet onstaan doordat er op het vorig forum dingen verwijderd werden?


Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 19-01-2011 12:45

Raadselachtig.

Waarom post Karin, die zelf geen hond heeft, die voorlopig ook geen hond gaat nemen, die zelf niet erg betrokken is bij dit forum, een link naar een website, en dan nog een die wij allang kennen?

OoooooOOHHH nu ik het teruglees lijkt het wel een raadsel!!! Luc de wedstrijd is toch niet stiekum al begonnen???
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 19-01-2011 12:55

welshclan's schreef:Ik kan prima met xxxx praten.
Ik heb er alleen moeite mee dat er al bij voorbaat van uitgegaan wordt dat xxxx hier problemen mee zou hebben, misschien heeft ze er wel helemaal geen probleem met het plaatsen van een link naar haar winkeltje.
Zoals ik het zie gaan jullie iets verwijderen omdat jullie aannemen dat xxxx daar moeite mee zou hebben.
Is dit forum niet onstaan doordat er op het vorig forum dingen verwijderd werden?


Afbeelding

Hoi Meta misschien heb jij over mijn berichtje heen gelezen, maar lees nog even hierboven wat er staat. Wij gaan er niet bijvoorbaat al vanuit dat xxxx het linkje er niet op wil hebben. ZIj heeft mij persoonlijk gemailed dat ze niets met dit forum te maken wil hebben. Vandaar dus onze keuze :wink:
Afbeelding

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 19-01-2011 13:14

welshclan's schreef:Zoals ik het zie gaan jullie iets verwijderen omdat jullie aannemen dat xxxx daar moeite mee zou hebben.
Is dit forum niet onstaan doordat er op het vorig forum dingen verwijderd werden?
hihihi Dag Meta,

Zoals je kunt lezen in het antwoord van Miranda doen we dit uit respect voor wat xxxx ons heeft aangegeven (doen we voor eenieder die dit vraagt). Ze wil niks met ons forum te maken hebben, dus niks is dan ook niks. En ja, dit forum is ontstaan uit datgene wat je schrijft. Er was niks leuks meer aan forummen met de continue schrik dat je ook maar iets verkeerd zou geposted hebben en dat er "weeral" ge-editeerd zou worden of dat er terug gebruik gemaakt zou worden van "verbanningstechnieken".
Ook nog dit, we hebben een open forum, zonder al dat "Big Brother"-gedoe, en we houden xxxx (of gelijk wie) niet tegen van mening te veranderen en gezellig mee te lezen en te praten op ons forum. Wil ze meedoen, dan gaat ze maar haar gang en maakt ze maar een account aan. Op dat moment weten we dan ook dat ze er geen problemen mee zal hebben dat er op ons forum links of dergelijke naar haar winkeltje of haar site geplaatst worden.
We gaan zeker niet zelf gaan informeren naar wat ze nu (op dit moment dus) wel of niet graag heeft!

Groetjes,

Luc
Afbeelding

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 19-01-2011 13:16

Suzan schreef:Raadselachtig.
...
OoooooOOHHH nu ik het teruglees lijkt het wel een raadsel!!! Luc de wedstrijd is toch niet stiekum al begonnen???
hihihi

Neen, hoor Suzan. De wedstrijd is nog niet begonnen! Deze zal véééééééééél raadselachtiger zijn! :twisted:
Afbeelding

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 19-01-2011 14:39

Hallo forumleden,

Even een mededeling.
We hebben nu eindelijk een open "niet-Big Brother"-achtig forum en toch we worden nu terug geconfronteerd met zoiets "Big Brother"-achtigs!
Er werd ons daarnet een zéér boos en zelfs bedreigend mailtje gestuurd door iemand die blij is dat de link weg is, maar die het vernoemen van een bepaalde naam niet kunnen vindt. Er wordt geëist dat die naam verwijderd wordt of ... Zoals ik hiervoor aangaf doen wij (bijna) altijd wat er gevraagd wordt, dus zul je die naam straks niet meer zien en laat ons hopen dat die naam ook niet meer moet of zal verschijnen. Dit voorval geeft wel aan dat die persoon, die niks met ons te maken wil hebben, toch wel verduiveld goed op de hoogte is van het reilen en zeilen op ons forum! Dit was ook al lang duidelijk als men eens op dat "andere" forum ging neuzen (kan nu nog, want is NOG niet gesloten, hé) en daar dingen kon lezen die niet echt positief waren richting ons OH ZO plezant forum! Men zou bijna gaan denken dat er een "mol" in het spel betrokken is (is misschien die frequent terugkerende gast :?: :?: ).
We tolereren veel, maar "mollen" zullen we zonder enige moeite uitgraven en verwijderen! (klinkt ook wel dreigend, hé!) okokok

Groetjes,

Luc

PS: dit berichtje moet niet geëditeerd worden, hoor! :twisted:
Afbeelding

welshclan's
Berichten: 236
Lid geworden op: 25-11-2010 12:18

Bericht door welshclan's » 19-01-2011 14:50

Oke zoals ik kan lezen wil xxxx dus niet de link op dit forum geplaats hebben.
Prima, haar besluit.

welshclan's
Berichten: 236
Lid geworden op: 25-11-2010 12:18

Bericht door welshclan's » 19-01-2011 15:04

:) :) :) Hier is een tv programma van WIE IS DE MOL.

Plaats reactie