Corgi Herplaatsingsite en tevens mooie Corgi artikelen

Heb je zelf een diertjes-gerelateerde website of ken je er één die hier zeker moet gekend zijn,
dan kan deze hier een plaatsje vinden.
Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Corgi Herplaatsingsite en tevens mooie Corgi artikelen

Bericht door Coo » 08-12-2010 12:59

Wanneer je op zoek bent naar een cardigan of pembroke, of je zou juist je corgi willen herplaatsen, kunnen wij helpen met het zoeken naar een geschikte nieuwe baas.

Onze bemiddeling is gratis.
Onze kosten worden gedekt door de verkoop van leuke corgi artikelen. Zie onze Corgi Shop.

www.corgiherplaatsing.eu

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 08-12-2010 13:08

zeer lovenswaardig initiatief okokok
Afbeelding

Karin
Berichten: 10
Lid geworden op: 22-11-2010 07:59

Bericht door Karin » 08-12-2010 17:55

Leuk dat het hier ook staat, ik zou zeggen hoe meer reclame hoe beter .Zag het ook op het Cardigan Forum Nederland.
Inderdaad een zeer goed initiatief. Complimenten.
Is het geen idee om ook pups die nog beschikbaar zijn op de site te plaatsen?, of is dat niet de bedoeling?

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 08-12-2010 17:59

Tuuuuuuurlijk, dat is een prima idee!
Ik hoop dat dat zal gebeuren.
De fokkers bepalen zelf waar hun dieren terecht komen, wij hebben een soort ontmoetingscentrum-functie, haha. Maar er is dan wel een portier, broodfokkers die hun dieren willen verkopen zijn niet welkom!

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 08-12-2010 18:42

Ik zit nog even te denken over die pups.....
De moeilijkheid daar mee zijn de fokkers. Van welke fokkers kun je die "nog niet geplaatste" pups op de site zetten. Moeten dat fokkers zijn aangesloten bij de rasverenigingen zijn? Mogen dat ook fokkers zijn die niet aangesloten bij die rasvereningen zijn maar wel volgens de vastgestelde richtlijnen fokken, de zelfstandige fokkers dus? En hoe kom je erachter dat dat daadwerkelijk ook zo is. Je kan al heel snel een soort doorgeefluik worden voor broodfokkers of anderen, en we willen wel op het goede pad blijven.
De rasverenigingen hebben zelf ook hun voorzieningen, natuurlijk.
Ik ben er nog niet over uitgedacht, wat vinden jullie?

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 08-12-2010 19:24

My goodness, wat zitten Karin en Coo 's morgens vroeg allemaal uit te broeden, en zo rap achter elkaar aan? Bijzonder, hihi.

Tja, volgens mij schiet je dan je doel voorbij. Immers, jullie linken al aan alle rasverenigingen waar je de pups die vers van de fokkers komen kunt vinden.
Fokkers fokken en Coo, jij hebt een herplaatsingssite............da's geen pups voor fokkers verkopen.

Mijn mening: niet doen, herplaatsing is voor noodgevallen en dat is jullie (zelfopgelegde) taak.

Wie volgt.............?
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 08-12-2010 19:33

helemaal mee eens :wink:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 08-12-2010 19:34

Karin schreef:Zag het ook op het Cardigan Forum Nederland.
Oh? Tja, met dat andere forum kan ik niets. Die forumbeheerder heeft op eigen initiatief mijn account afgesloten en ik hoorde later dat er nog meer zijn die dit overkomen is. Dat is niet aardig en onnodig kwetsend.

Gelukkig :lol: hebben we hier niet zo'n streng regime, hè Miranda en Els?
Wij houden van de cardigans en hebben hetzelfde karakter, gezellig en een hoop humor :wink:
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 08-12-2010 20:28

courtly schreef:My goodness, wat zitten Karin en Coo 's morgens vroeg allemaal uit te broeden, en zo rap achter elkaar aan? Bijzonder, hihi.

Tja, volgens mij schiet je dan je doel voorbij. Immers, jullie linken al aan alle rasverenigingen waar je de pups die vers van de fokkers komen kunt vinden.
Fokkers fokken en Coo, jij hebt een herplaatsingssite............da's geen pups voor fokkers verkopen.

Mijn mening: niet doen, herplaatsing is voor noodgevallen en dat is jullie (zelfopgelegde) taak.

Wie volgt.............?
Mee eens...
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Karin
Berichten: 10
Lid geworden op: 22-11-2010 07:59

Bericht door Karin » 09-12-2010 05:44

courtly schreef:My goodness, wat zitten Karin en Coo 's morgens vroeg allemaal uit te broeden, en zo rap achter elkaar aan? Bijzonder, hihi.

Tja, volgens mij schiet je dan je doel voorbij. Immers, jullie linken al aan alle rasverenigingen waar je de pups die vers van de fokkers komen kunt vinden.
Fokkers fokken en Coo, jij hebt een herplaatsingssite............da's geen pups voor fokkers verkopen.

Mijn mening: niet doen, herplaatsing is voor noodgevallen en dat is jullie (zelfopgelegde) taak.

Wie volgt.............?
hahha s'morgens vroeg?,nu is het vroeg.Maar was maar een idee van mij hoor,ik heb er verder geen verstand van en als jij dat zo zegt Is dat ook wel zo. Wat het andere forum betreft is ook niet netjes,maar volgens mij is het een heel nieuw forum.Ik kan er zo op hoor ,hoef mij niet aan te melden.Zo nu verder met de overdracht en dan heb ik gedaan en kan ik naar mijn bed.

Plaats reactie