Wie wil mijn blog volgen???

Heb je zelf een diertjes-gerelateerde website of ken je er één die hier zeker moet gekend zijn,
dan kan deze hier een plaatsje vinden.
Plaats reactie
Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Wie wil mijn blog volgen???

Bericht door Loes » 23-11-2013 20:25

Lieve cardigan liefhebbers,

Ben met allemaal leuke spannende dingen bezig die ik nog niet bekend kan maken. Maar het heeft met honden te maken en Max speelt ook een rol.

Ik ben oa een blog begonnen over mij, Max en allerlei andere leuke dingen in ons leven. Motto Live life to the Max!

Ik zou het superleuk vinden als jullie een kijkje komen nemen.
En natuurlijk helemaal als jullie me willen gaan volgen.

Dus als jullie me volgen op http//byloes.blogspot.nl/ dan kunnen jullie het allemaal meemaken. Ik beloof dat het leuk gaat worden!!!

Als jullie vragen hierover hebben, opmerkingen, tips, leuke onderwerpen etc. laat het me weten!!!! Het is voor mij ook allemaal nieuw namelijk.

Hoop dat jullie het leuk vinden!

Groetjes,
Loes

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 23-11-2013 23:29

Lijkt me leuk om te volgend Loes.
Natuurlijk ook omdat ik errug nieuwsgierig ben :wink: .

Maar hoe werkt zo'n blog eigenlijk? Kun je d'r alleen op lezen, kun je antwoorden. Wat voegt een blog toe aan alle sociale media?
Afbeelding

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 24-11-2013 10:45

Leuk Ati!

Ik ben het ook allemaal aan het uitzoeken. De toegevoegde waarde vind ik dat je heel specifiek kunt volgen wat je leuk vindt. Als je de dingen die ik vaak op Facebook zet leuk vindt, is het wellicht ook leuk om me te volgen. Op mijn blog zal ik specifieker over Max, Cardigans, honden in het algemeen en eten praten en foto's posten. gewoon omdat ik dat leuke onderwerpen vind. Niet al mijn vrienden op Facebook hebben daar interesse voor. Dus het is voor de liefhebber zeg maar. Wat minder op Facebook en wat meer via de blog. Je kunt ook reageren op een blog.

Later volgt er nog een speciale Facebookpagina en meer maar dat onthul ik pas als alles concreet is. Moet nog heeeeel veel regelen daarvoor. Maar het wordt leuk!!!!

Als je naar mijn blog gaat kun je als het goed is aanvinken dat je me wilt volgen, of lid worden van de pagina.

Gezellig!!! X

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 25-11-2013 21:15

Ik heb me aangemeld, ben benieuwd.
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 25-11-2013 21:43

ziet er heel leuk uit....
Afbeelding

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 26-11-2013 11:00

Oh lief! Ik zal proberen zo veel mogelijk leuke dingen te posten!!! Ben zo druk met de voorbereidingen van van alles en nog wat!

Plaats reactie