Flynn

Hier komen fotos, filmpjes ... van onze trouwe vrienden (al dan niet met baasje) terecht.
Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Flynn

Bericht door Milou » 15-12-2013 22:52

hallo allemaal!!

Nou.. het is er dan toch van gekomen
Cick is nu inmiddels 3 maandjes geleden dood gegaan. Mn eerste reactie was ik neem nooit meer een hond! Maarja 1 corgi is geen corgi haha en ik natuurlijk miste ik rooie rakker. Een tidje terig zag k al wel op faceboek de fotos van een nest in duitsland (kinderen van axel) 2 rode reutjes vrij.. eentje was liefde op het eerste gezicht maar k had nog niet perse het plan om nu gelijk een hond te nemen. Weken gingen voorbij en nog was t rode reutje vrij. Ik besloot contact op te nemen en te gaan kijken. Een hele rit vanuit antwerpen waar ik 2 dagen was met mn zus.. kwamen we om 5 uur aan. Eerst zag ik het reutje dat ik bedoelde niet lichtelijk teleurgesteld omdat het andere reutje niet was wat ik zocht.. hoorde ik ineens puppy geblaf uit een andere kamer. Er was nog hoop haha.. en ja hoor! Daar was ie.. kwam gelijk op ons af gerend opgewekt en ondeugend daar waren we aan toe. Na een beetje handen en voeten werk engels en duits door elkaar besloten ik doe het.

de fokker kwam dit weekend richting eenrum en omdat ik dit weekend in dusseldorf was naar de kerstmarkten mocht de rooie rakker een paar nachtjes bij ati blijven logeren. Heel fijn dat scheelt toch weer 2 uur rijden. Wat door duitsland al niet zo soepel gaat met mij oude vw kever.
Dinsdag ga ik hem halen bij ati en zal dan door het leven gaan als Flynn.
ik heb er zin in maar goh ik vind het toch wel heel spannend om voor het eerst echt een eigenste hond te hebben.. t zal wel loslopen denk ik..

Meet Flynn
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 16-12-2013 09:12

OOOHHHH gefeliciteerd met de mooie man!!!! en wat leuk een half broertje van Haily en Hador!!!!
Overlaat ons maar met foto's!!!!!

Grtz Daane
Afbeelding

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 16-12-2013 10:21

Wat onwijs leuk en spannend! Dat wordt genieten! Het is ook een echte knapzak!!! Geniet ervan en laat ons ook meegenieten met fotos -)

Jacintha
Berichten: 156
Lid geworden op: 05-11-2012 15:50

Bericht door Jacintha » 16-12-2013 13:28

ow wat leuk zeg en wat is die lief .. en ben het met de rest eens lekekr veel foto's posten :wink:

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 16-12-2013 19:26

super....van harte proficiat met dit prachtkereltje en idd we zijn benieuwd naar de gekke puppenverhalen van kleine Flynn en een foto 'mag' natuurlijk altijd hé :mrgreen: :mrgreen:

succes en geniet maar van dat kereltje
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 16-12-2013 19:58

Gefeliciteeeeerd

Dus Flynn gaat weer wat leven in de brouwerij brengen.
't Is een mooi manneke. hartjes
Afbeelding

Fritz
Berichten: 38
Lid geworden op: 04-04-2013 19:23

Bericht door Fritz » 16-12-2013 21:26

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige pup. Wat een schatje is ie :D

Geniet er van, maar natuurlijk wel af en toe een fotootje plaatsen hè :lol:

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 18-12-2013 15:44

Zo. Flynn is er en hoe!

Wat een heerlijk mannetje. Gister hebben we hem bij ati opgehaald en heeft daarna de hele reis geslapen. Savonds is hij even 2 uurtjes mee naar mn werk geweest en heeft toen zich ook weer voorbeeldig gedragen en is gaan slapen onder de balie. Savonds dus voor het eerst thuis en alsof ie er altijd al was vol zelfvertrouwen sjeesde hij de hele avond door t huis met vanalles en nog wat. Snachts in de bench eerst wat gepiep maar toen ik het licht uit deed om te slapen was hij ook stil om 5 uur even eruit geweest voor de hoge nood.

Vanmorgen is hij ook weer mee geweest naar mn werk. Hij moest boven in een bemch tsja daar dacht ie eerst even anders over maar al snel was het stil.

Nu ben ik bij mn oiders in de winkel en eindelijk na k denk 1.5 uur spelen rennen kluiven en gekdoen is zn motortje leeg en ligt ie uitgeteld op een voor hem gecreëerd plekje onder een tafel.
T is een heeerlijk beesie en vind alles prima en gezellig. Renzo vind t eigenlijk maar helemaal niks en rent elke keer weg als flynn naar m toe komt. zaterdag gaan we even kennis maken op de honden school... en natuurlijk nog even wat fotos


Afbeelding
Gister avond uitgeteld op mn werk

Afbeelding
onder te tafel een plekje voor flynn bij mn ouders in de winkel

Afbeelding
beetje knagen

Afbeelding
knap zijn

Afbeelding
lekker kluiven

Afbeelding
eindelijk uitgeteld.. lekker groeien

net als cick word t vast een volleerde bloemenhond
Afbeelding
Afbeelding

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 06-01-2014 16:26

Oooooooo wat een dropje!!!!! Wij komen wel eens in Woerden, is daar ook de bloemenwinkel?

Jacintha
Berichten: 156
Lid geworden op: 05-11-2012 15:50

Bericht door Jacintha » 06-01-2014 18:26

hij is echt heel leuk zeg :D

Plaats reactie