Testje fotostudio

Hier komen fotos, filmpjes ... van onze trouwe vrienden (al dan niet met baasje) terecht.
Plaats reactie
Tigress
Berichten: 13
Lid geworden op: 03-11-2013 17:56

Testje fotostudio

Bericht door Tigress » 06-11-2013 23:58

Hoihoi!
Hoop niet dat het erg is dat het geen corgi foto's zijn. Heb ik helaas nog niet voor mijn lens kunnen hebben :(

Aanstaande zaterdag en zondag ben ik fotografe op de huisdierdagen in Assen, en dus wilde ik zeker weten dat het goed zou gaan komen. Hoe kom je daar het beste achter? Oefenen, oefenen en nog eens oefenen.
Nu dat ik mijn katten al meerdere keren met felle lampen en flitsen geterroriseerd heb, was het tijd om honden voor de lens te krijgen. Oproepje op facebook, en hupsa, voor je het weet heb je al 7 aanvragen/aanmeldingen in je inbox :')
Gisteren heb ik al drie honden gehad, en morgenavond komen er nog 5. Vrijdagochtend de laatste, en dan gaan we ervoor op het evenement

Mijn eerste modelletje was Amy, een jonge border collie.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De tante van Amy, Noya, was ook aanwezig
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even saampjes:
Afbeelding

In de middag kwam rottweilerkruising Cassan ook langs :) Cassan was een bonk energie die zijn neus in de verkeerde zaken stak (lees; rattenhok met een blind wordende rat die alles probeert te verslinden wat door de tralies gestoken word)
speciaal voor Cassan maar even het rattenhok verplaatst :') het zag er niet echt naar uit dat hij anders op de foto zou komen (want ja, de uitdager was nog in de kamer natuurlijk )
ratten naar de hal toe, en de fotosessie kon beginnen :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het overzichtje alweer :D Hoop dat je hebt kunnen genieten van de foto's :)

Mochten jullie nog tips hebben: Deze zijn zeer, zeer welkom! Ik ben nog flink aan het oefenen ermee, en wil graag weten wat anders kan :)

Ik stoor mij zelf nog heel erg aan de plooien, dus daar moet ik een goeie oplossing voor bedenken :)

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 07-11-2013 08:54

Mooie foto's!!!! En ik stoor me niet aan die plooien...... :D :D maar als jij dat wel heb, dan zal je eens naar wit vinyl moeten gaan kijken, dat kreukt niet!!

Succes iig met de foto's!!!

Grtz Daane
Afbeelding

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 07-11-2013 09:25

Super mooi!!! Max wil wel een keer oefenmodel zijn hoor -)

Tigress
Berichten: 13
Lid geworden op: 03-11-2013 17:56

Bericht door Tigress » 07-11-2013 10:49

Django schreef:Mooie foto's!!!! En ik stoor me niet aan die plooien...... :D :D maar als jij dat wel heb, dan zal je eens naar wit vinyl moeten gaan kijken, dat kreukt niet!!

Succes iig met de foto's!!!

Grtz Daane
het maakt het nabewerken een stuk lastiger xD
Al vind ik het wel een leuk effect dat de pootjes weg lijken te zakken in iets :) Dit ga ik dan waarschijnlijk oplossen door er iets van een dekbed onder te leggen :)
En dankje!

Loes, je bent van harte welkom hoor!

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 07-11-2013 20:45

Leuk hoor en tuurlijk mogen er ook andere hondjes voorbij komen :wink:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 07-11-2013 20:48

Mooi hoor, knap werk.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Plaats reactie